- Asszociációs játék. :)
- leslieke farmerzsebe
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Miért van szükségem négy darab Elektromos rollerre?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szólánc.
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot I. (az alapok)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Mulderpapa #12653 üzenetére
Ho-hó !
Ne keverjük az A-t, az Ah-ával, nagy különbség !!!
Egy 200Ah-ás akku az kb. 100kg, vagy 60x30x20cm-es téglatest, buszokba teherautókba kell, az indító árama pedig 1000-1300A !
Amit Te írtál, az az indító áram, az lehet 170-200A, egy tizen-x Ah-ás akkunak.
Viszont amit linkeltél az valóban indító akkunak néz ki, annak írják az indító áramát, amilyen funkcióra pedig Neked ott az autóba kell, az nem az indítás, hiszen azt a fő akku végzi, hanem hosszú távú áram tárolás, áram ellátása egy kisebb áram felvételű fogyasztónak, ami inkább szünetmentes jellegű működést jelent, arra meg a szünetmentesekbe való akkuk a megfelelőbbek, azok bírják pl. a folyamatos töltést, illetve a folyamatos, akár 0-ig való kimerítést, az indító akku viszont nem folyamatos áramforrás, amit hosszú ideig állandóan lehet szipókázni, csak arra szolgál, hogy hirtelen, rövid időre leadjon nagy áramot, beindítsa a motort, majd kapja a töltést és be is fejezte a munkát.
Szerintem ennek nézz utána !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Mulderpapa #12653 üzenetére
Ha elfér, akkor persze.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.