Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    válasz mrrr74 #10185 üzenetére

    Köszönöm szépen a felajánlást a próbára :R De sajnos nem tudok élni, vele, 150km-re lakom :(

    #10183 PociAti
    A hegesztéseket én is néztem, az tényleg nem túl bizalom gerjesztő, meg a youtube-os videókon látható hibák sem...de a 65ezres vételár viszont csábító. A lányommal ketten 100kg-t nyomunk, így még ha egyszerre nem is, külön-külön tudnánk használni.

    "Nem gurulnék oda vele a haverjaimhoz hogy nézzétek mit vettem!" :DDD Ebből már rég kinőttem, eszembe se jut ilyesmi :))
    Meglátjuk...

  • synar

    őstag

    válasz mrrr74 #10185 üzenetére

    A Xiaodash beállításaiban mindhárom sebesséfokozatnál külön kikapcsolható a KERS. Van ehhe egy kapcsoló és egy csúszka, ami alapértelmezett helyzetben 0mA ez állítható -1000mA és +100mA között.
    Kíváncsi vagyok ezt ti hogy értelmezitek? A súgó ezt írja hozzá, amit Google segíségével le is fordítottam nektek. :-)
    Coast mode residual current is the current that will get applied when you release the throttle. A negative number will introduce a small braking current to the motor. A positive number will add a this current. This value can be used to fine-tune driving behavior in coast mode. It not applies if coast mode is off.
    A part menti üzemmódban a maradék áram az az áram, amely a gázpedál elengedésekor érvényesül. A negatív szám kis fékáramot vezet be a motorba. A pozitív szám hozzáadja ezt az áramot. Ez az érték használható a vezetési viselkedés finomhangolására part menti üzemmódban. Nem érvényes, ha a part menti üzemmód ki van kapcsolva.

    Ezek szerint a negatív értéknél fékez, a pozitínál pedig rásegít, tehát a szabadon futáshoz képest még hozzátesz, "gázt ad"?

Új hozzászólás Aktív témák