Legfrissebb anyagok
LOGOUT.hu témák
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #149805 üzenetére
Erősen változó a motor kopottságától és a használat módjától függ. Nem az olajfogyás maga a fő probléma, mert az nem eszik többet mint egy hasonló ccm-es/korú/konstrukciójú motor de nyilván egy 2,3-as motort azért veszel, hogy odapörkölj neki és ha nem nézed rendszeresen (kvázi minden hajtósabb karika előtt/után de általánosságban minden tankoláskor) akkor nagyon könnyen kifut az "olajkeretből" ami végzetes a motor szempontjából. Ezért teszik fel rá a MPS nagyobb méretű "kádját" akkor van miből csipegessen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések