Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
CNM84 van jelenleg nekem. Szépek működik, jól vált, jó az ezüst bevonat, nem engedi rozsdásodni a láncot. Patentszemet is adnak mellé, így azt sem kell venni pluszban. Én ajánlom. Erős igénybevételt is bírja, mert én sokszor odalépek neki, kigyorsításnál. SunRace kazettával használom. A sebességgel igazad van, azo összes 6/7/8 lánc kompatibilis 6-8-as sorig.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem véletlenül nem csinálom, télen munka után már eleve sötétben indulva, a vaksötét, hideg, nyirkos erdőben sem leányálom bohóckodni, de a görgőtől félő egyenesen megutálnám ezt az egész sportot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nade...itt a kutya is elásva, kimondta amit én csak a placebó nagy úr-ként szoktam emlegetni. ...sokat fogjátok ezt itt látni. ...if the rider feels strong he will probably ride better...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sepyi
aktív tag
Van még vissza legalább 7 hegyi szakasz. Ott még simán tud két három percet szerezni. Az meg elégnek kell hogy legyen. Remconak fel van adva a lecke. Ha Kuss-ra ugrik, akkor Roglic-tól és Vingegard-tól kap, ha rájuk, akkor Kuss simán behúzza. Érdekes lesz!
Tin: 50/15 71-74 cad 30-31 km/h e
16-on 80-81 ugyanez.
Egyenes láncvonal. Ezt azért nehéz kihozni a 36-os tányéron.[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Tin
veterán
Nekem van tolómérőm is, de honnan tudhatom, hogy az hitelesített?
Szóval azzal aztán összenézhetem a láncnyúlásmérőt, ugyanott vagyok. Nekem amúgy ilyen láncnyúlásmérőm van. Gondoltam a KMC lánchoz csak jó a saját láncnyúlásmérője, és ez még nem volt annyira drága sem.
-
-=RelakS=-
veterán
tolómérővel nekem egy bajom volt: olyan vastag. hogy nem fért be a láncba Pedig ki akartam mérni, hogy mekkora a méretkülönbség akkor, ha az egyik görgőt megfeszíti az ember, mint pl a Shimano nyúlásmérője, és mi az eredmény feszítés nélkül.
Majd kell egy olcsó, amit nem sajnálok elvékonyítani#264263 jjeahh
Főleg, ha az a cucc, ami +/- 0,2mm-t mér. Az négy láncszemél (8 csaptávolság) pon +/- 0,2%-os nyúlásAmúgy a KMC-nek van spéci tolómérője
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
fulton
addikt
micsoda, hogy 45 évesen nem vagyok öreg ?
Egyet értek, én is így látom.
Ott a Csepel, régen (zöldfülüként) azt mondtam nekem nem kell dropos kormány mert ezért és azért, és most..szeretem, vagy az spd.., és el nem tudnám képzelni hogy visszamenjek a régi magasított kormányra. Formálódunk...
(van a környékemen egy arc aki úgy veszi cseréli le a bringáit (millás..) mint én cseréltem a nyerget) nem azért mert annyira gazdag, van tisztes állása, de nála ez ilyen, ő erre költ oké) nekem az már sok lenne. Én meg úgy vagyok vele, csepel mellé legyen egy modern cucc, amivel utána már nem szeretnék foglalkozni vagy ácsingózni más bringa után, egyik legrosszabb ha veszek valamit, de hamarosan elkezdek más után vágyódni, vagy mégse lesz oké.
Majd idővel kap egy mélyített felnit, hátsó agy cserét és ennyi lesz fejlesztve. (már a fejemben megvan mi hogy).
Mivel sanszos hogy nem olyat fogok venni ami már eleve így van szerelve, nem akaródzik kicsengetni 2-2.5 misit egy bringáért egyben,, .max 1.5 (majd sokat alszok rá..)
Az meg hogy sok év múlva is meglesz-e ki tudja... egyáltalán a biciklizés hogy lesz... -
Friczy
senior tag
Igen, voltak ilyen írások, abban az időben, amikor kezdtek elterjedni az aluvázak. Én a Merida Speedert 2004-ben vettem, akkor még viszonylag újdonság volt az alu a kommersz kategóriában, és akkoriban ment a para, hogy csak pár évet bírnak, a Merida pont emiatt öt éves vázgaranciát adott (a Trek meg lifetime-ot), négy éve adtam el, amikor a Cube-ot megvettem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Bár azt 3 első tányérral elég nehéz kivitelezni (pl. talán úgy, hogy sík aszfalton mész 20+%-os terepre bringázni, majd vissza) az a legjobb forgatókönyv a sor kihasználtsága szempontjából. Én ezt csakis azóta tapasztalom amióta elől csak egy tányérom van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
Én ilyen bundle-t vettem márciusban (csak a Rosebike-ról). Szerintem így éri meg legjobban. Meg ha kiszámolod.. akkor is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
nem kirívó, sajnos nagyon megdrágultak a külsők, kb ennyiért az s tr-t vettem tavasszal. (talán 45-ért darabját)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ellenfelek megtévesztésére van, (dez)informatikai dopping.
#267098
6030D...ez lesz a következő fejlesztés, a tiéd mellett a melletted tekerő versenyző adatait látod (lopod) és úgy versenyzel.#267099
Csokicsibesz...gondolom ez ott, éppen az adott pillanatban lennének fontosak az ellenfeleknek, így utólag nem sokat tudnak kezdeni vele. ...korábban egymás képébe bámultak a hegyen, így próbálva kifürkészni ki, hogyan áll éppen, most a Garminját kellene leolvasni valahogy.#267098
6030D... becsipog mellettem mászáskor másnak a Garmin, hogy ajjaj, baj lesz....az milyen funkció?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
senior tag
nna, ma elmentem a Kerekmaniahoz Szentendren; tegnap ugye:
- Balazs Kerekpar Szentendre: huu nagyon beesik a nyulasmerö, azonnali csere, hatso sor is (lasd #266991 - ben a kepeket), söt, lehet az elsö 3 lanckerek is
- Annyira Mas Bringabolt Budakalasz es Szentendre között: a 0.75-öst csak erövel lehet benyomni, nyugodtan menjek még vele, de majd hatso sort es lancot egyszerre csereljek
- ma KerekMania Szentendre: a nyulasmerö nem megy bele, a lanc nem kopott, inkabb a hatso sor legnagyobb kereke, a lanccal nyugodtan menjek még, szerinte a sor kopottabb, mint a lánc
a biciklit ~1 éve használtan, de allitolag, es magam is ugy lattam: igen keves km-rel (<200) vettem, azota ~2500km került bele, NEM HIGH TECH agyonféltett, hanem városi csalinkázós, boltba menös ...de siman bemegyek vele Bp.-re, ami ~50 km oda-vissza
en magam tolomerövel 6-7 hely atlagakent 120.25-120.30 mm-t mérek, ami 0.5-0.6% lehet
https://radtechnik.2ix.de/chain.php szerint
Eine neue Kette hat ca. 119.5mm (Campa 119.4mm, SRAM 119.6-119.75mm, Shimano 119.7mm und sogar teilweise bis 119.85mm bei 12fach) und kann bei Stahlritzeln bis max. 120.5mm verwendet werden. Meine Verschleisslehre gibt 120.3mm bei Aluritzel und 120.6mm bei Stahlritzel vor. Wenn man kleine Kettenblätter aus Alu hat oder teure Narrow Wide Kettenblätter, würde ich die Kette auch nicht länger als 120.3mm fahren, was bei vielen Ketten etwa 0.5% Gesamtlängung entspricht. Spätestens ab 121mm sind Kettenblätter und Ritzel in Gefahr
elméleti ember vagyok :-)ki mit tenne ?
nincs valaki, aki már rengeteg sort es lancot cserélt és mért szuper lancnyulasmerövel és valamikor Szentendre felé jár ? (hogy Ö mit mérne, mit lát, mit gondol mit csinálna)
vagy egy prohardver szerviz ??
-
-=RelakS=-
veterán
Hááátőő..
A gatyára nyúlt láncaim:
Park Tool szerint 1%-on vannak, kuka
Shimano szerint jóvanazmég
Mérőszalaggal nézegetve 0.25%Szóval lehet, hogy ezzel csak annyira kéne törődni, hogy ha több láncot használsz, kb azonos mértékben legyenek nyúlva, és ha már rosszul vált, itt-ott ugrál, akkor láncok és sor csere.
Egy láncnál esetleg érdemes odafigyelni a nyúlásra, hogy ha rakod fel az új láncot a régi sorra, ne nagyon ugráljon. Ugye, egy sornak több láncot kéne kibírnia.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ez a rögtön önmagához nyújtás nekem most nem megy. Két láncot is próbálok, de nem nagyon akaródzik nekik a sorhoz nyúlni, cserébe rohadt idegesítőek, mert így két lánckerék kiesik.
Én 3 lánc cserélgetését ajánlanám. Azt mondod, hogy 7-es sor, arra KMC-nek és SRAM-nak is van patentszeme, így tudod te is cserélni a láncot.
Amúgy meg a lánchosszt lehet pl fémvonalzóval mérni. A cikk alján írja a centis megoldást
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
avl
senior tag
eddig sosem volt patentszemem - talan 25-30-35-40 evvel ezelött olvasottbol, hogy az nem jo
most felmerül bennem: a varosin - ami 7 sebesseges, kevesbe apolt, ocskabb lancokkal megy stb. ok miatt sürübb lanccsereigeny van, mint orszagutimon (Ultegra 6600, lanc siman 10e km-t bir) + a szervizek bizonytalansaga* es ára miatt - ne en csereljek-e lancot, patentszemmel
* elözmeny: #267180
mi kell ehhez ? az alapoktol
- lanc, pl. [link]
- ...(patentszem ?)
- (szerszam: ...?)köszi
-
Tin
veterán
Pontosan ezek.
Egy lánc, ha KMC Z7 akkor az. Hozzá való 7 sebességes patentszem (missing link), arra figyelj, hogy re-usable (újra felhasználható) legyen. És egy patentszem fogó, ebből is van KMC-s. És egy lánc bontó, az első alkalommal a méretre szabáshoz. Ezt kérhetsz kölcsön is. Meg arra figyelj a lánc vásárlásnál, hogy hosszabb vagy azonos hosszú legyen, mint a mostani, hogy ne toldani kelljen, mint nekem. Utána méretre szabod a láncot, aztán rá a patentszem, és mehetsz. Bár ha tutira akarsz menni, vegyél egy kazettát is, és akkor minden "nullás" lesz. Esetleg vehetsz egy lánc nyúlásmérőt is, abból is van KMC-s, és akkor ellenőrizheted magadnak. Ja, és még jobb, ha 2-3 láncot cserélgetsz 500/1000 km-enként, így arányosan kopik a kazetta is. Egy lánc el kell menjen 5000 km-t, hacsak nem extrém módon használod.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Most én végezzem el a keresgélést helyetted?
- KMC Z7 lánc
- Alul ott vannak a vele kompatilibis patentszemek, vagyis ez a Missing Link 7/8R EPT Silver 7,3 tökéletes neked, ez pedig ha jól látom újrafelhasználható is.
- Mivel KMC a lánc, vehetsz hozzá tartozó fogót is: Missing Link Remover
- Szintén a hasonló megfontolásból vehetsz KMC-s láncnyúlásmérőt is: Easy Chain CheckerIgazából a lánc és a megfelelő patentszem a lényeg. A patentszem fogó akármilyen lehet, de vigyázz, mert van bontó és van "széthúzó" felrakáshoz, bár kézzel is a helyére lehet húzni. A láncnyúlásmérőből szintén sokféle van, azt hiszen a Park Tool CC4-re mondják, hogy "tuti", de az drága is, és igazából csak viszonyításra kell.
Láncbontó ugyanez: olyat veszel, amilyet akarsz, de lehet, hogy nem is szükséges. Előbb nézd meg, hány szemes a láncod, mert lehet hogy épp 114, és ha akkora hosszú a Z7 lánc, amit veszel, akkor bontani sem kell. Mellesleg én se vettem, egyszerűen kölcsönkértem egyet, mivel ez csak akkor kell, ha bontod a láncot. Egyébként ha van multitoolod, amiben van láncbontó, akkor akár azt is használhatod (nekem van, de mivel a szomszédnak meg volt profi láncbontója, nem szórakoztam a multitool-al).
Az árat és hasonlókat ki tudod számolni, ezek olcsó cuccok, és alig kell használni őket, szóval bármeddig jók. A patentszemet lehet, hogy adják is a lánchoz, de amúgy is célszerű venni egy 2-es csomagot, így tudsz a nyeregtáskába is rakni tartalékot.
Kazetta cserét én nem csináltam (még), de azt szervizben is megteheted. 3 lánc cserélgetésével elmegy a kazettád minimum 15000 km-t, tedd fel magadnak a kérdést, hogy megéri-e szórakozni neked a cserével. A láncok cseréjével mindenképp, de az nem egy nagy durranás, ha van egy kis kézügyességed.
-
avl
senior tag
ez elözöre erdekelne olyanok reakcioja, akik legalabb 20-szor csereltek mar lancot :-)
tovabbi kerdesek:
- mit jelent egy lanc leirasanal, hogy nem patentszemes ? pl. [link]
- mit jelent egy lanc leirasanal, hogy patentszemes ? pl. [link]
- a patentszem gyartoja es lanc gyartoja szüksegszerü-e, nagyon ajanlott vagy mindegy, hogy egyezik-e ?
- minden patentszem többször (vagy 1szer) hasznalatos ?
- a fenti lancokhoz pl. melyik patentszem ajanlott ? [link]a varosi 3 x 7 -esemen nagyon nem valtok keresztbe, csak en hasznalom, tehat keresztbe valtasra nem is kell "méretezni"; az elsö szelsöket csak a nekik megfelelö 3 szelsövel (nagy elsöt a 3 legkisebb hatsoval), a közepsö elsö lanckereket a hatso közepsö 5-tel hasznalom; terheles alatt nem valtok (elmeleti müszaki ember vagyok, elöre tekintek, varos-bolt, van idöm, ismert domborzat, nem terep, "nem hirtelen elöugró nagy meredekre" készülök)
a fenti mellett: mi egy 1-2 taggal rövidebb lanc hatasa ? 1 taggal hosszabbé ?
azert kerdezem, mert ahogy szamolom: 116 lancszemes lanc van rajta, teljesen jo nekem a valtasi viselkedese
ha egy uj lanc 116 tagu + 1 patentszemet teszek bele, akkor 117 tagu lesz azt gondolom; ez érdemi változás, vagy probaljam ki ?
ha egy uj lanc 114 tagu + 1 patentszemet teszek bele, akkor 115 tagu lesz azt gondolom; ez érdemi változás, vagy probaljam ki ?
majd fotozom is, hogy hogyan all most a valto teste a 116 taguval, mert esetleg ez is dönthet (hogy a 116 inkabb hosszu vagy inkabb rövid felé tendál ...bár a viselkedése nekem teljesen o.k.)
-
MC Pite
veterán
Vegyél ki annyit, hogy összesen 116 legyen patentszemmel.
Vagy egyszer használatos stiftet kapsz, vagy hivatalosan egyszer használatos patentszemet kapsz/veszel hozzá.
Van többször bontható, ilyet akkor vegyél ha le szoktad venni mosni/fordítani a láncot. Mindegy márka.
A korábbi Clarishoz 8as tarcsi szem megy most a hetes Courierhoz; a 9es Sorához KMC-hez KMC szemet vettem (mert az olcsóbb sramra +2 hetet kellett volna várni).Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Friczy
senior tag
Nem patentszemes: adnak hozzá egy stiftet, azzal lehet összerakni, véglegesen. Legalábbis Shimano lánc esetén.
Patentszemes: értelemszerűen egy patentszemet adnak az összerakáshoz.
Túl rövid lánc esetén fennáll a veszély, hogy nagy lánckerék elöl/hátul leszakítja a váltót.
Túl hosszú esetén a kis lánckerék elöl/hátul olyan állásba viszi a váltókanalat, hogy az előre és hátramenő láncrész egymáshoz súrlódik.
Páratlan szemű lánc nem létezik, az egyik láncszem 'külső' lemezeket, a másik 'belsőket' tartalmaz. A patentszem külsőnek számít.
Patentszem nélküli (stifttel összerakandó lánc egyik vége belső szem, a másik külső, a külsőt ráilleszted a belsőre, és a stifttel összekötöd.
Patentszemes láncnál a két láncvég belső, ezeket illeszted össze a patentszemmel. Ez esetben a lánc hosszát patentszemmel adják meg. -
-=RelakS=-
veterán
Ránézésre bármelyik jó. Nekem egyedül egy olcsó multitoolos láncbontó hajolt meg a lánc előtt.
Patentszemfogó nagyon hasznos. Ugyan könnyebb szétszedni a patentszemet, ha összenyomod a szem lapjait, de ha nincs még két kezed, akkor a patentot összetolni és széthúzni is igen macerás. Nem lehetetlen, de megtanulsz káromkodni. Patentszem fogóval könnyen, és gyorsan megvagy. Én is használom minden szétszedésnél.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
lsebestyen
addikt
Szerintem jó mez, vékonyabb fajta, 20 fok alatt lehet benne fázni, de ez egyénfüggő. 189cm/76kg nekem XL mezem van, nadrágból meg XXL. Utóbbira írtam már, hogy talán picit nagy, eddig 2x görgőztem benne, de lehet mégis inkább ez a jó méret. De majd berendelek egy XL-t is. Szerintem a kantáros nadrág is tök jó, de majd egy hosszabb kinti menet eldönti. Vám nem lesz rá nagy valószínűséggel, ha shipping saverrel vagy selection standarddal rendeled.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
171-173/56-58 kg. az S-es tökéletes, tökéletes a szabása. Mondjuk én ebből a drágább csomagból vettem, de ha jól látom, csak a mintákban van eltérés. Nadrágból M-es vagyok, azt is rendeltem, van belőle már rövid és 3/4-es is. A 3/4-es szára lehetne picit hosszabb így térd alá ér nekem ott meg kábé semmit nem fog a szára, hiába jó vastag a gumírozás.
#267899
RexpecT
pont most akartam írni, hogy nincs szállítási címed, azért sír. Biztos akkor tudtál rendelni, mikor még ment a paypal és az abban lévő szállítási címet kezelte az Ali rendszere. Csak egy tipp.[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
Detto. Vettem egy országútit, meg egy MTB-set. Ezen a nadrágon is gondolkodtam nagyon, de ezt egyelőre nem rendeltem meg.
Reméljük, jjeahh szép jutalékot kap azért, hogy a fél fórumot bevásároltatta Kemaloce cuccokba
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
Az enyém már az országban van. Nem tudom milyen minőség-szabás lesz, de a Racmmer is 13$ körül megy általában (most nem) és egész nyáron abban tekertem, kedvenc mezem. Az anyaga lehetne jobb, de ennyiért tökéletes. Testhezálló, vékony, fullos zipzár van rajta, a zsebei is nagyon jók, amint újra leárazzák, még rendelek. Inkább azt, mint Decathlonról jóval drágábban rosszabbat, vagy 2-3x-os áron nagy márkáktól belépő mezt, ami lobog rajtam, mert belépő kategóriában kevesen adnak pro fit szabást. No meg németből rendelés esetén csak a postaköltség árából kijön egy kínai mez .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ixion77
addikt
"de biztos, hogy ezek nem elegek ?
hogy ezekkel nem lehet k..va jókat tekerni ?"Egyrészt csak két-három évben lenne elég. De aztán ahogy elkezdenek kopni, koszosodni, állítani kellene masszív szívás van velük, ahogy az elmúlt napokban megtapasztaltam.
És nem, még csak nem is lehet velük igazán jókat tekerni. A bicikli súlya a rajta ülő gyerekét közelíti, a megbízhatatlan váltó az életkedvét is elveszi, ha meg jön egy komolyabb emelkedő, szállhat le tolni mert nincs elég range. Ülj fel felnőttként egy kocsmábajáró bringára, támadd meg vele a legközelebbi hegyet, aztán meséld el mekkora élmény volt.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fall-N
veterán
Attól függ. Kolléganőm Csepel Budapest biciklijén kicseréltem múlt héten a bowdenezést és a fékpofákat. Az első tök jól ment és sikerült (Saccon V-fékek vannak rajta), a hátsón nem lett tökéletes. Az egyik gond, hogy az alacsony átlépésű váz miatt elég girbegurba módon lehet csak elvezetni a bowdenházat, ami nem tesz jót sosem, másrészt ez egy 7s lánc váltós változat. Emiatt a hátsó kerék, hogy beférjen racsnistól kicsit balra van gyárilag. A V-fék jobb oldala ezért nehezen ér be a felnihez, ami nagyon nem optimális és a fékbetétet sem lehet annyira ferdén rögzíteni, így nagyon nem ideális ahogy ráfog. Eggyel több kúpos alététet tettem alá, így már jobban állt, de fékerő elveszik a bowdenezés miatt. Így nyugodtan írhatom, hogy szinte beállíthatatlan a V-fék hátul normálisan.
Aki ezek után azt mondja nem jobb a tárcsafék. Komolyan a mechanikus fajtával nincs ennyi gond.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Igen, de ez csak ez egyik dolog volt, amit ahogy írtam, plusz alátéttel tudtam kompenzálni. A hülyén megtervezett bowden elvezetést viszont nem lehet orvosolni. Sok nőivázas bicikin ezért raknak helyette kontrás kereket, mert nem lehet normálisan megoldani, hogy ne vesszen el a fékerő.
-
rétisün
veterán
az enyémben (Shimano) van egy külön kis keret az eredeti lencse mögött, abba csináltattam dioptriás lencsét optikusnál, a meglévő szemüvegem adatai alapján.
de így van megoldva a BBB dioptrizálhatóbringás szemüvegénél is, meg azt hiszem a Decathlonban is van hasonló.
konkrétan dioptriás bringás szemüveget tudtommal (ha jól emlékszem) a Rudi Project csinál.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest