Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bobrooney #6281 üzenetére

    Elektromosnál (hajtott) kereket nehezen zársz le, lévén egyik sem küllős...:R

    MÁS: mentem ma egy rövidet. 35.4 km, amiből 400 méter tolás volt a végén.:D

    Egy banális baki miatt! Történt ugyanis, hogy egy idő után annyira lecsökkent
    a "Master" feszültsége (29.5V alá), hogy nem adott ki gázjelet a vezérlő, noha
    előtte még simán felhozott hátsó kerék hajtással az emelkedőn. Fékez, világít,
    dudál ilyenkor is, de nem hajt.:D Így feleslegesen maradt 35.6V a "slave"-ben...

    Nagyjából 14Ah-t használtam fel belőle. De úgy, hogy reggel 13 km, aztán azt
    nem töltöttem, ám a kis akkut igen. Belement 1.5 km, majd az említett menet,
    egyben. Tehát most nem bírt ki 40 km-t a dupla motor, csak 34-et, valsz' azért,
    mert már 13 km-nyi energia ki volt véve a nagy pakkból, kevesebbet segített.:K

    Erősen gondolkodom, hogy jobb lenne egyetlen nagy pakkal dolgozni, tehát a
    "tuning" kis akksit elpasszolni, helyette egy gyári 6Ah negyediknek, s mindet
    egyben. Igaz, nem lehetne túl gyorsan feltölteni, de hát valamit valamiért. Épp
    töltőért mentem, de hiába értem oda időben, brahiból hamarabb zártak. Lehet,
    hogy kétszer voltam ott: először és utoljára, megrendelem külföldről és kész...

    A nagy pakk tekert kerek 50 km-t, és még mindig van benne: egymást segítik.

    Szerk: de ha marad a két akkus dolog, akkor legalább átkapcsolható legyen...

  • BomiBoogie

    MODERÁTOR

    válasz Bobrooney #6281 üzenetére

    Nem elektromosra, simára gondoltam.
    De mondjuk be szoktad vinni a CBA-ba? :D

    Nyilván nem rendelőbe és ilyen helyekre gondoltam, és nyilván egy kávézóba is be lehet vinni.

    Még arra gondoltam, hogy van olyan lakat, ami hangosan riaszt. :D

Új hozzászólás Aktív témák