Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz #04441088 #96417 üzenetére

    Ismerős a helyzet, én rendelek már olyan régen, hogy lássam - hogy ugye ahogy az eredeti csapat, az idősebb, tapasztaltabb postások elmentek a posta kicserélőből (gördülékeny volt a vámkezelés és nem ilyen ráérős) és helyettük egy ,,új" ,,élet-halál" urai vagyunk generáció van, akkor se halad a munka, ha kevés az árú. Sok a termék, sok a rendelés erre van fogva mindig - de nem is ég a kezük alatt se a munka, flegmán, ráérősen dolgoznak - hisz megkapják a pénzüket, ha 2 terméket vámkezel egy nap és akkor is ha 3-at, mi mint ügyfél meg le vagyunk x*rva. Honnan gondolom? már évek óta - kijön az SMS értesítés a vámkezelésről: meglepő módon azonnal elküldöm elektronikusan a nyilatkozatott, megjelölve hogy kezeljék - de addig eszük ágában nincs folytatni, amíg 1-2 napra amúgy is ideér a levél, azaz 1 nap minimum semmi nem történik, miközben minden adat rendelkezésre áll. Szóval lehet sok a csomag, de ahogy az orvosoknál is, nemcsak a pénzzel és a sok beteggel van a baj, magával az emberi hozzáállással is. Én is úgy vagyok vele, lehet összekapnák magukat, ha lenne alternatíva nekünk vagy akkor se.

Új hozzászólás Aktív témák