- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambanő háza tája
- Szólánc.
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz z0d1@Ku$ #213906 üzenetére
Az elején elképzelhető, hogy az általam használt bódéban is 30ezrenkent cserélték az olajat vagy 160ezer km-ig, utána a tulaj akit ismerek is azért rövidebbre fogta a periódust. Azért túl szigorúan sem szabad nézni ezeket a dolgokat, különben az ember nem fog találni egy szekeret sem ami megfelel és úgy jár mint én, hogy 7 hónapig keresi aztán kap egyet. Jellemzően azért amelyikre oda van figyelve azon látszik is, persze meg kell nézni a belsejét, lengéscsillapítók fékek, főleg a hátsó fék szeret berohadni ha állt az autó jó darabon és 60ezer egy féknyereg. Nem kell megijedni amúgy mert jól szervizelheto az 5e5, 1.6-os motor takarékos különösebb probléma nincs vele a 2017 utáni 2.0 cr-nel hallani hogy a hengerfejnel végeztek módosításokat ezért az hajlamosabb a hengerfej problémákra, nem kell megijedni előre azért.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z0d1@Ku$ #213892 üzenetére
Octavia 3-ban alapvetően vállalható szerintem kb mindegyik motor, annyira nem kell félni. Ha az tetszik neki, nem kell tovább nézelődni, csak keresni minél jobb példányt, adott változatot érintő kritikus dolgokat meg majd körüljárjátok,, mire kell tételesen figyelni alap dolgokon kívül. DSG-ből jobb az olajos (=2 literes motorok) alapvetően.
-
-
alázógyík
addikt
válasz z0d1@Ku$ #200820 üzenetére
Szia!
Nekem Szeptember vége óta van, 2016-os gyártású, de TS.
194.000km volt benne most, 202.000-nél járok.
Év végén elvittem a egy kötelező olaj cserére a márka szervizbe, és kértem rá hybrid ellenőrzést is. Így újabb 1 évre van rá hybrid gari, plusz 1 év teljeskörű asszisztancia. 10 éves koráig lehet hosszabbítani, és akkor minden elektromos dologra(akku, inverter,..) van garancia.
Az egész került 40K-ba.Mikor megvettem, csináltattam egy hűtőköz takarítást, és egr tisztítást a Cooper-Car-nál. Ők az egyik legjobb, legmegbízhatóbb csapat, akik Aurisra specializálódtak.
Megnézték az elektromos vízpumpát is, hibátlan állapotban van. Arra is rá kell mérni, cseréje úgy 100K környékén van
Másról nem tudok mit írni, mert olyan, mint egy másik autó 50K km-el. Brutális, hogy mennyire nem érződik, nem látszik rajta a km.
Érdemes használni a Hybrid Assistant aplikációt, mert úgy jobban kezeli az akku hűtését, hamarabb bekapcsolja a ventillátorát.A facelift előttiek szigetelése kicsit lightosabb, ill. az invertere problémás volt pár autónál.
Nyáron símán el lehet szaladgálni vele 3,5-4,5 liter között, 16'-nál nagyobb felnit nem tennék rá.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz z0d1@Ku$ #199972 üzenetére
Formailag csalóka, nem mondanám magas építésűnek, az inkább egy Ignis, régi A-Klasse, amik ténylegesen magas építésűek voltak. Itt inkább a rövid orr, rövid fenék miatt tűnik magasabbnak. De az tény, h nem egy padlócirkáló. Ha sportosabb éra szimpatikusabb neki, van belőle SI is: [link] , [link]
Egyik legjobb barátomnak egy 2017-es 135i-je van. 3 ajtós. Komolyan mondom az az üléspozíció ami abban is van nekem olyan szinten kényelmetlen, h nem igaz. Konkrétan olyan mélyen vannak az ülések, h kb nyújtott lábbal ülsz benne. A talpadat nem tudod lerakni a padlóra. Engem piszkosul zavar az ilyen üléshelyzet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz z0d1@Ku$ #199972 üzenetére
Létezik hozzá ültetőrugó.
Az enyém is 30 mm-rel közelebb van a talajhoz, plusz a ballaszt, ami még lejjebb nyomja, pl. én a 130 kilómmal.
szerk.: Ja, és ez sem túl racionális, ha ez előnynek számít.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz z0d1@Ku$ #199964 üzenetére
Igaz HSD-t kérdezed, csak példaképp, nekünk a 2015-ös Jazz Hybrid 95-nél 1500-at forog. Szinte semmi hangja, az én csajom oda van érte meg vissza és bevallom nekem is tetszik.
A Volvo-m extrán hangszigetelt, dupla üvegezésű körbe és szintúgy benzines, még ahhoz hasonlítva is halk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz z0d1@Ku$ #199960 üzenetére
Kia picanto vagy hyundai i10 előző generáció automata. Abba még "rendes" hagyományos automata van (a mostani már ott is robotváltó). Igaz csak négy fokozatú, ezért fog eszegetni. De racionális alap válasz erre a yaris hibrid. Gondolom suzuki még kevésbé tetszene (1.2-es újabb cvt-k sem rosszak állítólag és a fogy is jó, csak lehet hogy ehhez kevés a keret).
-
Bullitz
aktív tag
válasz z0d1@Ku$ #199964 üzenetére
Ez függ az autótól is. Nyilván egy korai Yaris zajosabb mint egy Prius, már csak a kategória miatt is. De ha nem száguldozik akkor simán jó egy Prius autópályás tempónál is. Ráadásképp bőven van benne hely, és brutál kényelmes. P2 rulz! Amióta nálunk van 4,7L a fogyasztás nagyjából 600 km alatt, úgy hogy folyamatos rövidindítás város, néha egy kicsi autópálya..
HALA MADRID // 18' Auris HSD
Új hozzászólás Aktív témák
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Milyen széket vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Asszociációs játék. :)
- Politika
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest