Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicces
addikt
igen, még az is akciós amelyik nem ugyanaz az ár van kiirva ami át is van húzva. és ezek "régi" modellek.
jah valamelyik nap voltam bent, mert ráizgultam 1 meridára. sajnos "épp" az orrom elől vitték el. de lett volna új modell sajnos kicsit drágábban..
szóval szerintem ezek az akciók csak vevőcsalogatók.:)
-
vicces
addikt
ez megér szerintetek ennyit? illetve vajon hány km/h-val lehet vele haladni kényelmes-sietős tempoban?
:)
-
vicces
addikt
válasz hoffman_ #480 üzenetére
köszi a felhomályositást, akkor kihagyom
viszont még mindig nem tudom milyen gép is passzolna hozzám. a minap már versenybicókat is böngészgettem. csak aszfalt, minél gyorsabban ám a legkevésbé kényelmetlenül. a fixik illetve a single speed gépek azért bukkantak fel az ötletek között mert a futárok is ilyet használnak. ott pedig gondolom számit a gyorsaság és a kényelem. gondolom én:)
-
vicces
addikt
na én asszem maradok a jelenlegi montimnál. majd szép lassan cserélek rajta mindent. jelenleg egy trans-x egyenes kormány van rajta. hosszú távon egy idő után már hajlitanám a kormányvégeket előrefele. lehet egy magasitott kormány megy a helyére esetleg kormányszarvakkal. a fékeket is cserélnem kellene, mert lassan 20 évesek lesznek rajta a fékbetétek valamint már több helyen szét van repedezve a gumi. de azért még fognak és igen ez nem V-fékes még hanem kantis
asszonynak meg már kinéztem az alboin 200-at.:)
-
vicces
addikt
sziasztok!
a múltkor volt a bringám szervizben. kapott új gumikat, külsőt és belsőt is. új láncsort/hátra. új láncot. ki lett javitva a kormánycsapágy vagy cserélve, ezt nem is tudom. és kapott új középtengelyt is. viszont amikor tekerem a pedált és taposom keményen akkor a 3-as lánckerék elöl beleér az első váltó egyik oldalába. vigyem vissza reklamálni vagy esetleg a hajtóművet is ki kellene cserélnem? ez még a négyszögtengelyes csodakorszakból való én pedig kb 100 kilo vagyok. szóval van egy "kicsi" igénybevételjah és a hátsó váltó bowden is ki lett cserélve. rendben is máködik terhelés alatt is. viszont a legalsó fokozatban a bowden annyira laza, hogy lóg és csilingel a vázon. feszitsek a bowdenen? maradni fog vajon ezután a pontosság?
:)
-
vicces
addikt
mert arra gondoltam, hogy kicseréltetem a hajtóművet is egy jobbra. viszont nem tudom hogy a szerelő hibázott vagy csak én nem értek hozzá feleslegesen nem akarok cirkuszolni.
korábban azt hittem, hogy a középtengely hibája miatt "mászik el" a lánctányér. tehát ez hülyesség.egyébként az ajánlóban is említett egyik szervizbe vittem a gépet. az elmúlt kb 200 évben az ottani szerelő gondozta a gépet - kb 5 évente sikerült is eljutni a szervizekre
:)
-
vicces
addikt
az előbb kimentem megnézni a gépet. szerintem van egy 8-as a tányérba. jövőhéten ha lesz időm megy cserére a kicsike.
azon gondolkozok hogy nem is kell nekem 3 tányér. elég 2 is. a másodikat is csak nagyon nagyon ritkán használom a keményebb emelkedőkön....
mivel szoktátok takaritani a láncot és környékét? én arra gondoltam, hogy féktisztítóval pucolom ki és utána újra olajozom.
[ Szerkesztve ]
:)
-
vicces
addikt
van a fiókomban egy ilyen CATEYE. évekkel ezelött vettem. érdekessége, hogy ránéztem az órájára és pontosan jár pedig legalább 4-5 éve vásároltam.
ezen van pedál csapásszám jeladó is. viszont a dobozban csak 1 darab mágnes van csomagolva. kipróbáltam mind a két jeladót és a mágnes hatására számolja mind a kilométereket mind a csapásszámot.
elképzelhető, hogy bizonyos hajtókarokban van mágnes és azért nem adtak hozzá másodikat?? ami van hozzá egyértelműen küllőre szerelhető fülettel rendelkezik.mod:
mire rákérdeztem meg is került. szépen össze volt csattanva a 2 mágnes és én egynek néztem őket
[ Szerkesztve ]
:)
-
vicces
addikt
válasz hoffman_ #1203 üzenetére
ezzel milyen tempot lehet tekerni kényelmesen?? bár látom órád nincs.
nagyon tetszik a royal de nem lenne jó, ha csak a "háztömbök körülre" tervezték volna
mindenképp városon kívülre kellene, de nem bánnám ha haladós tempot tudnék csinálni vele.más:
az hogy lehet, hogy 5. sebességben - amikor kalimpálok a pedállal - ugyanannyi a sebességem, mint a 6. illetve a 7. fokozatban. gyenge még a lábam és nem tudok kevesebb csapásszámmal ugyanannyi erőt produkálni? vagy valami nagyon nem jó a bringámon? olyan kb 28-30 km/h megy az 5. fokozatban viszonylag könnyen majd amikor lejjebb rakom a láncot nagyon nem akar gyorsulni a gép alattam.:)
-
vicces
addikt
még jó hogy a jövőhétre jósolták az áradásokat..
..
asszony panaszkodott, hogy a vác-verőce biciklis szakasz "keményebb" mint a vác-sződliget szakasz. ma gondoltam nyomok egy vác-sződligetet. sződliget elött az utolsó 2 kanyar a duna vize alatt áll. én áttekertem rajta, mert nagyon lelomboz lett volna számomra "félúton" visszafordulni cipő, hajtás ki lett mosva jó kis dunavízzel. haza már a 2-es úton jöttem inkább.
viszont meglepve tapasztaltam, hogy a táv nagy részén különösebb probléma nélkül tudtam a 32-33-as tempót tartani. úgyebár még mindig a vékony(abb) kerekű montimmal:)
-
vicces
addikt
ez mennyire éri meg az árát szerintetek??
:)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen routert?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- VEGA néven új tápszéria érkezik a Chieftectől
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest