Hirdetés
- urandom0: Aki használ/használt Giten kívűl más verziókezelőt, mesélne róla?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- Vic87: Nem tudom mit tévő legyek - tanács kérés
- sidi: Régi Gépterem: 386
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
mézespálinka #10616 üzenetére
"..iktassuk ki a 100kg feletti dagadt v sportoló rollereseket... (a kerékpár kategóriából)."
A sportolókat nagyon nem keverném ide! A sportágak zöme nem igényel 100 kg fölötti testtömeget, mert a tömeg hátrányt jelent. A érintőlegesen ide sorolható kerékpárosokra ez különösen igaz.De a lényegre rátérve, akkor megfordítanám a kérdést. Vezessünk be a vezetőre vonatkozó súlykategóriákat?
Pl. 100 kg fölötti a rolleres, így neki jár a 350W mellé extra 150 W is.
Pistike beéri 70 kg-mal, ekkora tömeggel éli le életét, így ő nem használhat 500W-os rollert???
Az lenne a jó, ha a rendőrök mérleggel a kezükben intsék le a rollereseket, és megbírságolják a 100 kg alattiakat, mivel "neked még fel kellene hizlalnod magad ahhoz, hogy ezt a járművet vezethesd!"Meg kellene érteni, szabályok megalkotásakor a problémákból indulnak ki. Jelen esetben ez a féktáv mértéke és az ütközési energia nagysága. Ütközéskor kulcsszerepet játszó mozgási energia leginkább a jármű teljesítményével összekapcsolható önálló paraméter. (Nagyon nem azonos vele, de leginkább ez mentén szabályozható.)
-
DigitXT
félisten
válasz
mézespálinka #10616 üzenetére
Igen, akinek jobb a kW/tömeg aránya, az jobban fog gyorsulni, ez van.
Közúton is létezik ilyenre szabály, mégpedig a motorkerékpár jogsi esetén.
Az A1 pl. csak 125 ccm-ig jó, viszont egy kihegyezett 2T 125-ös konkrétan
erősebb, mint egy lustább 4T 250-es, tehát vezethető A1-gyel? Nem, mivel
11 kW is limit, sőt, ha a motor csak 60 kg lenne, akkor elvileg 6 kW max.
Mert ott pont azt akarták megfogni, hogy mennyire gyorsul. Rollernél nem
sikerült, mert ezek annyira könnyűek relatív, hogy a pilóta számít, csak azt
a motoroknál is kihagyták.A saját tömeg 0.1kW/kg aránya limit, slussz:
aki alatt ez szarul megy, csinál A2 jogsit, s felmehet a kétszereséig simán!
Viszont 35 kW felső korlát ott is van, tehát megint csak egy kihegyezett 2T
motor, ami relatív könnyű, megütheti innen is, onnan is. (Akkor marad az A
korlátlan. Csinálhat ifj. Vér István? Persze... amint betöltötte a 24. évet.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5
- urandom0: Aki használ/használt Giten kívűl más verziókezelőt, mesélne róla?
- Tőzsde és gazdaság
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Apple Studio Display 27 5K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- Részletfizetés. ASUS TUF Gaming F16 FX608JMR-QT021
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Yellow -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3125, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 16 256GB,Kábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest