Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3701) Ellia válasza [Prolixus] (#3700) üzenetére


Ellia
addikt

Én Sara-val kezdtem, de apuci halálát nulla megrökönyödés nélkül dolgozta fel. Szerintem nem halt meg - kell lennie egy csavarnak itt Sam-el kapcsolatban mint ahogy írtad. De, ha igen akkor rettentő amatőr módon írták meg...

[ Szerkesztve ]

(#3702) inf3rno válasza [Prolixus] (#3700) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Írták feljebb, hogy töltéskor megeszi az i7-4790k-t, valszeg a te szaggatásod is összefügg ezzel.

Attól, hogy te nem látod, a pálya távolabbi részeit még renderelheti. Gondolom így csökkentették le a töltési időt.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3703) KillerKollar válasza szallasi007 (#3690) üzenetére


KillerKollar
senior tag

Hát pont hogy mindent csutkára szeretnék tolni mert 1080 Ti-m lesz :DDD Felvetődhet a kérdés hogy akkor mé' spórolok a RAM-on,azért mert idén még jó ez a 4770K főleg 4K-nál GPU limit lesz úgyis,de legközelebbi fejlesztésnél szeretnék majd cserélni,főleg most hogy felpörgött a ryzen miatt a piac talán végre az Intelnél is lesz valami nagyobb ugrás mert ami az utóbbi pár évbe ment ez az évente +5-10% ezért kár lett volna fejleszteni... Mindegy is a lényeg hogy új proci mellé nyilván új alaplap és új(DDR 4) RAM. Ráadásul nekem ez a RAM 2010 óta megvan,nem lassú RAM még mindig (2000 Mhz-s),viszont úgy van hogy 4x2GB szóval foglalt az összes slot tehát még a bővítés se megoldható. De ha lenne is hely,ilyen ramot már úgyse találok,másikkal meg kavar lenne hogy más órajel meg időzítés,stb... Szóval ha most vennék 16 Gigát akkor 1 év múlva a következő fejlesztésnél cserélhetném is ezt pedig pénzkidobásnak érzem. Arról nem is beszélve hogy nagyon fölmentek a RAM árak tavaly nyár óta. Azt pedig hogy GPU limites 1080-al 1080p-ben is azt ebből a tesztből vettem. Más CPU benchmarkot még nem találtam erről a játékról,csak GPU-t.

[ Szerkesztve ]

(#3704) [Prolixus] válasza inf3rno (#3702) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Lehet, mondom én sem tudok másra gondolni azok alapján ahogy történik, csak erre. Amúgy az egyértelmű, hogy ez egy BÉTA játék, abból is a korai béta. Ha full time-ba dolgozik rajta majd a teljes idevonatkozó brigád, akkor lesz vagy fél év mire tisztességesre pecselik.

(#3701) Ellia

Scott is nyugi. Azt mondjuk igyekszik egyértelművé tenni a játék, hogy nem állt közel a gyerekekhez, de akkor is. Meg nem csak az ő reakciójuk baj, hanem mindenkié. Alec halála, aki mint kiderül nem csak egy emberi Pathfinder, hanem az egész AI egyik szíve-lelke volt egy kis csevejjel meg vállrándítással le van kezelve. Meghalt szegény, na nem baj, lépjünk tovább. Kb ez jön le az egészből. Egy temetés vagy valami bemutatkozó beszéd az új Pathfinder-től az egész legénységnek ahol megemlékezik az apjáról vagy ilyesmi hihetetlenül hiányzik.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3705) inf3rno válasza KillerKollar (#3703) üzenetére


inf3rno
nagyúr

A RAM-al várd meg az augusztust. Azt mondják akkor a legolcsóbb minden évben.

Buliban hasznos! =]

(#3706) KillerKollar válasza inf3rno (#3705) üzenetére


KillerKollar
senior tag

Köszi a tippet! Ha elfut 8-al normálisan az Andromeda akkor nem is veszek addig(ha nem jön más játék ami érdekel és igényli a több RAM-ot akkor meg megvárom vele az új procit),ha nem akkor viszont muszáj,kár volna ha emiatt nem tudnám kihasználni majd az 1080 Ti-t :(

[ Szerkesztve ]

(#3707) inf3rno válasza [Prolixus] (#3704) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem is ez jött le, írtam is fentebb, hogy én a vétellel megvárom a következő patch-et. Ennyi pénzt nem adok egy félkész játékért. Valszeg a fejek is azért rondák, mert csak a férfi alap Ryder modellezésére jutott idő, a csajszit még nem sikerült lemodellezni. Külföldi fórumokon mondjuk elvitték olyan irányba a sztorit, hogy biztos a feministák beleszóltak a fejlesztésbe, azért rondák a nők, de szerintem ez baromság. Mások is azt írják, hogy még tele van bugokkal az egész. Ez a szaggatás is ilyen bug lehet, gondolom nem sikerült rendesen belőni az utólagos töltésnél, hogy mennyi CPU-t egyen ahhoz, hogy ne szaggasson be miatta a játék. Nekem annyira nem sürgős, a nyáron jönnek ki az új AMD kártyák, aztán úgyis váltanom kell, hogy ne 30 FPS-el menjen FHD-n a játék. Akkor meg már valami olyat veszek, ami Star Citizen-hez is jó lesz.

Buliban hasznos! =]

(#3708) inf3rno válasza KillerKollar (#3706) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Hát én is most vettem 16g-t 40-ért. Tavaly nyáron ugyanez 20k-ba került, aztán kijött a DDR4, és elszálltak a memória árak... Na legalábbis azt mondják, hogy a DDR4 iránti kereslet van a drágulás hátterében. Ahogy nézem már jóval előbb is voltak DDR4-es modulok.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3709) [Prolixus] válasza inf3rno (#3707) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Hát ahogy érzed. Én nem bírnék addig várni. Minden szarja ellenére ez még mindig egy ME játék. Ami nem lesz GOTY már most látszik, de ha technikailag rendbe jönne, összességében egy jó játék lenne szerintem.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3710) inf3rno válasza [Prolixus] (#3709) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Szerintem is jó játék lesz ez. Én már eleget játszottam ahhoz, hogy tudjak várni. :-) Majd megveszem magamnak Karácsonyra, addigra talán kiforr, jó lesz ez a téli estéken. :-) Addig meg követem itt, hogy hol tartanak a javításokkal.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3711) BoneDragon


BoneDragon
veterán

Tudom még korai ilyet kérdezni de hátha... Ha dobozosan veszem meg, vajon kérni fogja a DVD-t telepítés közben vagy elég lesz neki a kód?

(#3712) [Prolixus] válasza BoneDragon (#3711) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Miért kérné? Dobozos vételnél is ha lesz benne DVD, kódot akkor is kapsz. Szóval megteheted, hogy a kódot beaktiválod és a DVD-ket "felhasználás" nélkül kidobod a pics@ba például. Semmi szükség a korongokra. Csak annak van értelme akinek lassú a net.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3713) #85552128 válasza BoneDragon (#3711) üzenetére


#85552128
törölt tag

Nem kéne, hogy kérje ez egyelőre csak steames játékoknál van bevezetve, ott sem mindnél.

(#3714) Fitzgerald válasza [Prolixus] (#3700) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Az még nagyobb lol lett volna, ha a kett főgonosz öli meg, ahogy azt sokan tippelgették YouTube videók alatt.
Azt gyakorlatilag borítékolni lehetett hogy már valamikor az elején meghal, de tényleg lehetett volna ezt sokkal jobban is.

A script amúgy teljes egészében hulladék eddig, idétlenek a párbeszédek, dramaturgiailag is zéró az egész.
Hol van ez az ME2-féle kezdéstől? :(((

Viszont nekem a játékmenet így 8 óra játék után egyre jobban tetszik, és a multival is elvagyok, már amikor nincs épp host migration.

(#3715) Snooker


Snooker
senior tag

Én sokáig azt hittem, hogy ennek az andromeda initiative-nek köze van a repaer fenyegetéshez, holott mikor elindultak még Shepard bőven a Collectorok ellen kalandozott, tehát a Repeareknek még a híre sem volt elterjedve, vagy legalábbis nem hittek benne.

(#3716) [Prolixus] válasza Fitzgerald (#3714) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Mit akarsz a dramaturgiától? A spoileres eseményt meg az eleve elcseszett érkezést leszámítva nagy dráma eddig nem volt, most indult a játék. Utóbbival azért próbálnak "megküzdeni" a szereplők, nekem megvolt az az érzés, hogy igazából senki sem tudja még hogy mi van most és hogyan lesz tovább, megvan a bizonytalanság érzése. A párbeszédekkel nekem leginkább addig volt bajom, amíg nem volt lehetőségem a Nexus-ra menni vagy nem kezdtem el az Eos-on küldetéseket. Ott már kevesebb az idióta ovis bájcsevej, meg Liam-ot is el lehet kerülni...

"Hol van ez az ME2-féle kezdéstől? :((("

SZERENCSÉRE jó messze! Én igazából még ettől is lassúbb, komótosabb prológust csináltam volna a játéknak, ha tudtam volna. Eleve onnan indítottam volna, hogy az Ark-on kezdünk még az indulás előtt, látjuk az összes Ark-ot elindulni meg minden, a sok remény, bizakodás, izgatottság satöbbi, utána megérkezés, az alapkonfliktus. A bolygóra is kicsit később szálltam volna le, hagytam volna több időt a kezdeti sokk-nak kiforrni.

A ME2 kezdése amilyen vagány meg király, annyira nagy baromság az egész. Durr bele bimm-bumm, 5 perc után már éppen az első küldetést csinálod. Elsőre nagyon hatásos az tény, meg a nosztalgia feeling mindig bevillan amikor játszottam, de igazából nem szeretem egyáltalán a ME2 kezdését. Pont mert baromság az egész, izzadságszagú és erőltetett.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3717) BoneDragon válasza [Prolixus] (#3712) üzenetére


BoneDragon
veterán

Na ez jó hír ha itt nem kéri, ezért nem fogom beszerelni a DVD olvasót ami 6 éve nincs a gépemben. :D Akkor be is rendelem dobozosan, ha már a triológia is a polcon van, ez sem maradjon ki. :)

(#3718) Fitzgerald válasza [Prolixus] (#3716) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Ne keverd a drámát a dramaturgiával.
A bizonytalanság rendben van, de ez az egész "ébredés a bárkán 634 év után" nagyjából olyan volt dramaturgiailag, mint egy ébredés a VV villában, csak itt nem fingott senki.
Az írónak olyan körmöst adnék, hogy azonnal szakmát váltana.

"SZERENCSÉRE jó messze!"

Erről meg tökéletesen az ellenkezőjét gondolom. Szerintem az ME2-nek volt messze a legjobb kezdése eddig.
A legelső rész ilyen szempontból nyilván nem ér, mert azzal vezették fel a frencsájzt.
Ergo ha azzal kezdődött volna hogy Shepard meg Ashley ötödölőznek, az is bocsánatos bűn lett volna.
Az Andromeda esetében viszont tényleg jobb lett volna, ha 2185-től indul a játék, és látjuk a bárkákat, az előzményeket. Ez valószínűleg azért nem lett így, mert ugye a BioWare igyekezett elhatárolódni a trilógiától és a Shepard-féle sztoritól, nem akarták egy ilyen crossover dologgal megkeverni az egészet, úgyhogy inkább egyből az Andromédában indul a cselekmény.

[ Szerkesztve ]

(#3719) NomadND1 válasza Fitzgerald (#3718) üzenetére


NomadND1
senior tag

Biztos vagyok benne, hogy lesz ilyen dlc jó kis bioware pontért....
Én is az indulástól kezdtem volna. Föld, transfer, cryogenic

(#3720) #85552128 válasza Fitzgerald (#3718) üzenetére


#85552128
törölt tag

"A legelső rész ilyen szempontból nyilván nem ér, mert azzal vezették fel a frencsájzt."

Pedig pont de, ugyanis most is hasonló építkezés történik. Kb legjobban az ME1-re hasonlít ahogy halad a cselekmény, az is a Citadel után indul be.

"Ez valószínűleg azért nem lett így, mert ugye a BioWare igyekezett elhatárolódni a trilógiától"

Vagy csak azért mert felépíteni komplett helyszín(eke)t, hogy 5 percnél tovább ne legyen használva nem éppen gazdaságos mondhatni felesleges pazarlás. Amúgy ha úgy vesszük látjuk ahogy indulnak és a siklók hordják fel őket a Hyperionra. De tényleg nincs sok értelme tovább lassítani az indulást olyan dolgokkal amelyeknek utána zéró jelentősége lesz, így is elég lassan indul be a játék. A kezdésen egyszerűen túl kell esni, minél hamarabb.

Az ME2 intro nekem is bejött, de az pont azért volt olyan hatásos mert már ismertük a karaktereket és a felállást, izgultunk értük "úgyse hal meg" aztán meg WTF ? :Y Na ez itt nem működhetett, bár ha úgy vesszük itt is eléggé "in medias res" a kezdés, de azért igyekeznek időt hagyni a játékosnak - összességében én nem találom rossznak, mintha az ME1-2 keveréke lenne. Ha sorrend kéne: ME2 és Andromeda egy szinten -> ME3 -> ME1

[ Szerkesztve ]

(#3721) [Prolixus] válasza Fitzgerald (#3718) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"A bizonytalanság rendben van, de ez az egész "ébredés a bárkán 634 év után" nagyjából olyan volt dramaturgiailag, mint egy ébredés a VV villában, csak itt nem fingott senki."

Ezen jót röhögtem, de ezt leszámítva nem igazán értem mire gondolsz. Maga a felébredés szerintem is amatőr és nagyon hollywood-i, de ezt leszámítva mit kellett volna még csinálni az íróknak? A főhősöd felkel, lecsekkolják, puff, megtörténik ami történik, a Pathfinder egyből behív küldetésre mert bajok vannak. Persze itt is el lehetett volna időzni, hogy mondjuk a ébredés megterhelő fizikailag, X percig tiszta szarul vagy, aztán nagyjából helyrejössz, ébredés után kapsz mondjuk 20 percet körbenézni, beszélgetni emberekkel társalogni, bemutatni ezt a "mindenki örül hogy megérkezett és csordultig vannak reménnyel meg izgatottsággal" szituációt, aztán csak ezután a nyakadba dobni az alapproblémát, de az még inkább nyújtotta volna a prológust.

Szerintem Bioware nem azért nem csinálta úgy, hogy eleve 2185-ből indít a játék, mert crossover meg elhatárolódás. Nem akarták agyonnyújtani a prológust, ennyi. ME2-ben 5 perc után már harcolsz, ME3-ban 10 perc után. Na a ME1-nek van a leghosszabb nyitány a a trilógiában, de az is vagy 20-25 perc, Eden Prime megérkezés, kis csevej egy furcsa küldetésről, alapkonfliktus a rádióadással, beszélgetés itt-ott, utána már le is dobnak a bolygóra. Ha részletesen bemutatják az indulást, meg az alapproblémát sem az érkezés után azonnal dobják fel, vagy 1 órás lett volna a prológus, vagy még több. Én bírtam volna, de neten így is láttam olyan panaszokat, hogy nagyon nehezen indul be a játék és sokan rohadtul unták a prológust. Szóval...szerintem a két szék közül a Földre esett itt a Bioware, de pont azért mert mindkét tábornak meg akartak felelni. Túlnyújtani sem akarták, de valami felvezetést is akartak a egész megérkezésnek meg alapproblémának. Igazából a MEA-nak sokkal nehezebb dolga van ilyen téren, mint mondjuk a ME1-nek. Utóbbi in medias res indulhatott, előbbinek meg egy komplett és rendkívül nagyszabású, monumentális és soha semmihez nem fogható küldetésnek a felvezetésével kellett "megküzdenie", de úgy, hogy lehetőleg ne 1 óra múlva történjen bármi ami konfliktus jellegű, és lehetőleg ne 1 óra után érkezz el odáig, hogy egyáltalán fegyvert foghatsz.

A ME3 felvezetése is ritka szar és elkapkodott volt ilyen szempontból, sokkal rosszabb, mint a MEA. Shepard a nagy hős a szobájában sínylődik, a hülyegyereket bámulja az ablakon, Vega gyerek szól, hogy hívatna,, összefutsz Anderson bácsival aki közli hogy baj van, a Tanácskozáson kiderül, hogy rajtad kívül mindenki inkompetens az egész Alliance-ben, aztán puff, mer be is köszönnek a Reaper-ek és menekülhetsz a Normandy-val.

Igazából a ME2 kezdése a legjobb feeling, de a legnagyobb hülyeség. A ME3 kezdése szimplán csak szar. A MEA prológus ezek előtt van, a hibái ellenére is.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3722) birorichard válasza Fitzgerald (#3718) üzenetére


birorichard
őstag

Engem is "megfogott" a jellegtelensége. :D

(#3721) [Prolixus]:

"Igazából a ME2 kezdése a legjobb feeling, de a legnagyobb hülyeség. A ME3 kezdése szimplán csak szar. A MEA prológus ezek előtt van, a hibái ellenére is." - nem tudom, hogy mit szívtál, de kérek belőle én is... :U

Objektív játékmenetbeli és technikai hibákkal szerinted nincs gond, de az ME2 kezdete szerinted "hülyeség"... Sőt, az egész az, nem? Hiszen űrhajókkal repdesnek... :U Az már csak hab a tortán, hogy a jellegtelen, klisés Andromeda prológusa szerinted jobb mindegyiknél. :Y :O

[ Szerkesztve ]

(#3723) csa33ee


csa33ee
aktív tag

Sajátságos kis videó

''''jelenleg nem tudok mit mondani magának most annyira jelenleg''''

(#3724) cyberkind válasza csa33ee (#3723) üzenetére


cyberkind
félisten

Szomorú ez mert a szaros lengyeleknek is sikerült, szerintem én megvárom ezt a 10 órás próbát ha javítottak valamit a játékon mert az eddigiek alapján amit láttam és olvastam ez még nagyon nem az igazi.

Paranormal Cocktivity

(#3725) J.Hetfield válasza csa33ee (#3723) üzenetére


J.Hetfield
aktív tag

Vicces, de ilyet szinte minden játékról össze lehet vágni. A shrek zenénél besírtam :DD

[ Szerkesztve ]

(#3726) #85552128 válasza csa33ee (#3723) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mondjuk az arcmimikát a Witcher 3-nál sem nevezném tökéletesnek, ugyanazokat a "hibákat" ejti mint a ME:A. Viszont az tény, hogy az arc szebb.

Amúgy amikor a bugokat mutatja, gondolom csak véletlenül maradt ki a Witcher montázs mint pl. ez is: [link]

[ Szerkesztve ]

(#3727) [Prolixus] válasza birorichard (#3722) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Objektív? Azért objektív mert te úgy gondolod? Leírtam már hatezerszer, hogy a fedezékrendszer problémáit én nem érzékelem annyira, mint pl. te. Mitől lenne akkor akár az én véleményem akár a tied objektív?

Meg látszik, hogy mennyire figyelmetlenül olvasol. A technikai hibákról egy regényt írtam nem sokkal fentebb. Egy szóval sem írtam, hogy ezzel nincs gond. Inkább én kérdezem, hogy te mit szívtál, hogy nem tudsz rendesen olvasni, és olyanokat gondolsz a hozzászólásaimba, ami nincs is ott? :U

Igen, a ME2 kezdése hülyeség. Logikailag az. Eleve erőltetett, hogy Shepard és a Normandy miért van ott ahol éri őket a támadás. Aztán mennyire kényelmes már, hogy sokan meghalnak a legénységből, de mindegyik volt csapattársad megmenekül, vagy nincs is éppen a hajón a változatosság kedvéért. Micsoda isteni klisés szerencse. De ezek nem annyira vészesek. Ami kiemelkedik az az, hogy (és ahogy) Shepard meghal. Atomjaira bomlik az atmoszférában, ahelyett, hogy mondjuk simán csak az űrben szétfagyna, és a visszahozása kicsit is hihető lenne. De nem az. Bioware egy vagány képért (ahogy Shepard bezuhan a bolygóra és elég) az egész újraélesztésének a realizmusát (a játék világán belül természetesen, még mielőtt ezt is félreértenéd) sutba vágja. Amennyire fantasztikus "érzésre" a játék kezdése, (mint utólag kiderül) annyira nagy parasztvakítóan céltalan baromság. Mert végülis mire volt jó Shepard megölése? A pillanatnyi dramaturgiai effektet meg "aztakurva" érzést leszámítva semmire. A hajót enélkül is el lehetett volna pusztítani, Shepard-ot enélkül is Cerberus kézre lehetett volna juttatni satöbbi. Shepard halálának is kb. zéró hatása van az egész cselekményre lényegében, minden következményét rövid távon elmaszatolják a sztoriban, sok utóhatása nincs a dolognak. Szóval bocsmá, ha nem csak azon a síkon értékelem a játéknyitásokat, hogy abban az adott pillanatban milyen érzéseket váltanak ki belőlem, hanem visszatekintve is, meg logikai síkon is.

A ME3 opening meg simán összecsapott, elhamarkodott, nagy szar. A MEA opening nem szar, csak simán jellegtelen. Szóval az én könyvemben összességében ilyen a sorrend: ME1-MEA-ME2-ME3. Ha csak a feelingre osztályoznám őket, akkor persze hogy a ME2 nyerne.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3728) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

PRE-LOAD elérhető amúgy.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3729) #85552128 válasza [Prolixus] (#3728) üzenetére


#85552128
törölt tag

Nekem a trialhoz adjanak még vagy 10 órát ne pre-loadot. :DDD

(#3730) norti válasza [Prolixus] (#3728) üzenetére


norti
addikt

Trialosoknak: preloaded :D

(#3731) #85552128


#85552128
törölt tag

Mass Effect: Andromeda 4K HDR Exclusive Tech Trailer

"Push the fidelity of the characters, make them as beliveable as possible"

Na jó ezt tényleg nem kellett volna :U A többi viszont rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#3732) Shirchy


Shirchy
tag

A Pre-Load csak a játék letöltését engedi,de játszani csak 23-án fog engedni?

"jobb adni,mint kapni" mondta a boxoló... :P

(#3733) [Prolixus] válasza Shirchy (#3732) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Egen. Vagy ha ügyes vagy, már 20-án.

(#3731) Szaby59

Ja, most már nyilvánvaló, hogy végighazudták a marketing kampányt a fejlesztők a technikai problémákat illetően. Persze semmi újdonság sajnos, ma már ez a tipikus.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3734) #85552128 válasza [Prolixus] (#3733) üzenetére


#85552128
törölt tag

A végighazudták erős túlzás, eleve látszott már egy ideje. A "beleivable character" pedig nem csak az arcmimikából áll...

[ Szerkesztve ]

(#3735) Shirchy válasza [Prolixus] (#3733) üzenetére


Shirchy
tag

Pedig már nagyon rákészültem,hogy ma kipróbálom... :(

"jobb adni,mint kapni" mondta a boxoló... :P

(#3736) inf3rno válasza [Prolixus] (#3716) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Szvsz. ME2 erősen a felejthető kategória az első és a harmadik részhez képest. Az első történet szempontjából volt ezerrel jobb, a harmadik meg akció szempontjából. Szerintem is jót tesz neki a komótosabb kezdés, van időd egy kicsit megismerni a játékot.

Buliban hasznos! =]

(#3737) Ra's al Ghul


Ra's al Ghul
senior tag

Mennyi az esélye, hogy megjelenésre javítják a pixeles fejek -et beszélgetés során?
Csak mert ahogy nézem konzolon ilyen nincs. És ez a pixeles megjelenés jobban idegesít mint a 30 FPS.

Erről van valami hír?

Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.

(#3738) [Prolixus] válasza inf3rno (#3736) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Nekem meg pont az a kedvencem összességében. :))

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3739) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Hajaj, vannak itt finom fegyverek multiban. (már csak célozni kellene megtanulnom. :DDD )

[link]

Live-Die-Respawn

(#3740) Badlof2k válasza inf3rno (#3736) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Szerintem a ME2 elejétől eltekintve,nem igazán a felejthető imo. Az előző hármat is mind szerettem és persze mindenkinek más más szempont a fontos egy játékkal szemben :) De mindezek ellenére is ez az első ME meg úgy játék is amit pre ordereltem és nem hiszem hogy megbánnám mindazon sh**storm ellenére ami most kering körülötte :)

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#3741) birorichard válasza [Prolixus] (#3727) üzenetére


birorichard
őstag

Na jó, hát te vagy az az ember, akinek nem tetszik a TW3, mert nem képes rá, hogy értelmezze a könyvet, szóval szerintem hagyjuk is. Épeszű ember visszaolvas, fel tudja fogni, miket írtam, felőled meg jönnek kezdetektől az olyan bullshitek, mint "figyelmetlenül olvasok" meg "rossz szempontból közelítek", szóval inkább hagyjuk, de tényleg, ez nem érvelés, amit csinálsz, ez mellébeszélés.

Pl. most is írtál ~30 sor semmit. Leírtad, hogy szerinted hülyeség, meg hogy "miért voltak ott", Jézusom.. Ez mennyire releváns meg épeszű érv? Mondom, hagyjuk, lépjünk túl ezen, örülj neki, h neked tetszik ez a játék, örülök én is, toljad ezerrel.

(#3742) [Prolixus] válasza birorichard (#3741) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Lol. Én beszélek mellé, meg bullshitelek de közben meg te nem tudsz olvasni. Nem írtam, hogy nem tetszik a TW3, azt írtam van olyan amit nem tudok megbocsájtani, neki (és emiatt nem lehet etalon nálam a játék). A kettő nem ugyanaz. A könyvek is hálistennek csak úgy értelmezhetők ahogy te értelmezted. Öhh. A ME2 openinges kifogásaim kapcsán meg sikerül kiragadnod a kevésbé relevánsat és "elsétálsz" amellett ami szerintem a legnagyobb baj vele kapcsolatban. És még én beszélek mellé... Jah. :U

Mindegy, ha hagyjuk, akkor hagyjuk. Szerintem is ideje kijátszani ezt az "okos enged..." kártyát amit te is csináltál, értelme nincs ennek a szócséplésnek.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3743) Fitzgerald válasza [Prolixus] (#3721) üzenetére


Fitzgerald
veterán

"Ezen jót röhögtem, de ezt leszámítva nem igazán értem mire gondolsz. Maga a felébredés szerintem is amatőr és nagyon hollywood-i, de ezt leszámítva mit kellett volna még csinálni az íróknak?"

Kezdésnek pl. bemutathatták volna, hogy az ember pszichéjére, lelkére milyen hatással van az, ha felébred egy közel 6.5 évszázados álomból egy idegen galaxisban.
Az teljesen érthető ha ez a fajta, egyébként teljesen természetes szentimentalizmus egy kétórás filmbe nem feltétlenül fér bele.
De egy soktíz órás szerepjátéknak az ilyesmire igenis kéne időt szakítania.
Ez egy akció-szerepjáték, és legalább annyira szerepjáték, mint akció.
Ehelyett annyi történik, hogy szépen felébred mindenki, ásítozik, kávézik, meg páran nyomják a standupot mint a Bödőcs.
És a Ryder papa halála szintén ugyanez a történet. Magad is leírtad hogy nem tetszett, hogy két pillanat alatt elrendezték az egészet.
Mért nem tetszett? Mert nem életszerű a szituáció, nem életszerűek a dialógusok.

Amúgy sosem értettem, hogy mért nem bíznak meg elismert, tehetséges írókat a scripttel, meg a sztorival.
Mert pénzük az van szarásig ezeknek a kiadóknak.
Pl. egy Orson Scott Card kaliberű író valószínűleg olyan sztorit tudna írni egy Mass Effect játékhoz, hogy sokáig beszélnénk róla.

@Szaby59 #3720

"Pedig pont de, ugyanis most is hasonló építkezés történik."

Annyi különbséggel, hogy bármennyire is igyekszik a BioWare elhatárolódni az eredeti trilógiától, ez egy ismert, már bejáratott frencsájz, hiába "reboot" az Andromeda. Ugyanabban az univerzumban játszódik csak más helyszíneken és időben. A vásárlóknak egy jó része azért fogja megvenni a játékot, mert ez egy Mass Effect játék, és reboot ide vagy oda, a trilógia a megugrandó mérce. Az első ME megjelenésekor még nem volt mit megugrani.

(#3744) xPraetoriaNx válasza norti (#3730) üzenetére


xPraetoriaNx
senior tag

Picsába, én akartam megosztani ezt a hírt :D

Sz'al örülés van :)

There is no war. Only the harvest.

(#3745) tiv83us


tiv83us
veterán

Mindenkinek total a sajat izlese, de az biztos, hogy akarmilyen idiota kezdese volt a ME2-nek, nekem a 3 reszbol akkor is az jott be a legjobban. A hangulat, a Suicide Mission (Zene!!!), a csapattarsak, a Loyality Missionok, NPC-k, mind szuper volt. Harbinger volt a legnagyobb kiraly.

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#3746) [Prolixus] válasza Fitzgerald (#3743) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"Az teljesen érthető ha ez a fajta, egyébként teljesen természetes szentimentalizmus egy kétórás filmbe nem feltétlenül fér bele.
De egy soktíz órás szerepjátéknak az ilyesmire igenis kéne időt szakítania.
Ez egy akció-szerepjáték, és legalább annyira szerepjáték, mint akció.
Ehelyett annyi történik, hogy szépen felébred mindenki, ásítozik, kávézik, meg páran nyomják a standupot mint a Bödőcs."

Ezzel maximálisan egyetértek. Mondom én is szeretném, ha ilyen szépen, komótosan, atmoszférikusan építenék fel. De látni kell, hogy sokaknak még ez a prológus is túl hosszú. Sajnos. Szóval szerintem nem azért kell ekézni a Bioware-t, mert nem tudtak volna ettől jobbat kihozni. Inkább azért, mert túlságosan biztonsági játékot játszottak. Csináltak is valami felvezetést, de csak a nagyon minimumot, hogy a lehetőségekhez képest minél előbb bedobhasson a játék az akcióba. Így lett a dolog egy kissé jellegtelen szódával elmegy valami, amitől lehetne sokkal jobb, de még a trilógiában is láttunk rosszabbat (ME3 opening).

"Annyi különbséggel, hogy bármennyire is igyekszik a BioWare elhatárolódni az eredeti trilógiától, ez egy ismert, már bejáratott frencsájz, hiába "reboot" az Andromeda. Ugyanabban az univerzumban játszódik csak más helyszíneken és időben. "

Ez pont elég, nem? Fel kell építenie magát az AI-t, ami kapásból egy hatalmas és amúgy eléggé hihetetlen projekt (a ME világon belül is). Nem mindenki nézte meg meg olvasta el az összes kiadott marketinganyagot például. Plusz konfliktust kell az AI-ban csinálni, hogy a játékosnak legyen valami érdemi feladata, ne egy tévés matiné legyen a dologból, ahol minden flottul megy és élik a kolonizálók a dolgos, de unalmas mindennapi életüket. A játék első óráinak nem azzal kell foglalkoznia, hogy mi a Citadel, hanem azzal, hogy mi a Nexus és mi a baj vele. Nem azzal kel foglalkoznia, hogy kik a kroganok, turiánok, salarianok stb. és mik a fajok közötti konfliktusok, hanem hogy miért jöttek el a jól ismert Tejútból, és milyen konfliktusok alakultak ki azóta közöttük, amit nekünk majd valamilyen formában rendezni kell. Nem azzal kell foglalkoznia, hogy mi volt az a bazinagy anyahajó az eden prime-on meg mi a frász van ezekkel a geth-ekkel, hanem hogy mi a frász van ezekkel a kett-ekkel és mit is akarnak tulajdonképpen, meg mi ez az itt hagyott Remnant tech stb. Szóval a maga módján ugyanúgy világot épít ez a játék is az elején, ha nem is olyan mértékben mint a ME1, de sokkal nagyobb mértékben, mint a ME2-3 (ami a játék elejét illeti, természetesen a teljes játékmenet során mindegyik játék építi a ME világot). Ilyen téren a játékok elején a ME3-ban semmilyen világépítés nincs gyakorlatilag, és a ME2-ben is csak a Cerberus-t kell valamennyire bővítenie az íróknak, hogy "nem csak egy random terrorszervezet"ről van szó, más nem nagyon történik. A Cerberust bemutatják úgy ahogy, aztán már mehetsz is a Collector támadások után nyomozni (akikről a játék elején még semmit nem tudni, még annyit sem, mint amennyit a Kett-ről tudunk most a MEA-ban). Ez a fasorban sincs ahhoz képest, amit a MEA-nak kell csinálnia. Ezt nem azért mondom, hogy emiatt a MEA első 5-6 órája úgy jó ahogy van, és minden "bűne" bocsánatos, hanem csak azért, hogy összehasonlítási alapnak max a ME1-et lehet venni ilyen téren csak. És az sem volt sokkal jobb, aztán mégsem ment szerintem ennyire a panaszkodás.

Összességében tehát szvsz a prológus egynek elmegy, a játék első pár órája meg teljesen rendben van. Az Alec Ryder-es dolgokat leszámítva, az ha valóban ennyiben marad, akkor az tényleg egy rakás sz@r.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#3747) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

A legelső benyomásom, ami miatt pár perc után ki kellett lépnem, hogy bár a DAI után nem meglepő, de azért undorító, hogy nem lehet a menüből kikapcsolni az agresszív motion blur effektet, ami azonnal az agyamra megy (egyrészt álomszerű szédülést hoz rám ez az intenzív blur effekt, ahogy "nyúlik" tőle a kép, másrészt direkt olyan kijelzőm van, ami képes éles mozgóképet mutatni [Pioneer plazma], szóval nagyon hiányzik nekem a agresszív szoftveres blur...) és most állhatok neki config file-t faragni.

A másik, hogy nagyon fura a hangzás. Mikor a legelején van valami ütközés/súrlódás, a karakter már beszélt róla, de én még semmit nem hallottam, aztán elkezdett "gerjedni" a sub, rázkódni a fotel, de hallani még mindig nem hallottam sokat (viszonylag komoly házimozi cuccom van: Denon erőlködő, Focal front-ok, Dynavoice sub..., nem high-end, de nem olyan szűk keresztmetszet, nem nagyon szokott elfeküdni semmin, szóval szerintem a játékban van a hiba, vagy esetleg ahogy a Window mixer-el együtt/nem/dolgozik).

Egy másik nagyon korai benyomás: erősen emlékeztet valamire a játék eddigi színvilága és "vonalvezetése", de még nem ugrott be mire. A karaktermodellezés és animáció stílusa pedig nem meglepő módon hasonló, mint más Frostbite-os játékoknál (én legutóbb a Catalyst-al játszottam ezek közül).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3748) inf3rno válasza Badlof2k (#3740) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Úgy látszik mindenkinek más tetszik. Én utáltam az egész Cerberus-os vonalat, és a Collector-os téma sem volt a kedvencem. Az egész egy jó nagy időhúzás volt csak a Reaper támadás előtt. Szerintem.

Buliban hasznos! =]

(#3749) inf3rno válasza tiv83us (#3745) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Szerintem az új szereplők, főleg EDI meg Joker voltak nagyon jók ME2-ben.

Buliban hasznos! =]

(#3750) Badlof2k válasza inf3rno (#3748) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Természetesen ahány ember annyi féle ízlés :) No nekem a gyűjtőkkel annyira nem volt bajom érdekes volt hogy a protiánokból fabrikálták őket azért ott megnéztem volna Javik fejét reakcióját :D másrészt ami számomra nagyobb függőben lévő dolgot jelentett az maga a cerberusról való tudás és illusive manről szinte semmi emlékeim szerint :) legalábbis csak részletek .de ettől függetlenül is nekem is a 2 főleg a nagy kedvencem.eddig :D

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.