- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja a trendeket...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- N€T0X|N: Stellar Blade után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Zolaash: Ford Galaxy gázpedál csere
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
pont ezt mondtam. Attól, hogy egy kártyában mondjuk 15536 shader egység van. Például egy RTX 3090 és mondjuk egy RTX 3060-ban meg 3584 darab azt eredményezi, hogy jóval több lesz a elvégezhető lebegőpontos sima számítás. Mint ahogy hat a teljesitményre mondjuk a 384 bites memória sávszél a 192 bites sávszélességel szemben. Mint ahogy nem mindegy, hogy GDR 6-os vagy GDR 6X a memória és az milyen órajelen jár. Mint ahogy hat a teljesítményre amit el lehet érni egy számítógépben az is, hogy mondjuk DDR 4 memória van benne vagy DDR 5 memória kétszer akkora órajelen. Ettől persze nem fog kétszer olyan gyorsan futni egy játék persze. Például adatak kis az RTX 3060-as kártyából is olcsóbb verziót 8 GB VRAMMAL és nem 192 bites sávszéllel hanem csak 128-cal. mind ezt azért, hogy olcsóbb legyen a kártya amivel jól elbasztak vagy 25%-nyi teljesítményt....
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R 5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Corsair 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B460M i5 10400 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest