Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz PociAti #30174 üzenetére

    Sisak még egyetlen balesetet sem előzött meg.
    Te most egész komolyan fogod az én állításomat, és nekem akarod újként eladni? :DD
    Amúgy bele lehetne kötni, mert amikor a bogár lepattan a sisakról és emiatt nem lesz baleset, az pont egy elkerült baleset, ellenben ha homlokon basz, elfirkálsz az nem az.

    Qrva unalmas már ez a "hamis biztonságérzetes" dumád, meg hogy rontja a hallást és látást, és emiatt szerinted veszélyesebb sisakban közlekedni kétkerekűn, mint nélküle! Mondd, mester, honnan van ez a hatalmas tapasztalat?! Holland biciklistákat hagyjuk! Komolyan akkora fafej vagy, hogy lehet, hogy neked nem fájna az aszfalt megfejelése! (Tudod mi a hamis biztonságérzet? Az, hogy 19 km/h-val mész, és azt hiszed, hogy ha beüt a szar, akkor majd szaladsz egy jót, és te egész biztos nem fejeled le az aszfaltot. Simán elképzelhető, hogy 2 esetből 1x igazad lesz, a következőnél meg reszeltek és ha egyáltalán túléled, akkor mehet az arcplasztika/fogpótlás, vagy amit éppen beszoptál.)

    Persze, bízzuk rá az emberekre a dolgot.* (Az a 18 tavaly belehalt ember, az új életében felveszi a sisakot, vagy esetleg rá se néz a rollerekre... lehet, hogy egy részükön a sisak sem segített volna, de a maradék meg bánhatja, hogy rosszul döntött. :R ) Oké, ez is egyfajta kiválasztódás, végülis a Darwin díjat sem véletlenül találták ki, osztható itt is...

    Mondtam, nekem nem fáj egyik megoldás sem, ám ha kötelezővé teszik nálunk is, majd utána ugyanezt a hőbörgést adod elő, teljesen hiteltelen a szabálytalankodókat kardélre hányni kívánó hozzáállásod, hogy ha 25 km/h-val megy, azért már instant fejlövés járna? A szabály, az szabály. Nyilván lesznek mindig érvek, ellenérvek, de ha annyira odáig meg vissza vagy a jogalkotókért, akkor el kellene fogadni, hogy ott ez a konszenzus született!

    a gépjárműveket is csökkentsék le 30 km/h-ra.
    Ebben semmi újdonság nincs. Spanyolországban már gyakorlatilag mindenhol csak 30-cal lehet menni (városon belül, egy sávos úton), ez a főszabály, csak kivételek vannak... Ettől függetlenül még lehet simán konfliktus a 20 km/h-ra korlátozott rolleres és a 30-cal szöttyögő autós között főleg, ha a rollerest homlokon bassza a bogár, és elé fekszik... :D Tudod az autópályás példa arra vonatkozik, hogy baleset-megelőzés szempontjából elég fontos az is, hogy ne legyen nagy sebességkülönbség. Tehát ha arról beszélünk, hogy az autókat lekorlátozzuk 30 km/h-ra a rolleresek védelme érdekében (bár nem csak azért), akkor talán logikus lenne a rollereknek is megengedni a 30 km/h-t, így akkor mehetne az egész forgalom egy ritmusban, úgy még külön biciklisáv se kéne. Nincs is sok helyen. :N

    *: motorkerékpáron miért is kötelező a bukósisak használata? Autóban a biztonsági öv?

Új hozzászólás Aktív témák