Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsMarc
tag
Sziasztok!
Egy új monitor vásárlásán gondolkodom. Jelenleg egy Samsung Syncmaster P2270-et használok a Dell Latitude E5530-as laptopom mellé és ezt szeretném egy nagyobb és jobb minőségű monitorra cserélni. Első látásra a Dell P2414H-et néztem ki, viszont azon nincs HDMI csatlakozás, ha jól látom, csak DVI. Elég laikus vagyok a témában, van aki tudna segíteni, hogy ez nekem milyen hátrányokkal járna, ha egyáltalán így lenne?
A monitort elsősorban filmnézésre és pókerezésre használnám. A laptopomon DVI-D bemenet van, viszont elég gyenge az integrált videó kártyája, kompatibilis akkor most vele? Valahol olvastam, hogy a DVI nem viszi át a hangot, ez mit is jelent pontosan? Ha filmet nézek a nagy képernyőn nem fogok közben hangot hallani a laptopon? Ugye nem, de akkor mit?
Milyen alternatívái vannak még ennek a monitornak a 24" méretben illetve, ha ennél is eggyel-kettővel nagyobbat szeretnék melyik modelleket ajánlanátok megfelelő ár/érték arányban?
Köszi előre is a segítséget, életmentő lenne.
-
CsMarc
tag
Sziasztok!
Egy új monitor vásárlásán gondolkodom. Eddig egy Samsung Syncmaster P2270-et használtam a Dell Latitude E5530-as laptopom mellé és ezt szeretném egy nagyobb és jobb minőségű monitorra cserélni.
Első ránézésre a Dell S2415H/S2715H-t néztem ki, ezeken van HDMI csatlakozó, de fényes a kijelzőjük, ami félek, hogy zavaró lenne.
A monitort elsősorban filmnézésre és pókerezésre használnám. A laptopomon DVI-D/HDMI bemenet is van, viszont elég gyenge az integrált videó kártyája, kompatibilis lenne-e vele?
Milyen alternatívái vannak még a monitoroknak a 24" illetve 27" méretben?
Köszi előre is a segítséget, életmentő lenne.
-
CsMarc
tag
válasz Real Ghoost #58496 üzenetére
Rendben, köszi!
-
CsMarc
tag
Sziasztok!