Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diocles

    aktív tag

    válasz Busterftw #113964 üzenetére

    Én ezt grafikával is foglalkozó programozóként cáfolnám. Az alapvető lineáris leképezések mind sík felszínre vetítik le a 3D-s jeleneteket, a legtöbb játék szerintem ilyen eljárást használ. Én magam még sosem írtam olyan leképezőt, ami helyesen jelenne meg hajlított kijelzőn, de tudom, hogy ahhoz extra lépések volnának szükségesek.

    De abban igazad van, hogy sok monitornál nagyon enyhe a hajlítás, tehát viszonlag kis hibáról beszélünk. Ennél is fontosabb, hogy ez a hiba nem olyan, amit az emberi agy felismerne, és a percepciónk bármilyen hibához rövid idő alatt hozzászokik, és nem fogja furcsának érezni. Szóval értem az "immerzióval" kapcsolatos érveket és lehet, hogy jobb móka egy hajlított monitoron játszani. Csak azt akartam leszögezni, hogy ha a precizió fontos, akkor a görbített monitor nem jó választás. Például CAD-hez kifejezetten ellenjavallott.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés