Hirdetés
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz Victoryus #73733 üzenetére
A bicaj súlyának (értelmes keretek között) egyenesben és lejtőn nincsen szerepe, dombon fölfelé viszont tényezővé válik. Minél kevesebb súlyfölösleg van rajtad, dombon fölfelé annál jelentősebben hátráltat a nehéz bicaj (arányaiban).
Alacsony sebességnél a gumi a legfontosabb tényező, aminek az ellenállását le kell küzdeni:
-aszfalton érdemesebb minél magasabb guminyomást választani amit még kibír a gumi (4.5 bar akár)
-illetve jó minőségű slick, semi slick gumit feltenniMagasabb sebességnél egyre jelentősebb lesz a légellenállás, ez ellen a minél alacsonyabb kormánypozícióval lehet küzdeni.
Ha nagyon nem megy a bicaj, érdemes lehet megnézni, hogy az első és a hátsó kerék síkja pontosan egybe esik-e. Ha nem akkor az zabálja az energiát. Kerekek ki vannak centrírozva?
Egyébként a harminc az nem olyan nagyon kevés, biztos vagy benne, hogy azon a bicajon amivel olyan könnyedén tartottad a harmincat jól volt beállítva a kilométeróra?
J.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 5
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elden Ring
- Spórolós topik
- Bestbuy játékok
- Philips LCD és LED TV-k
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen