Hirdetés
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Trump vagy Harris
- Asszociációs játék. :)
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Astra kalandok @Első rész
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Mondjatok már jó kerékpárlámpát! Valami erős fényű kellene, nem csak a KRESZ miatti látszódáshoz kéne, hanem ténylegesen világítani.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Pttypang #57099 üzenetére
Gondolom, nincs belőle bemutató példányuk. Épp most nyílt itt is Decathlon, megnézem. Nem magamnak kell, nekem egy (megnemmondommilyen márka) 4000 Ft-os van, elég jó, de sötétben két település között a kerékpárúton kicsit kevésnek érzem, ott ugyanis semmi más fény nincs, max mellettem a főúton az autók. Vagy kerékpárlámpánál ez normális? Amikor megvettem, megváltásnak tűnt az előzőek után, viszont a mobilom fénye erősebbnek tűnik. Páromnak kellene, neki nyilván jobbat keresek, mint az enyém.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz -=RelakS=- #57107 üzenetére
Ez konkrétan nagyon drága.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
Dilikutya
félisten
Mi a véleményetek ezekről?
Blackburn Local 75
Blackburn Voyager 3.3
Cateye HL-EL135
Sigma Quadro X
Sigma RoadsterKissé összezavarnak a fényerő, fényesség értékek, lux, lumen és candela is van, ehhez sajnos nem értek.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Runner_fxr #57130 üzenetére
Ez lemaradt: BikeFun Shot.
Két település között sötétben csak én járok, igaz én se túl gyakran, páromnak lakott területen belül kell, ha nagy ritkán ő is interurbán teker, akkor úgyis vagyunk még páran.
Anno a saját Blackburn-ömet még nagyon tapasztalatlanul vettem, az Auchan-os ezer LED-es után az is maga volt a gyönyörűség.
Szóval AA/AAA áramforrásúakat érdemes mellőzni? Agydinamó nem hiszem, hogy szóba jöhet, bár nem tudom, mik a feltételei. Az én szamaram egész biztos kilőve, nekem csillagküllős alufelnim van.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Runner_fxr #57132 üzenetére
Mint mondtam, közvilágítás mellé, lakott területen belül, csak én járok néha interurbán, nekem tényleg kevés a Blackburn-öm, de én most nem veszek. BikeFun Solar 3 a lentebb linkelt tesztben elég jónak tűnik töksötét helyen is. Annyit nem akarok rászánni, hogy nappali fényt csináljon, tizensokezres reflektor jelenleg nem opció. Látom, hogy vannak a topikban drága cuccok, de most maradjunk a realitások talaján.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Runner_fxr #57134 üzenetére
Nekem, mint tájékozatlannak, ami erősebb a Blackburn Voyager 2.0-nál, az már erős. Ha az papíron 30 lumenes, egy 50-60 lumenes már bőven jó fényt ad. Nem országúti, meg erdei kerékpározás a cél, nappal se megyünk az országútra a sok büdös paraszt közé.
Ez a BikeFun Solar 3 (a képen) konkrétan köröket ver az én jelenlegi lámpámra, a Voyager 2.0 középre fókuszálja a fény javát, körülötte sötétebb sáv, majd egy vékonyabb külső fénygyűrű. A boltban meggyőzőbb volt, mint közúton.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz h_benjamin #57170 üzenetére
Szép-szép, de a fekete csillagküllősöm szebb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Látott már valaki ilyen lámpát: Osram LEDsBIKE FX70? Mennyire lehet jó? Azért az a 225lm 14 ezerért szerintem nem rossz. Venni akarok magamnak valami fényes lámpát. Nem rosszak a 6 ezres Bikefun-ok amúgy, páromnak asszem egy Spot van, jól teljesít kivilágítatlan kerékpárúton két település között is, de nekem legyen erősebb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz varsam #71690 üzenetére
Hát ez ööö... csodás.
Én kompakt megoldásban gondolkodom, vagyis se powerbank, se külső akku nem kell. Se két lámpa. A fénye se valami meggyőző. Ennek tuti nincs 800lm fényereje.
Továbbra is áll a kérdés az Osram lámpáról.Ez itt 700lm:
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz varsam #71695 üzenetére
Nem baj ha nincs 800lm fényereje, de akkor ne is írják rá. De ettől még nekem fényerő kell, nem olcsó kínai lámpa. Ha 15 ezer, akkor 15 ezer, látni akarok, nem spórolni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Hello! Nyeregből milyen márka ajánlott? Maga a nyereg a széles és a vékony sportos közti átmenetes lenne, napi használatra, összesen 15-20 km legalább, ha kedvem van, akkor több. 10+ ezret nem nagyon akarok adni érte. Az egyik boltos 5000-6000 körül valami olaszt mondott, hogy neki bevált. Ér-e 8000-et pl. egy Btwin?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Lakatot készülök venni (miután levágtam az előzőt, ami a legutóbbi eső után megmakacsolta magát a tárolóban ). Nem akarok még egy 1000 Ft-os vackot, de az a gond, hogy azoknak legalább van hossza. A lánc méretre jó lenne, de nehéz, mint a dög, az U lakatok meg rövidek, azzal maximum a kereket tudom lezárni a legtöbb helyen. Ez persze a nyilvános kerékpártárolók hibája, hogy pl. egy Auchan-nál nem lehet normálisan lezárni. Vagy mennyire érdemes ragaszkodnom, hogy mindig törekedjek a vázat rögzíteni a tárolóhoz? Egy 20 éves Bassano MTB-t nyüstölök pár éve, önmagában nem feltűnő darab, leszámítva a csillagküllős kerekeket.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Runner_fxr #98060 üzenetére
Nekem most a meglévő sajátom is erős. Többször ázott már meg, a legutóbbi után még elmentem boltba, ott még kinyílt, másnap a tárolónkban már nem. Le kéne valamivel vágni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz dunkel #98074 üzenetére
És ez biztos, hogy 5-10k?
Páromnak ilyet vettem 2 éve, elég jó fénye van, rendesen megvilágítja az utat. Jó, nem olyan fényű, mint ez a tesztekben, de nem is kerül annyiba.
Egyébként a lux milyen mértékegység? Miért nem a lument használják, elterjedtebb, ismertebb, viszonyítani jobb.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz planbmokus #98097 üzenetére
Kéne erre egységes szabályozás, hogy vagy lumenben adják meg (az E14-27 fénytesteket is lumenben írják), vagy ha lux, akkor egységesen ugyanakkora távolságból mérve. A candelát kommersz eszközökön nem erőltetném.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nyeregcső átalakítóról mik a vélemények? Le akarom cserélni a régi nyeregcsövem, azon még kapupántcsavaros nyeregrögzítő van, és a keskeny nyereg miatt szerintem koptatja a csavar a nadrágom. A gond az, hogy régi olasz bringa, a nyereg és a kerék Bassano, lehet, hogy a váz is. És vastag cső kell bele, olyat meg nem kapni, csak kapupántcsavarosat. Átalakítóval belemegy másmilyen cső is, vagy hagyjam? Nyilván belemegy, de jól használhatók ezek az átalakítók?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Sziasztok!
Kerékpárvásárlás előtt állok. Amire kell: menni. Tavasztól őszig munkábajárás heti 5 nap (napi 22-25km, kitérőtől függően), hétvégente be a városba programokra, esetleg kisebb, 30-60 km-es túrák néha, többnyire aszfalt, terep csak kitaposott földút, gát.
Tehát olyan havi átlag 500-600 km. Nem kell semmi csúcs, csak egy megbízható alapgép. Kihozható ez max 100 ezerből? Acél vagy alumínium váz a jobb?
Mi ajánlott ilyen árkategóriában? Már ha van ajánlott ennyiért ilyen felhasználásra. Tavaly kb. 4000 km-t mentem.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hasaggymeg #129109 üzenetére
Azért a racionalitások talaján is szeretnék megmaradni, és most nem akarok 200+ ezret bringára költeni. De bringa meg kell, mert ami van, az öreg már, rohad belül az acélváz, és komplett fék és váltócsere kéne, amibe még bele se gondoltam, mibe kerülne, de valószínűleg már átgondolandó lenne.
Ha már Decathlon, ez pl. milyen, csak hogy nagyjából be tudjam lőni, egyáltalán, ezek a B'Twin bringák milyenek?
Más, off, csak már rég meg akartam kérdezni valahol: a stroboszkóp mint világítás mennyire szabályos? Tele vannak az utak IQ bajnok villogókkal. Egyrészt bassza a szembejövő szemét, másrészt nehezen tudom elképzelni, hogy sötétben vagy bármikor hatékony világítást jelent.
Ugyanakkor a lámpa fényerejére van valami megkötés? Már egy 10 ezer alatti lámpa is elég szépen világít, szoktak is érte morogni, ha max fényerőn van, bár azt konkrétan leszarom, mert lakott területen alapra kapcsolom, lakott területen kívül meg töksötétben nem fogok vakon botorkálni, pláne hogy a morgolódók felét nem is látnám gyenge lámpával csak az utolsó pillanatban, iszonyat sok kivilágítatlan barom kóborol az utakon két keréken. Autósokat nem nagyon zavarhatja, a legtöbb helyen messze (~5-6m + még 3 a mellettem haladó sáv, szóval a szembejövőknek azért aligha ég ki a szeme) van a kerékpárút a főúttól, ahol járok, és fák, bokrok is vannak.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hasaggymeg #129227 üzenetére
Ez milyen jószág volt? Csepel bringák milyenek amúgy mostanság? Használttal nem nagyon akarok bajlódni, macerás, értem, hogy ugyanannyiért lehet jobbat is, de ki kell fogni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Erről a kerékpárról tud valaki valamit? Egyáltalán, mennyire számít jónak ez az X-Fact?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hasaggymeg #137453 üzenetére
A fotó béna, tény, de utánajárással tisztázható szükség esetén, ez a Hervis hülyesége, nem a kerékpáré. De amúgy a nagyáruházi tucatárun és a nevén kívül tudsz mást is róla, miért nem jó? A Csepel is tucatáru ennyi erővel. Meg bármi, amihez nem kerékpársznob angliai webshopokból vadássza össze darabonként is az utolsó csavart az ember.
Max 150-ig (akció nélküli ár) mi számít jónak akkor? Nagyobbrészt asztalt, néha sima földút, gát, de az csakk jó időben, amikor kb. aszfalt simaságú már az út. 500-600 km alaphangon, ez csak munkába járás, hétvégi túra nincs benne. Sárvédő nem szempont. Fékben nem ragaszkodok a tárcsához, amennyire tudom, ha bowdenes, akkor nem jobb a V féknél, max drágább lehet.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz maximilian4 #137790 üzenetére
A jó kis szolnoki sétány. Az a térkövezés önmagában terepgyakorlat a városban.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Kérdés: alu- vagy acélváz? Az összefoglalóban lévő egyik linken 3-5 év élettartamot írnak az alumíniumra, de azt kevésnek érzem egy 100-150 ezres (esetleg drágább) kerékpár esetében. Súlyra annyira nem vagyok kényes, most is acél van, csak ezen eljutottam oda, hogy nem érdemes már rá költeni túl sokat, max fékbetét, gumi, de a váltót már nem cserélem.
Fék: V-fék, bowdenes tárcsás, vagy hidraulikus tárcsás? Tárcsás esetében mennyi szakértelmet igényel a kerék kiszerelése? Egy gumit én is ki tudok cserélni, legalábbis V-fék esetén igen.
Hátsó lánckerék/agy kazettás megoldású legyen, ezt más is mondta már.
Váltó: Shimano Deore
Felni: mindenképpen duplafalú?Mire figyeljek még? A méret 176 centimhez talán M, de ez részletkérdés utánanézni, meg úgyis ki kell próbálni.
A 100 ezres összeghatárt elengedtem, valóban sokat megyek, a lakóhelyem is 12 km a munkahelyemtől, szóval a napi 24-25 az alap akkor is, ha semerre se megyek, az meg ritka. És sok terv van a nyárra.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Mali Cross 300-ról van valakinek ismerete? Egyáltalán a Maliról? 134-ért jobban felszerelt, mint a Bwin és társai, és ahol árulják, rendes szervizháttér is van.
Váz: Mali Cross
Villa: Mali Alumínium, 80mm, Mechanikus lockout
Felnik: Trinx duplafalú felni, 32 lyukas
Agyak: Jojtech 32 lyukas, kazettás
Gumik: Kenda 700 x 35C
Hajtókar: Shimano M301, 42/34/24T, 170 mm
Középcsapágy: Kenli, golyós csapágy
Lánc: KMC C8
Fogaskeréksor: Shimano HG200, 12-32T, 8 sebességes
Első Váltó: Shimano M310
Hátsó Váltó: Shimano M313 Altus, 3 x 8 sebesség
Váltókarok: Shimano EF500
Kormány: Mali alumínium, 31,8 x 680 mm, 6 fokos emelkedésselStucni: Mali. 31,8 befogóval, állítható dőlésszöggel
Markolat: Mali ergonómikus, 130 mm
Kormánycsapágy: Kenli, 1,1/8"
Fékek: Shimano MT200
Fékkarok: Shimano MT200
Nyereg: Mali Cross
Nyeregcső: Mali, 27,2 x 300 mm
Pedál: PlatformNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hasaggymeg #139200 üzenetére
Nem akarok használttal bajlódni. Utazgatni ide-oda, elmenni, megnézni. A végén ugyanott vagyok, mert a közelemben most sincs eladó, ami szóba jöhetne, ennyi erővel egyből mehetnék a drágábbat is venni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Massmurderer #139209 üzenetére
Nem kell össztelós, mivel 90%-ban aszfalt (a maradék meg autópálya simaságú gát), így igazából az egész Rockrider széria fölösleges lenne, a gumi egyből eldobós 0 km után. De utcait se akarok, mert azért csak kimegyek a gátra jó időben kicsit természetben lenni.
Még a Csepel Woodland-eket nézegetem, de ott kb 170 alatt nincs hidraulikus tárcsa.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz bringasisti #139216 üzenetére
Úgy gondolod, fölösleges a tárcsafék? Kisebb emelkedők vannak hidaknál, olyan max 30 fokos lehet a legmeredekebb, esetleg 25, nehéz megsaccolni, de ezeknél semmiképpen sem meredekebb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hasaggymeg #139245 üzenetére
Akkor tuti nem 30 fok. Akkor nem tudom. 15-20? Ez pl. egy elbaszott egy hely, aki ismeri Szolnokon a 4-es felüljárót, az tudja. Viszonylag kis területen kell felmenni a felüljáróra, ráadásul vannak olyan kis finomságok, mint kerékpáros aluljárók, és a két szélső pl. olyan, hogy ahogy kiérsz az alagútból, átmenet nélkül 45 fokban el is kanyarodik az út. A fékezést mondjuk ez nem befolyásolja, én tudok lassan be/át/ki haladni. De a fel-le hajtás viszonylag meredek és kanyargós. Nincs tapasztalatom hidraulikus fékkel, de a bowden nyúlik, azt örökké állítani kell. Bowdenes tárcsa eszembe se jutott, állítólag az csak dísz, nem jobb a V féknél.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Eldőlt. Mali Crossrider 300 lesz.
Hasonló árban van a Btwin, de azoknak kétes a szervizháttere, és kevésbé jó alkatrészekkel vannak összerakva.
Alternatívaként bejött még a Kellys Cliff 30/70, a 30 még V-fékkel, a 70 mechanikus tárcsás.
A Mali hidraulikus tárcsás, nem belépő szintű Shimano alkatrészekkel, kazettás agyakkal, árban a Cliff 30 és 70 között van. Nekem abszolút meggyőzőnek tűnik, még Csepelen gondolkodtam, de az is gyengébben felszerelt. Szerintem ebben a (akció nélkül) 120-150 ezres ársávban a legjobb ár/érték arányúnak tűnik.A méretnél melyiket érdemes kiválasztani? 176 centi vagyok, valószínűleg M, az L-re ha ráállok, akkor a vázra már felfekszik a tököm, az szerintem nagy. Nem a tököm, a váz.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz nagylaci32 #139467 üzenetére
Én ugyan nem Btwin-t veszek, de ettől függetlenül volt néhány érv, ami hülyeség. Pl. a használtpiaci ára. Nem amiatt veszek bringát, hogy eladjam pár éven belül, ugyanakkor pár éves bringát én se vennék, mert néhány éven belül az én új bringámon is cserélni kell majd úgy is pl. a kopó alkatrészeket, mert én megyek vele szépen.
Az, hogy rosszabb felszereltséggel jobb kerékpár, értelmezhetetlen. Más kérdés, hogy nekem pont a felszereltsége a szóba jöhető cross trekkingnek nem tetszett, Btwin alkatrészeket írnak, amiről a fene se tudja, micsoda, a Mali meg teljesen Shimano, valahogy abban jobban megbízok.
Amikor olvasgattam véleményeket, amúgy pont nem tesztkörökön jöttek elő egyik bringa hibái sem. Btwin-től az is visszatartott, hogy a Decathlonban mint szervizben nem bízok, inkább a jól bejáratott helyemen intézem a beszerzést meg a további szervizt is, ha szükséges.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz IMIIKE1998 #139476 üzenetére
Nem mindenki akar komolyabban sportolni, emiatt mindenkit a használtpiaci árral riogatni értelmetlen. Én pl. alföldi gyerek vagyok, jó időben bringával jártok dolgozni (oda-vissza kb 25km naponta), meg hétvégente tekerek erre-arra, esetleg esténként programokra is azzal jövünk, havi 600 km. Ennél többre nincs időm.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Napfénysüti #139493 üzenetére
Nehezen tudom elképzelni a hatékonyságot.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Kerékpárúton mekkora a legnagyobb megengedett sebesség? Ma valami f@sz úgy tépett el mellettem ilyen kis elektromos szarral, a mellettem haladó kocsikat nézve ilyen laza 50-es tempó legalább megvolt, de inkább több, mert a körforgalom felé haladókat le is hagyta. És ugye jópofa, mert nem is hallottam jönni, nem mintha kacsáznék az úton, de akkor is... szívesen lerúgtam volna a kis szarról a gyereket, mókásan repült volna, mivel Szolnokra befelé árvízvédelmi töltésen megy az út.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Mali Cross 300 tapasztalatok 2 hónap és kb. 1400 km után: én abszolút elégedett vagyok vele, könnyen hajtható, élmény vele menni. Csak aszfalton használom, kivéve azt a kb 200 m-t, ahol lakom, ott van nem aszfaltozott út is. Tegnap mondjuk csapattam vele egy kis terepet le a Tiszára, de csak kényelmes tempóban. Ami biztos, hogy a pedál cserélve lesz, a gyárilag adott szerintem inkább bringás cipőhöz való, kicsi a felülete, meg picit nyomja is a talpam. A váltó gyorsan, pontosan vált, jól elkülönülnek a fokozatok, bár túl sokat nem használok, hátul a 8-ról max talán 5-ig váltok fel, lejtőhöz vagy elinduláshoz, az első tányéron meg csak emelkedőnél kapcsolok a nagy tányérról át a középsőre. A fékkel nagyon elégedett vagyok, korábban csak bowdenes V fékkel volt dolgom (meg a még régebbivel), hamar meg lehetett szokni, hogy szépen, erősen fog, ha muszáj, azonnal. Ez utóbbi az első keréken nem javasolt, húztam ott egy erősebbet, mert hozzá voltam szokva, hogy lehet, és itt most éreztem, hogy emelkedik a hátsó kerék, pedig 100 kg ült rajta.
Így elsőre azt mondanám, 135-ért nagyon megéri, kb a 160-180 ezres Kellys-ek felszereltsége van rajta, ebben az árkategóriában pedig hidraulikus tárcsafék még nem jellemző.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Használ valaki tömör gumiabroncsot? Mennyire jó? Érdemes átváltani rá? Alig tudok olyan utat, ahol nincs akác...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Kerékpárlámpáról kérdés:
A megadott fényerő érték a legfényesebb fokozatra vonatkozik?
Szabályozza valami, hol mekkora fényerő használható? Interurbán miatt szükségem van a nagy teljesítményű lámpára (kerékpárúton szerencsére), egyrészt a kivilágítatlan baromarcúak, másrészt a nyomvonal miatt, harmadrészt mert hulladék kivitelű az út, az akác gyökere felnyomja, máshol meg egyszerűen besüppedt úgy hogy abba nem célszerű belemenni, mert küllőzés a vége.
Velotech 750 volt, de a család tönkretette, így vennem kell újat.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz f4lcon #185291 üzenetére
Ez 4 fényerős volt, és hallottam vissza, hogy anyázták az alap fokozaton is. Nem nehéz rájönni hogy vagy én, vagy valamelyik családtag használta épp, mivel nem sok fényerős lámpa gurul errefelé, mindenkinek elég a 200Ft-os szilikon szentjánosbogár.
Szemtől szemben 1-2 kerékpáros paraszt ugatott érte, de mondjuk külterületen kivilágítatlanul szemben érkezve az ő véleményük nem érdekes.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest