Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i-sti

    senior tag

    válasz i-sti #143476 üzenetére

    Végül a választás egy Citroen C5 sedánra eset.
    2011 vagy 12 nem tudom pontosan, elfelejtettem.
    163 lovas hatos kézi dízli.
    210 ezer kmrel.
    Bőrbelső, Hydractiv felfüggesztés, parkoló szenzorok elől, hátul, napfényrolók hátul 3db.
    Dupla klima.
    Észrevételek eddig, hogy keményebb a kuplung mint egy átlagos autónál.

    Lenne pár kérdésem.
    1) Ez a Hydractive vagy mi a neve jó cucc? Kell félni tőle?
    2) Miért van a C5-ön elől 6 parkoló szenzor és egy 2011 B8-on csak 4?
    3) Miért van a C5-ön napfényroló hátul és egy 2x annyiba kerülő B8 (mind kettő használt árát figyelembe véve, 8k vs 15k) nincs?

    Novum Forum Siculorum

  • Declare

    őstag

    válasz i-sti #143476 üzenetére

    Azert jo nagy a merites :D Egy H astra es egy Passat, azert nem egy kategoria.

    Kb mindegyikböl lehet jot kifogni amugy szerintem. A H astrabol az 1,7 es dizel kenyelmesen belefer ebbe az arsavba, jol fogyaszt, kasztni mereteihez eleg az ereje is, olcso a szerelese es eleg problemamentes a motor. Ez egy ilyen biztonsagi jatekos valasztas :) de J astra vagy Insignia is beleferhet a 2ezres dizellel, azok sem különösebben problemasak.

    Amugy a bmw/audit sem kell egyertelmüen leirni. 2007 töl azert lehet talalni a4 est is pl a 2 ezres dizelell, szerintem az is jo, vagy a 320d is egy nagyon jo motor, ha a szeria betegsege javitva van (motorban valami pillangoszelepet le kell dugozni es utanna nagy baj ott sem lehet), vagy 325d is akar összejöhet, az meg megint csak egy nagyon jo motor. Bar teny, hogy ezek mind sokkal nagyobb futassal lesznek (vagy visszatekerten), zürösebb az elöeletet megtippelni....de attol meg biztosan lehet jot kifogni. Kerdes, mik az igenyei, mennyire hajlando a nagyobb kenyelemert/teljesitmenyert rizikozni vagy többet fizetni.

Új hozzászólás Aktív témák