Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Daneeka #39334 üzenetére

    Magánszemélyként kacifántosabb a dolog, ki kell jelentkezned az országból, és oda be kell jelentkezned. cégben érdemes gondolkodni, ott rendesen elszámolható minden autóval kapcsolatos költség, a kombikból, terepjárókból egy rács berakásával lehet N1-es kategóriába tartozó "kisteherautót2 csinálni, kevesebb az adó, a kötelező, stb stb. Ami igazán érdekes lehet az az, ha van egy itthoni működő céged, és ez a cég kemény pénzért bérli a kinti cégtől ezt az autót. Használt autónál 4 hónap lehet a max futamidő, de mivel a kinti cég a szervizelést, karbantartást, gumiztatást is megcsinálhatja, és kiszámlázhatja a magyar cégnek, jó esetben a 48 hónap alatt át tudod tenni az egyik zsebedből a másikba az autó árát, vagy még többet is. Amerikai kocsiknál kell coc papír, európaiakkal nincsen gond. céges formában bérelve a kutya nem tud beléd kötni, egy parkolási bírság, gyorshajtási csekk is sok esetben el se jut hozzád, annyira körülményes az egész, tehát itt is megmaradhat valami, ha véletlenül nem sikerül minden szabályt betartani.
    Egyszerű a menete a dolgoknak:
    Németországban megveszed a kocsit, hazafelé Szlovákiában rendszámot teszel rá, és mész vele amerre akarsz...Spóroltál sok sok pénzt.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Aktív témák