Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    félisten

    válasz Soma01 #6981 üzenetére

    Én a gyakori olajcserében hiszek. Városi/intenziv használat = max 7.500kmenként olajcsere. Szivatyúval a köztes olajcsere kb 20perc. 3.1 liter olaj webshopról ~10.000Ft. Nem tétel.
    Csak ha csipegeti az olajat próbálnék rá egy öblítésre. Hátha megoldja mert ha meg kell bontani az horror pénz.

    Ha nem eszi olajat endoszkop. Ha nagyon gáz akkor én azt csinálnám amit linkeltem. És akármi van gyakori olajcsere.

    Amit én látok az alapján a TGDI fajta függő. A Gamma TGDI rosszabb mint a sima GDI. A Kappak picit jobbak pl a lánc ugrás jóval késöbb jelentezik...

    Ha csak csipegeti az olajat esetleg érdemes még egy PCVt is cserélni mert olcsó és az is tud gondot okozni. :DDD

    Szép új világ van. kb minden autó az első tulajnak van megcsinálva mert az veszi meg. A lizingcégnek van csinálva aki 3 max 5évesen lepaszolja. Régen voltak bőven olyan tipusok amik elmentek gondos tulaj esetén 20évet, félmillió kmet. És általános volt, hogy nem volt a blokk megbontva, gyári volt a vezérlés a vízpumpa....
    Hány olyan autót tudunk 2024ben ami elmegy 15év és 300.000+kmet és nem kell rálocsolni 1misit?

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés