Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz otamas #619 üzenetére

    Szevasz!
    Nekem 2015-ös 1.25-ös Rio van. Én direkt ezzel a motorral rendeltem, mertnapi szinten ingázok a fővárosba az agglomerációból. M3 bevezető, M0, nagyonnagyon kevés megyei főút és nagyon sok Bp-i dugó. Nekem nem volt mindegy, hogy a feleségem 1.8-as családi egyterűje pöfög a dugóban, vagy csak egy 1.2-es motor. Sokáig egy 1.0-s yarissal toltam, az még jobb volt a célra.
    Autópálya: ahogy kisza25 írta, a 140 kényelmesen tartható vele, de nem arra tervezték, mert nagy a motorzaj 4000/min körül. Szerintem a motort pörgetve (mert benzines) de nem legyilkolva jó dinamikára képes, de ebben benne van, hogy jó a felfüggesztése és nagyon közvetlen a kormány. Egy átlagos körforgalom kényelmesen bevehető 60-nal, nincs oldaldőlése. Általában itt véreznek el az SUV-k mögöttem, meg a szűk jobbosnál. De ami nekem kevés és rá is kérdeztél: ez a motor kicsi. Nagyon nyomatékszegény. Mikor látom, hogy be kell sorolnom a mellettem lévő tömött sávba piros lámpánál indulásnál, én már rutinból kilövöm nemcsak a klímát, hanem a levegő befúvót, ablaktörlőt, rádiót. Csak a lámpát hagyom fent, pedig az is generátort igényel. Vicces, de egy ilyennel meg lehet lepni nagyon sok mindenkit, aki lenézi, mert kicsinek látszik.
    Fogadj el egy tanácsot tőlem: ha nem azonnal kell a kocsi, de morfondírozol a felszereltség miatt (én is így voltam anno) akkor gyűjts még hozzá egy kis pénzt és vegyél meg egy középfelszereltséggel egy 1.4-est, mert tényleg ritka és jobb az értéktartása. Az LX-eket nehéz később eladni. De ez minden márkára érvényes a Daciatól a Lexusig. :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés