Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
Én a gyakori olajcserében hiszek. Városi/intenziv használat = max 7.500kmenként olajcsere. Szivatyúval a köztes olajcsere kb 20perc. 3.1 liter olaj webshopról ~10.000Ft. Nem tétel.
Csak ha csipegeti az olajat próbálnék rá egy öblítésre. Hátha megoldja mert ha meg kell bontani az horror pénz.Ha nem eszi olajat endoszkop. Ha nagyon gáz akkor én azt csinálnám amit linkeltem. És akármi van gyakori olajcsere.
Amit én látok az alapján a TGDI fajta függő. A Gamma TGDI rosszabb mint a sima GDI. A Kappak picit jobbak pl a lánc ugrás jóval késöbb jelentezik...
Ha csak csipegeti az olajat esetleg érdemes még egy PCVt is cserélni mert olcsó és az is tud gondot okozni.
Szép új világ van. kb minden autó az első tulajnak van megcsinálva mert az veszi meg. A lizingcégnek van csinálva aki 3 max 5évesen lepaszolja. Régen voltak bőven olyan tipusok amik elmentek gondos tulaj esetén 20évet, félmillió kmet. És általános volt, hogy nem volt a blokk megbontva, gyári volt a vezérlés a vízpumpa....
Hány olyan autót tudunk 2024ben ami elmegy 15év és 300.000+kmet és nem kell rálocsolni 1misit?don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest