- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
-
-
footy
addikt
A zárt rendszerű DPF
örök életű.az autó teljes életciklusára van tervezve. A nyitottat kell cserélni. A Fordoknál az elején tuti nyitott volt és ott 120-150(valamikor hamarabb) között esedékes volt a csere.(#110525) Csaby25
Piaconként eltérő. Németországban és Ausztriában 2006-tól, Magyarországon pedig 2008-tól. (Gondolom Romániában is 2008-tól lehet.)
Mondjuk én úgy tudtam te benzinest keresel. Ott pedig nincs DPF. Nem lehet hogy a DMF-fel kevered? -
TaaT
nagyúr
-
-
footy
addikt
Akkor már csak azt kellene eldönteni, hogy hogyan cseréljem. Elég lenne 1-et venni, vagy inkább 2?
Csak mert a minta olyan 6mm körül van. Más részről ha +1 veszek, akkor muszáj Conti Premiumcontact5-öt vennem, ami annyira nem gyere be(hangos) de legalább drága. (75+5euro)
Viszont a Falken Ziex sokkal szimpatikusabb lenne és abból a kettő 120, viszont akkor más gumi lesz elől mint hátul.
Ti mit mondtok? -
-
Az a baj hogy az audi automatája a váltó épségét tartja szem előtt, és akkor is beavatkozik ha szerinte kell. Plusz mögöttem volt 1750 km Dániából hazafelé, a 2x. óra végén már nem azt néztem hogy milyen fokozat, csak hogy legyen meg neki a 20 perc nagy fordulat, meg hát hogy gyorsan haza érjek
Munez: akkor is csak életem második bírsága, uh ha leosztom belefért. Rohadjon meg a DPF meg a kitalálója
-
-
runner 125
nagyúr
Beszállhatok én is?
Attól h nem alvázas.
A hajtás nem minden. Jó terepjáróban valóban elengedhetetlen 1-2, legjobb esetben a központival együtt 3 diffizár, de az önhordó kaszni (ebből adódóan futómű, rugóutak..) megszabja a határait. Eleve a hasmagassága is töredéke egy Patrol-hoz, Pajero-hoz, LandCruiser-hez viszonyítva.Subaru-nál vallás a profi hajtás, de attól sajnos nem lesz még terepjáró.
-
proci985
MODERÁTOR
normalis teligumival oke.
mondjuk nem tudom, hogy vegul szoges teligumim lett vagy csak sima premium, igazabol a ketto kozott nincs kulonbseg tukorjeg kivetelevel, de ott meg ugyis szinte mindegy.
teligumin erre nem szabad sporolni, a negyevszakos erre meg varosban egy yarisra a boltig elmenni is bevallalos kategoria. nyari gumiert elvileg meg is buntetnek telen.
EQMontoya: ez igaz, a kombi volvo is fenekkel csuszik a kanyarokban telen, viszont olyan auto amivel nyaron a betonon lehet keresztbe menni az itt telen veszelyes. ertsd, az echte helyi volt szomszedom telen az otos bmwt hasznalta, mert a 3.0as Z3 eletveszelyes volt.
nem az a baj, hogy nem megy el, az a baj, hogy elsokerekes autoval is nagyon esznel kell lenni. az a harom nap amikor Magyarorszagon tetozik a tel es tornek a kocsik, az itt honapokig tart.
-
proci985
MODERÁTOR
GT86bol a legolcsobb peldanyokat en 19e eur korul lattam (2012es, 35ezer koruliek). szoval lehet aki olyat vesz, annal nem a 150euros 4 evenkenti olajcsere lesz a legnagyobb baja szvsz jelenleg
. 10 ev mulva talan.
---
egyebkent nezegettem azokat is, de nekem olyan coupé kellett ami elmegy telen is, szoval kiestek.
-
-
EQMontoya
veterán
Persze, de ez azt jelenti, hogy 50-100k tervezhetően, 5 éven 1-2x. (mikor melyik)
Nyilván a hobbiautó nem olcsó műfaj, nem is havi nettó 170ből kell ezen gondolkozni, az evidens.Nyilván ezek nem filléres tételek, de egy prémium vagy egy 370 fenntartásához képest még vállalható.
Illetve ami mellette szól, hogy az értékvesztés sokkal kisebb, mint egy átlag autónál,
Ha megveszed mondjuk 3-4 évesen, akkor utána ~10 éves koráig is csak 50% körüli bukód lesz. Lásd: jobb MX-5 NB-k máig 1.5-2 között mennek.Ace owner: hát... A 2JZ még a sorhatok között is nagy (nehéz, hosszú), szétborítja az egyensúlyt.
Aztán nézzük a további problémákat: a 2JZ-hez való 6os váltó egy ritka Getrag váltó, itthon is misi fölött kezdődik. Csak a váltó. És a turbós 2JZ is csak valami 280le, tehát a komoly súlynövekmény miatt még olyan sokkal jobban menni sem fog. Persze az tény, hogy jobban tuningolható, láttam már itthon is 400le körüli, biturbó (nem twin-turbo!) 2jz-t, de iszonyat meló és pénz.
Egy AE86ban volt benne, és kiszedték, mert egyszerűen vezethetetlen volt. Orrnehéz, viszont gázadásra 3.-ban is indul a fara, egy pályanapra nem lehet vele kimenni, mert csak driftelni tudsz, azért meg kiintenek.Driftre persze jó, de másra nem nagyon.
-
EQMontoya
veterán
Ezek reális tételek, az a helyzet.
Azért ha jönne egy GT86, az valszeg második autó lenne, szóval ezek a költségek azért elég ritkán jelentkeznek.Illetve ezek a tételek azért márkaszervízes árak, ha pár éves autót veszel ennek feléből, kétharmadából megoldhatók.
Egy 50-100k körüli, tervezhető tétellel szerintem nincs nagy gond egy autó fenntartásánál, ha nem egy 200e értékű autód van, akkor ez benne van a pakliban.
-
EQMontoya
veterán
Se a GT86, se az S2k nem fogyaszt 15-20 litereket, S2000 motor tudtommal kb. teljesen problémamentes értelmes használat mellett (értsd: pályanapozni mehetsz, csak cserélj olajat meg ne hidegen gyilkold), nem látok benne nagy szopórollert
Szerintem GT86-tal sem lesz nagy para ilyen szempontból, de ott még kell 1-2 év a tapasztalatokhoz. -
TaaT
nagyúr
A skyactive egy gyűjtőnév, és többek között mind2 motor oda tartozik
Az 1.8T korszak olyan régen volt hogy az auto bild már el is felejtkezett róla.
(#109747) bitpork: A karbonosodás nem egy egetverően nagy probléma (tény hogy ha nem szüntetik meg akkor tud galibát csinálni) de álljunk meg egy szóra, a hiperszuper skyactive mocikban is van EGR?
-
DeFranco
nagyúr
Hát... mertóval pont ellenkezőleg
(hozzáteszem kettes metró master race, az szerintem egy kifejezetten élhető, európai, kellemes és kényelmes vonal.
)
@Bigemperor: jó, hát persze kifogás mindig van, napi szinten tömegközlekedem 2x40 percet ~8 éve, szerintem teljesen OK. vannak gázos részek, de itt meg a kiszámolóblogot tudnám idézni, ha akarnám. de elvből nem akarom
-
Declare
őstag
Most eppen még megcsinalta a Mazda....mindenki mas fejleszti a turbokat es ha jol csinaljak es van benne potencial itt meg lehet mit fejleszteni böven....mazda szerintem 110%ot hozott ki a benzinböl, de szvsz nem fogja tudni tartani a lepest par even belül es beall a sorba....kivancsi leszek
Meg nyilvan ki mire mennyit hajlando költeni, mi a fontos. Nekem pl autovasarlaskor egy 320i fel sem merült....hangja gyönyörü, vezetni szuper, jol is nez ki....de autopalyan kajol rendesen, varosban zabal...ez ki is üti az en listamrol...
Tiedröl nyilvan nem, mert a hang, vezetesi elmeny fontosabb / megteheted
-
Declare
őstag
Nem ertem egyebkent ezt a nagy henger lazat. A hang a baj? Ha igen akkor azt meg tudom erteni, de egy 318i, 320i-az nem sport auto....ezek hetköznapi autok, ahol a tulajok nem 4-5000rpm között hasznaljak tulnyomo reszt, hanem munkabajarni, bevasarolni. Igy viszont fontosabb a fogyasztas, mint, hogy van e szep hang 4500 on vagy kevesbe szep.
A masik, meg pont a K astra cikkben olvastam, hogy az egyik mernök mondta, hogy egyebkent a 3 hengeres motor jobban optimalizalhato turbora, mint a 4 hengeres. Szoval az sem kizart (nem tudom, de nem kizart), hogy a 318i 3 hengerrel szebben szol, mint a 320i 4 hengerrel
(K astra tesztben az ujsagironak jobban tetszett a 3 hengeres, erre mondta el ezt a mernök)
Aki huligankodni akar annak jobban zsebbe kell nyulni es nagyobb kivaltsag lesz a sor 6 hang....sajna ez van, az autozas is egyre nagyobb kivaltsag lesz
-
Ace owner
addikt
Tegnap néztünk E36-ot, 190k volt ráírva, de a váltógomb mállott szét..
Másik E36 meg 260k nagyjából, jött ember érdeklődni, mondják neki ennyi km van benne, aztán húzta a száját hogy az sok. Az ilyenek miatt tekerik vissza, mert hisznek még az emberek a mesékben. Amúgy az egy szép autó volt. 2el ablak, el napfénytető, szép bordómetál szín, digit klíma ami működött is, nem tölteni kellcsak az eleje kavicsvert volt sajna, meg sima 318.
-
Declare
őstag
Engem annyira felhuz ez a km ora tekergetes...komolyan valami nagyon durva büntetest vezetnek be ra.....akiröl kiderül 5 ev letöltendö....aztan ott gondolkozzon el.
Uj autokba mar ugy is van net, kellene egy online adatbazis, ahova a kocsi mondjuk minden honapban feltölti a km allasat automatikusan....vagy nem tudom, valami ilyesmi menö lenne
-
TaaT
nagyúr
Amúgy haver lekérdezte az olasz szerviztörténetét a kocsijának (ezért is jó ha van ismerős a márkakereskedésben), a honosítás előtt pár évvel volt utoljára szervizben 300e km-el, a magyar nepper 167e km-el adta át neki a kulcsokat.
Szerintem 10év múlva sem lesz sokkal több km a 2000-es gyártású autókban
-
proci985
MODERÁTOR
itt az se kell... drifteltem en mar V40es volvoval a sebesseghatart betartva veletlenul, az ESP meg jellemzoen telen folyamatosan villog.
szoges gumi nem biztos lesz (kitalaltom), igazabol egy jo teliguminal szinte mindegy, hogy szoges vagy nem. mondjuk evidens modon itt a teli gumin nem szabad sporolni
. viszont telit veszek hozza ujat most, epp adnak hozza felniszettet is, szoval jo lesz.
bitpork: csak nem 2010 dec / 2011 januar?
az azert durva ev volt, a vonat kimaradt ket napot Stockholm es Goteborg kozott. viszont a benzines Volvo indult.
-
proci985
MODERÁTOR
2457es meg.
Volvobol automata kiesik... az kellemelten, valamiert a nagyobb Volvok joreszet avval adjak el.
runner 125: koszi
---
kozben korbeneztem a kornyeken, a Subaru valamiert 4ezer euroval olcsobb a hasonlo tobbi autonal. reggel megyunk megnezni, lassan alvas.
koszonom megegyszer a segitseget mindenkinek
-
proci985
MODERÁTOR
-
hobizoli
nagyúr
azert ez nem egy VW/BMW szintu motorproblema
amugy haversracnak aki szilikon csovekkel foglalkozik meg rendeli oket tavolkeleti gyartoktol mar ez elott is mondta,m, hogy kene enekd ezeket arulni, ha ez ekkora hianycikk
aaa de kellen hozza szerszamot csinaltatniii is, meg uuu, meg aaa
jo hat akkor ne keress rajta, majd vki mas megcsinalja -
DeFranco
nagyúr
a resqme-n is van övvágó. meg az tetszik benne, hogy rugós az üvegtörő mechanika, ezt akkor is tudod használni ha amúgy rádgyógyult a műszerfal és nincs hely lendületet venni a kalapáccsal. szuper cucc, csak pont a spéci kerámia hegy miatt nem akarok kockáztatni egy hamisítvánnyal. próbálni meg ugye kb. lehetetlen.
@bandus: 2-3k-t szánok a projektre tokkal-vonóval. ha annyiból megjön, akkor részemről mehet.
-
rbalint88
addikt
jaj, az kimaradt, pedig azt is szoktam cserélni. sk, mert teljesen elbaszott helyen van, a vezetőoldali lábtérből kell benyúlkálni a pedálok mellett, totál hozzáférhetetlen, de legalább két darab szűrő van. ja és minden szar beesik a szűrőhöz, viszont mivel oldalról csúsztatod be, kiporszívózni se tudod, mert csak egy 2cm széles nyílás van. első alkalommal egy óra volt a csere. másodjára már megvoltam vele 20 perc alatt, hiába, a rutin
szerelő egész egyszerűen kijelentette, hogy nincs pollenszűrő az autóban. mondom jól van, hozzátok se jövök többet. -
footy
addikt
Jah, az 1.6 B5-tel csak kepregeny modban lehet kozlekedni. Nem is ertem hogy miert raktak bele azt a motort.
(#108278) hdman
Annyira azert nem ordas kamu az a fogyasztas, az asszony Jazz-e(1.4) naponta megy 2x4km-t, en pedig havonta 2x kikormolom a meloba menet (2x25km). Igy a fogyi 6,5-6,8
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Egységesítené a frissítések kezelését a Microsoft
- Építő/felújító topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Diablo 3
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nintendo Switch 2
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- FÉLÁRON! Dr.coffee H2 Automata kávéfőző - ÚJ! Bontatlan!
- Radon Cragger 29" L Trail Hardtail MTB
- Eladó Zenga Giulia gamer szék
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 Plus Enermax 750W
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei MatePad Pro 12.2" (2024) 12GB / 512GB Premium Gold / 3 év Alza garanciával / Makulátlan
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged