Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrSealRD

    veterán

    válasz kenwood3 #2901 üzenetére

    Alvázra figyelj, hogy komoly embert találj ne himi-humit. Ha rendesen leszedi a felületi rozsdát, passzivál és felviszi a védőréteget akkor oké. Ezen kívül lehetőleg ne verje telibe az egész alját mert az nem túl igényes munka ha a gumik mindenhol úsznak a trutyiban. Mostanában hallottam ilyen extra olcsó 20-30 ezres zsenikről akik ennyiből megoldják a teljes feladatot. Ez már alapvetően gyanús...

    A motor láncos. Cserélni csak akkor kell ha hallhatóan csörög...de az annyira hallható jelenség, hogy még a süket is meghallja.

    Olaj + szűrők pedig mehet cserére... Olajból 5W30 kell bele. Se vékonyabb se vastagabb...itt is vannak zsenik. De az első 10 ezer alatt érdemes figyelni az olajszintet, hogy viselkedik a motor...
    Az átvizsgáláson volt még érdemleges infó az autó állapotáról?

Új hozzászólás Aktív témák