Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Kérdés előtt olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mayweather
tag
Sziasztok.
Tud valaki ajánlani jó hűtőfolyadékot AIO újratöltéséhez? Nem rég vettem használtan egy ID Cooling frostflow X 240-es AIO-t. Szeretném kicserélni benne a folyadékot. Ja és még egy kérdés. A fentebb említett hűtőbe kb mennyi folyadékot kell beletölteni?
Mindig léghűtést használtam szóval kezdő vagyok ezen a téren. -
Mayweather
tag
válasz
tothd1989 #24181 üzenetére
Köszi a választ. Kutatgatok és egy Alphacool Core Ocean T38 AIO 240mm találtam hardveraprón elég jó áron ami még garis. De sajnos nem vágom a folyadékhűtőket. Hogy mire kell figyelni hogy mik a gyengéi erősségei stb.. Vajon az milyen lehet?
De a házam az thermaltake és én is afelé hajlok. Na meg az Arctic freezer 3 amit mostanában nagyon jónak mondanak. De olyan videókat is láttam hogy csak 2-3 fokkal lett hűvösebb a proci vízzel mint léghűtéssel. Én ilyen -10 fokra gondoltam.. minimum. Vagy ez 240-el lehetetlen egy 7600x-en?
-
Mayweather
tag
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem.
Ryzen 5 7600x-re melyik AIO 240-es hűtés a legjobb/ajánlott? (csak a 240-es fér be a házba)
Sokat nézelődtem már ezután a neten, de igazából nem nagyon tudom melyik gyártótól érdemesebb választani (hangosság, élettartam, hűtési teljesítmény stb..)mert most először váltanék léghűtésről vízre. Érdemes e vízre váltani ha "csak" 240mm? Mekkora változást tapasztalnék a hőfokokban? És végül... érdemes e esetleg használtat venni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- BestBuy topik