Aktív témák

  • nagynorbi

    aktív tag

    válasz Luissimo #44796 üzenetére

    1. - Sehol nem írtam, hogy ne hagyják békén az intim szférádat (nem hinném, hogy rajtuk múlna a dolog)
    2. - Újból leírod, hogy a pincér és az eladó az egy segéd, és gyakorlatilag úgy működik mint egy szolga (undorító a te hozzáállásod is, ugyanúgy, mint egy nemtörődöm eladóé, vagy pincéré)
    3. - A példáid pedig sántítanak, és egyáltalán nem analógiák ( taxisofőr: rögtön megkérdezi, hogy hova szeretnél menni, vagy te közlöd vele, mielőtt még meg tudna szólalni; ruhatáros: szépen sorban állsz, nyilván nem kérdés, hogy miben segíthetne; BOY: őt a recepciós, vagy az ajtónálló szólítja, enélkül oda sem mehet hozzád; kabinos: még te hajkurászod őt a hülye bilétáddal, hogy végre öltözködni tudj).
    4. - Az ellenszolgáltatást nem tőle, hanem attól a társaságtól kapod, akinek az alkalmazottja, és itt jön a képbe, hogy a probléma gyökere az alkalmazásba vevőnél keresendő
    5. - Nem értem, hogy hogyan jön a képbe az, hogyha rossz az étel, akkor visszaküldöm. Ez már az étterem, vagy ha úgy jobban tetszik a gyártó problémája. Ha megvettél egy tévét, akkor nem azért viszed vissza, mert az eladó belépett az intim szférádba, hanem azért, mert nem működik rendeltetésszerűen.
    6. Végezetül: pontosan értem, hogy mire céloztál, viszont azt meg te nem érted, hogy nem azon a szerencsétlen eladón, vagy pincéren múlik a dolog, mert normális körülmények között nem is dolgozhatna abban a munkakörben, mert teljesen alkalmatlan a feladat ellátására. Ennyi pénzért viszont csak ilyen a felhozatal, vagyis inkább megfordítom a dolgot: nem véletlen az, hogy ilyen emberek is dolgoznak a kereskedelmben, és a vendéglátásban.

    Most már tényleg befejezem, de úgy éreztem, hogy ennyit még hozzá kellett tennem.

    Üdv.:

Aktív témák