Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz dabadab #39821 üzenetére

    Oké, játsszunk a gondolattal. Miért ne.
    Tény, ellopták a swiftjét ami ért x forintot, de 2,3 misi hitele volt. Először elkezdte visszafizetni a kamatot, mint azt szokás, s most a tőkét törlesztette volna és szop keményen a srác. Tény 2,3 misi loss, 1,6 jön biztosítótól, marad 700k.

    Megveszi 1,5m-ből KPére a használt autóját és feltételezésed alapján:
    - használt autóra nem lehet casco-t kötni (első tévedés)
    - 2 egy swiftre jelen esetben elkölt csak azért mert modjuk 2éves élből 800k-t pár hónap v év alatt a szervízeken. Tényleg ekkor még nem garanciális az autó? Na mindegy.

    A valóság pedig a saját példámon eddig:
    Tavaly augusztusban megvettem egy lacettit 4évesen úgy kb 80k km-el. Most van benne 89k km, eddig a nagyon aktuális kötelező dolgokon kívül nem költöttem semmire megvételkor (15-20k Ft), oké most lesz egy nagyobb kiadásom a 95k-s szervíznél belátom. De az mondjuk saját szerelőnél is megáll 80k Ft-ból. Ez máris rögtön nem 800k, ami a használt autó értékének 53%a lenne.

    Ja és ha ellopják akkor nem marad ott neki a +800k hitelből mert előbb nyögi a kamatot aztán a tőkét, holott az autó értéke meg esik mint álat folyamatosan. És a casco az autó értéke után és nem a hitel után fizet. Másfelől az első 2-3 évben szted mennyit bukik az autó az értékéből és mennyit az utána levő időszakon?
    Van egy láda söröm arra, h 5éves autót megvéve 6 éves korára kevesebbet esik forintálisan az értékéből mint a vadizsíran vásárolt autó 2 éves korára. És még ez megspékelve a jó kis hitellel.

    Na tudod kinek a torkán nyomd ezt le . . .

Aktív témák

Hirdetés