Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flex77
csendes tag
Köszi a tesztet.
Gratulálok a sisak viseléséért, nem is tudom láttam-e már az utcán felnőtt embert sisakkal rolleren.Pixel 3a
-
csendes tag
Én láttam már sisakos rollerest, 70-es tempónál nekilátott sávon belül jobbról előzni a Hungárián. Ami azért volt baj, mert elég nagy autóm van és ott szűkek a sávok... remélem egyben hazaért.
-
Plug Life
senior tag
Bátor ember, aki egy ilyen szaron állva 50-nel megy a forgalomban 😂
-
Alusky
aktív tag
70-es tempóhoz már nem is sisak, hanem rendes zárt bukó kell ami az állnál is összeér, mert a menetszél kiszárítja az ember szemét, meg minden repkedő bizbasz belemegy.
Kis ideig motoroztam egy százötvenessel aztán rájöttem inkább fizetem az autót, 1-2 alkalommal bentfelejtettem a házban a bukót és nem volt kedvem visszamenni, hunyorogva is ömlöttek a könnyem 3Km múlva, utána már fáradtam vele hogy bemenjek érte. Fülről nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
Ezt a fórumot használni épp olyan, mint Facebookozni.
-
Sirus86
tag
En anno motoroztam kis- es nagymotorral, es sok ismerosom volt, aki motorozott. Ebbol is van egy, aki kb 30-as temponal kapott telibe egy autost egy aruhaz parkolojaban (autos volt a hibas, balra indexelt es jobbra ment). A lenyeg az, hogy kb. 30-nal, nyitott bukoban robogozot, es az eses utan akkorat esett alkapoccsal elore, hogy eltort az also allkapcsa. Az eredemeny: plasztikazas lett, es az arcan orokke maradando nyomok maradtak. Meg egyszer: 30 km/h-nal nem lehetett tobb, a baleseti szakerto meg ennel kevesebbet is saccolt. Egyebkent a Rili-s motorosrendor oktatok azt mondtak nekem anno,hogy kb 15 km/h felett kene aaz a buko. Jajj es arrol nem beszelve, hogy pereceles eseten egy ilyen roller kategorianal mar kellene tervedo, hatvedo, motoroskesztyu es meg csizma is. Egyebkent meg buntetendo kategoria ez egy igy, mert masokat veszelyzetet a felhasznaloja, nem csak a felhasznalot. Amugy koszi a cikket, egyetertek,hogy ez nem valo utra. U.I.: Ha a motorosok vesedonorok, akkor ezek meg akkudonorok lesznek, vagyx mi?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Peaceliker
addikt
válasz Foglalt név #8 üzenetére
Szerencse kérdése is. Nekem alig lett bajom, amikor 50el mentem és kihajtott elém egy figyelmetlen autós és elütöttem
Ismerősnek mondjuk műszaki hiba volt (másmilyen roller) és nagyon durván járt pedig 20-25el ment[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
becenevem
aktív tag
válasz Peaceliker #9 üzenetére
Milyen műszaki hiba? Két gyerek szokott hobbi rollerezni. Lehet figyelnem kellene plusz dolgokra.
Ne gyere be meg ne gyere erre, he...
-
Peaceliker
addikt
válasz becenevem #10 üzenetére
Az egy spécibb, nagyobb kerekű gép volt és széttört az első felni, így bele csapta a komát az aszfaltba a gép
Amúgy több roller van amelyik szét "szeret" hullani. Mondjuk kisebb eséllyel gyerekek alatt, kisebb súly miatt.
Milyen rollerek ezek? Xiaomi klónok szoktak néha nyakba ketté törni, de talán előbb döglik meg benne az akku vagy a szabályzó
De feltétlen javaslom a fullface (akár valami dh bringás könnyű darab), kesztyű és térd és könyök védő viselését.
Sisakból fontos a fullface, mert rolleres baleseteknél jellemző az állsérülés. Kis kerék egy kátyúban ha megakad ugyan úgy földbe veri mint ismerősöm illetve édeseknél is jellemzőbb az arcra esés, mert kormányoszlop miatt nehezebb támaszkosni"Oh my Goa'uld!"
-
becenevem
aktív tag
válasz Peaceliker #11 üzenetére
Nem klónok. Acer ES3, de az gyengébb, szerencsére nem gyorsul olyan jól és 25km/h éppen megy neki. Ducati Pro 2 EVO az más tészta. Jobban megy, de ott nagyobb fújt kerér és felfüggesztés is van.
Nézek nekik sisakot.
Az én vagy feleségem CASCO bicajos sisakot szoktam rájuk adni.
Ne gyere be meg ne gyere erre, he...
-
Peaceliker
addikt
válasz becenevem #12 üzenetére
Nem kötekedés, de az acer pont az ducati gépek is sokat kölcsönöztek onnan csak több alkatrész állítólag gagyibb, cserébe drágább.
De a lényeg, hogy gyerekek kétlem, hogy ketté törne bármi
De fulldace sisak az must have szerintem. Még menő is, szóval tán hordják is majd"Oh my Goa'uld!"
-
becenevem
aktív tag
válasz Peaceliker #13 üzenetére
Dehogy veszem kötekedésnek. :) Akkor meghúzom a csavarokat, mintha kotyogna valami elől. Közben már nézegetem a sisakot. Vagány színek is vannak. Már minden igényt kielégít a piac.
Ne gyere be meg ne gyere erre, he...
-
Sirus86
tag
válasz becenevem #12 üzenetére
A CASCO bicajos sisak nagyon jo (Nekem active 2 van, imadom), de csak bicajra. Okkal. Az allat is kell vedeni, mert elozoekben leirtak, meg en is,hogy allserules eselye nagyobb. Kozel masfel eve estem e-bikekal (kijott elem egy busz, veszfekeztem es megcsuszott a canga eleje a kavicsos uton Nemetiorszagban), kb 15km-nel, utpadkara. A sisak megrepedt. Nekem csak a terdem ment le, meg a kabatom es a nadragom lett tropa. A fejem viszont meg epp Itt is egy alap video, hang nelkul is jol demonstralja, miert kell fujll face sisak: https://www.youtube.com/watch?v=iJ14v6IfPDE&t=399s
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Ezekiell
veterán
Egy robogó ezerszer stabilabb, mint egy roller.
Átlagembernek ez a roller nem való. Legfőképp első rollernek nem való - kb mint a motoros hülyegyerek, aki kapásból Hayabushat vesz, aztán rendelhetik a koszorúkat a sírjára...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Wovbagger
tag
Nagyon jó kis teszt ez is, remélem olyanok is olvasni fogják, akik hajlamosak túl sok kockázatot vállalni, és a teszt hatására elgondolkodnak egy kicsit.
Egy helyen kapcsolt be bennem az önkéntes lektor: első oldal, második kép alatti második mondat:
"amit azért csináltak így, mert az első kerék csillapítása miatt az a pont, ahol az abroncs az aszfalthoz kér valamivel előrébb van"ott az a k betű felesleges.
-
beef
őstag
Továbbra sem értem, hogy ezek hogy kerülhetnek közúti forgalomba?
-
Peaceliker
addikt
Sehogy
Vagyis nem számít járműnek... Vagyis ha rendőr úgy áll hozzá akkor nem az. Ha nem úgy nézi, akkor smkp. Ha ezzel nem ért egyet az illető akkor bíróság aztán majd kiderül.Smkp nál mennyire szigorú amúgy hogy mekkora ótvar szar gép kerülhet ki az útra? Ott van némi szigor? Én nem tudom, azért kérdezem.
"Oh my Goa'uld!"
-
winss
tag
Ez vicces. Elolvastam a tesztet és mondom lemegyek a Lidlbe rollerrel. (G3 pro Kukirin) Azt ott áll a szokásos helyemen egy zsír új G4 Na mondjuk a tulajnak se sisakja, se semmije nem volt.
-
Reggie0
félisten
válasz Peaceliker #21 üzenetére
Hogyne lenne jarmu.
-
Ezekiell
veterán
Milyen a G3 Pro? Rég szemezek vele, hogy lecseréljem rá a tuningolt Xiaomi Pro 2-met, de vhogy nem vitt rá a lélek még sose
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Peaceliker #21 üzenetére
Nem gépjármű max (rendőrtől függ, ezért is lesz jó az új KRESZ ami egyértelműsít végre), de jármű természetesen.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Peaceliker #26 üzenetére
Biciklire nem ülök fel sisak nélkül, nem hogy rollerre állni nélküle...
Mindig azt szoktam mondani, hogy jó, hülyének nézek ki, de sokkal hülyébben néznék ki agytraumával
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
h1mpi
félisten
Nekem előbb megvolt a fullface bukó, mint a roller. Meg még könyökvédő és protektoros kesztyű. Amúgy lehet ezzel is 25-el menni szép nyugodtan csak kell hozzá egy kis ész…
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Ha rollert vennék akkor ez lenne a minimum, a többi Xiaomi féle 20-25km/h-s csak játék gyerekeknek.
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
K82
őstag
Bp-en akit látok mondjuk a Rákóczin cikázni a forgalomban, szinte mind full face sisakban van. Aki a jóval gyengébb kölcsönrollerrel tolja meg örülhetünk ha csak egyedül áll rajta.
Bringára több mint 25 éve hordom a sisakot (és a '90-es évek közepén még nem volt nagyon divat), a saját rolleremre se szálltam még fel sisak nélkül. A veszprémi "városfejlesztésnek" hála meg már a rollerre sem szállok fel, pedig az Inokim pár fokkal jobban összerakott cucc. Ugyan annak csak 32 km/h a vége, de nagyjából a sors kísértése vele ennyivel menni.
Három hete pont szemtanúja voltam egy durva esésnek és a bicajoson nem volt sisak. Ment kellemes 25-30-as tempóval, a szemből jövő gyalogos válltáskájában elakadt a kormány; ennek megfelelően úgy ahogy volt, azzal a lendülettel repült tovább jó három és fél métert a bringás. Fejre érkezett és annyira szerencsétlenül hogy elkapta az aszfaltcsík szélét ami jó 3-4 centivel magasabb mint a mellette lévő füves sáv. Bal homlokán fél pingpong labdányi duzzanat, a fejbőre a haj vonala mögött pár centivel végig felrepedve (és jobb esetben csak a fejbőre, rosszabb esetben a koponya). Nyolc percig full K.O., utána is csak annyit tudott h mi a neve.
Pixel / OnePlus Pad / Creative Aurvana Ace 2 / Bose QC Ultra
-
Az ilyenek számára minden játék.
A modell repülő is ami jó esélyel nagyobb mint az illető kocsija vagy az RC kocsi is ami szintén tud terepen 65-el veretni és ha eltalál valakit akkor lehet boka törés a vége.
Igen ezek mind mind gyerekjátékok sokak szerint.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
h1mpi
félisten
Volt 1000 ccm-es motorom is, de ezeket akor sem hívnám játéknak. A játék az, amit lábbal hajtunk. A pálcika se játék, sokan pont ezért nem hordanak védőfelszerelést, mert ezt gondolják. Aztán a balesetin (jobb esetben) átgondolják újra, miért hasznos a sisak, meg a különböző véfőfelszerelés.
Fully electric lifestyle!
-
pengwin
addikt
Budapesti utakon azt látom, hogy a rolleresek kevesebb, mint 10%-a visel sisakot, de a bérelt rolleresek nagyon rontják a statisztikákat - sokan vannak (meg jelentős részben külföldiek), és nagyon idiótán közlekednek. Ön- és közveszélyesek még bringaúton is.
Aki viszont hord sisakot annál többnyire azt látom, hogy fejlesztett valamit a járműve világításán is, és gyakran még egyéb védőfelszerelést is hord.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
fecke78
senior tag
Engem nem érdekell ha nem visel sisakot , mert a rollereseket mind degenerált baromnak tartom , főleg aki ilyen teljesítménnyel merr menni ....
-
-
bollokcs80
Korrektor
"...ezt így nem szabadna árulni, nem csak azért, mert semmiféle jogszabályi keretbe nem fér bele, hanem azért sem, mert könnyen elhiszi a vevő, hogy a dobozból kivéve és a kormányrudat felcsapva rögtön ő lesz a jani a közúton 70-nel...."
Egyetértek, nagyon sokan életveszélyesen közlekednek ezekkel a dögökkel az utcákon, gyalogosként is életveszélyben érzem néha magam miattuk.Nem hozta meg a kedvem a cikk továbbra sem a rollerekhez, de nagyon hasznos, edukatív tartalom.
B.Cs.
-
Peaceliker
addikt
válasz bollokcs80 #45 üzenetére
Közlekedési kultúrát sajnos egyik eszközhöz sem adnak
Amúgy az is igaz, hogy legtöbb roller szar, legalábbis messze nem hibátlan. A nagyon drágák sem. Arra azért kíváncsi leszek hova jut az ipar. Lesznek e minőségi elvárások és standardek vagy addigra kihal, mert csak egy hóbort volt. Ez érdekes kérdés szakmára.
"Oh my Goa'uld!"
-
h1mpi
félisten
válasz Peaceliker #46 üzenetére
Kihalni nem fog, de a szabályozás miatt sokan le fogják tenni. Én is, ha nem mehetek majd kerékpár úton. Nem fogok a forgalomban meghalni az biztos. Ugyanakkor a kerékpárosokat is megértem, hogy nem tetszik nekik a 40 km/h-val száguldó roller…
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
bollokcs80
Korrektor
válasz Peaceliker #46 üzenetére
Sajnos nem.
Nem akarok boomerkedni, de én ott adtam fel, amikor sufnitunningolós szomszéd sráccal hosszas üvöltözések után se tudtam megértetni, hogy a beregő verdájával nem úgy és akkor megy, ahogy és amikor akar (40-es zónában 80-al)......
[ Szerkesztve ]
B.Cs.
-
Peaceliker
addikt
-
Reggie0
félisten
válasz bollokcs80 #45 üzenetére
Mondjuk en pont azt latom, hogy a kolcsonzot hasznalo kulfoldiek kozlekednek veszelyesen. Az ilyen nagyobb dogokkel joval kevesebben is jarnak es nem nagyon latom oket jardan cikazni se.
-
-
pengwin
addikt
válasz bollokcs80 #45 üzenetére
A kis rolleresek - döntő többségükben fiatalok - azok, akik a járdán cikáznak a gyalogosok között. Na meg a bérelt rolleresek, sisak nélkül, gyakran ketten egy rolleren. Ilyen nagy rollert én nagyon ritkán látok, viszont ezekkel már tipikusan védőfelszereléses, sisakos emberek közlekednek, a kerékpár úton vagy akár az autók között.
Azt meg nem is értem, hogyan lehet ilyen gyárilag életveszélyes cuccokat forgalmazni... remélem eljutunk oda hamarosan, hogy a gyártók kötelesek legyenek valamilyen típusengedélyt szerezni a járműveikre. Úgy veszem észre lassul itt is a fejlődés üteme, igazából akár ráférne az iparágra a szabályozás is.
#49 Peaceliker
Lehet mondani, hogy nem az eszköz a hibás, de amikor azt látod, hogy egy adott fajta eszköz felhasználóinak elsöprő többsége idiótán használja az adott eszközt, akkor ott el kéne azért gondolkozni a kapcsolaton.#51 Reggie0
A kerékpárosok elenyésző százaléka megy 40km/h-val, főleg városban. És még velük is könnyebb számolni, mert nem tudnak olyan hirtelen meglódulni és gyorsulni, valamint a fékerejük is lényegesen jobb viszonyt ápol a mozgási energiájukkal, mint egy e-rolleresé. Meg egy minimum 20"-es kerekű kerékpár kevésbé lesz érzékeny az úthibákra is.40km/h-t már a kiütött limites kis rollerek is tudnak, viszont ezeknek a féke a 25km/h-s törvényi maximum csúcssebességükre van méretezve. Meg egy gázkar rántásra úgy indulnak meg az utolsó félkegyelmű alatt is, ahogy egy jó formában lévő versenykerékpáros.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
K82
őstag
válasz Peaceliker #55 üzenetére
Nap mint nap találkozok nem egy ilyennel amikor legszívesebben elővenném a szívlapátot.
110 km/h-s szakasz a 8-as főúton, én kéklámpa-sziréna kombóval 130 felett kicsivel (ennyit bír a technika), mögöttem meg villog a paraszt h engedjem el...Pixel / OnePlus Pad / Creative Aurvana Ace 2 / Bose QC Ultra
-
winss
tag
Nekem egy éve van meg és eddig bejött. A cél az volt, hogy bármilyen emelkedőn felvigyen és ezt tudja. Elég dinamikus és ilyen 40km-t elmegyek vele. Legalábbis egyszerre többet még nem mentem két töltés között. Nálam is egy tuningolt Xiaomit váltott le pont az említett emelkedők miatt.
-
Sirus86
tag
A kovetekezo generacios roller helyettesito, baleseti elemynek utan pedig ez lesz XD https://www.youtube.com/watch?v=Om6o6qa54nc
Hianyolom a kosarbol a macit.És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
h1mpi
félisten
válasz Peaceliker #61 üzenetére
A Mantis olcsóbb, a G3 Pro 500K körül van, de cserélhető akksis
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
h1mpi
félisten
válasz Peaceliker #63 üzenetére
Ja az nagyot dob az árán, én felviszem lifttel-feltöltöm-és leviszem a garázsba
Sajnos nincs lent konnektor.Fully electric lifestyle!
-
hegedus001
aktív tag
Az a baj a rolleresekkel, hogy téynlegesen sehova sem valóak, ezért is lenne égető egy friss KRESZ is. Nameg ezért is tartjuk mindet baromnak. Bármilyen közekedési ezsközzel vagy, a rollerekkel összetűzésbe kerül az eber. A kicsit járdára gyorsak, autókhoz lassúak, kerékpárúton sem ideálisak de oda még elférnek.
Nem kedvelem én sem őket, (járok minden eszközzel napi szinten) de nem az ő hibájuk, hogy nincs helyük.
-
pengwin
addikt
Még egyszer: kerékpárral nagyon kevés ember fog neked úgy meglódulni, mint egy elektromos rollerrel.
Ezen kár is vitatkozni - az elektromotor azonnal és állandóan 100% nyomatékot ad le, és ezt minden felhasználó ki tudja használni. Kerékpáron ehhez a menetdinamikához elég jó kondiban kell lenni...
Részemről befejeztem, remélem megértetted.
Üdv, pengwin
-
Reggie0
félisten
Nem a meglodulasokbol vannak a balesetek, hanem a haladasbol. Remelem te meg ezt erted. Nagyon orulnenk, ha az lenne a problema, hogy a rolleresek lelassulnak/megallnak a keresztezodeseknel, majd hirtelen megindulnak es ez okozza a balesetet, de ezzel szemben inkabb azzal van a gond, hogy mar eleve megy majd 40-nel es ugy jon a baj. Ekkor tok mindegy, hogy x perccel ezelott hogyan ertele el a 40-et. Ebbol fakadoan pedig tokmindegy, hogy kerekparos vagy rolleres.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest