Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz DigitXT #31401 üzenetére

    Ahogy mint látjuk az egész járműiparnak sincs semmi köze a fizikához. Mi sem bizonyítja jobban, mint hogy azért gyártanak mai napig annyi első kerék meghajtású autót és rollert.

    Rolleres fórum vagyunk, így annak példáján talán könnyebb megérteni. Ha összességében nézzük a két típust (összkerék hajtástól most eltekintünk), az első- és hátsó kerék meghajtást, akkor vitathatatlanul a hátsó kerék meghajtás rendelkezik jobb tulajdonságokkal.

    Mégis akkor miért van annyi első kerék meghajtású roller?
    Kis teljesítmény mellett kevésbé jönnek ki a hátsó hajtás előnyei, és abban a tartományban még egész áldásosan jelentkeznek az első kerék hajtás bizonyos előnyei.
    Illetve általában olcsóbb az első meghajtás (bár az akku csomagtól a hátsó kerékig eljuttatni az áramot látszólag még egyszerűbb is, mint az elsőhöz, a vezérlés viszont lényegesen hosszabb kábelezést igényel). Olyan nagy árkülönbség nem lehet közötte, a Xiaomi 4 Pro első és második generációja eltérő hajtással rendelkezett, mégis meglehetősen azonos áron mozogtak.

    Ha valaki valami igazán izmos rollert szeretne, nem csak hogy javasolt abban a tartományban a hátsó kerék hajtás, hanem jellemzően már csak azzal fog találkozni a kettő közül. A kérdező nem ebben a tartományban keresett roller. Alacsony teljesítmény tartományban ezt a kritériumot hajszolni önkicseszés lenne.

Új hozzászólás Aktív témák