- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- Sol4r: DDR2-es processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- RIOS Gépház: Új design az IT Cafe-n!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
superecneB #49682 üzenetére
Szerintem brigéciolt nem kéne a láncmosóba tölteni mert minden olyan lesz. Inkább vmi hagyományosabb zsíroldót, lentebb vannak példák. Brigéciolt sima vízzel lehet kimosni, értelemszerűen nem úgy, hogy a bringán van, mert odafolyik mindenhova. A láncmosóba valami gyengébb kell különben megeszi a váltógörgő, esetleg az agy kenését.
-
Tomi_Sci
őstag
Endomondo-t kukáztam, az utolsó frissítés óta képtelen magát rendesen megállítani/újraindítani. Ha megáll, nem kezd el újra mérni és fordítva
Nektek működik?
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Maximum1 #49623 üzenetére
Abból a Sontourból nem kéne folynia semminek. Ugyanis nincs benne semmi.
Szerintem beázott és a víz folyik belőle. Szedd szét és szárítsd ki, zsírozd be. Nem igazán vannak benne olyan alkatrészek, amik karbantartást igényelnének.Tüzi: Én is erre fele kerekezem, bár mi más ligában mozgunk. Nekem egyelőre valamilyen kondi elérése a cél, montival természetesen, mi mással.
Bár már érik egy outi talán
-
Tomi_Sci
őstag
Ez a repedt Bianchi ugye? Azt gondoltam otthagytad. Balaton körül merre tekersz ha nem vagyok indiszkrét? (hátha megcsodálhatom majd valamikor amikor elsuhan mellettem
)
Teasüti: Vegyél egy olcsó BMX-et, nézz végig egy rakás Youtube szájbarágós videót, aztán irány valami nyugis sík placc.
-
Tomi_Sci
őstag
-
Tomi_Sci
őstag
Ezt nem igazán tudom mire vélni
Legalább a nyereg nem ráz....
-
Tomi_Sci
őstag
Az a pumpa egy katasztrófa, nekem is van, sajnos
Fél év után tönkrement a "szelepválasztó" mechanizmus, úgyhogy összebarkácsoltam, hogy csak az autoszelep működjön. Aztán beállt a nyomásmérő is, mondjuk azt nem nehéz megcsinálni, de cserébe lejár róla az átlátszó műanyag, amit ha odaragasztok, akkor ugye már trükkösebb a mérő szerelése. Kb. 20 pumpálás után úgy kikopott a szelep is meg a kar is, hogy a levegő fele mellémegy. Élvezet vele pumpálni.
De vettem a Lidlben 790 Ft-ért teleszkóposminipumpát, meglátjuk lenyomja-e
Jorus "venember83: gyors a kezem.
"
-
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
313313 #48690 üzenetére
Köszi mindenkinek
Most aztán elültettétek a bogarat a fülembe, fáj a fogam arra Giantre. Aztán majd meglátjukPengemetal: Te aztán magas egy gyerek lehetsz
salieri.: Hát mitagadás jobban tetszene rajta valami oldschool csúcszett, de sajnos van egy olyan heppem, hogy nagyon nem jönnek be a régi vázfestések, így sok bringa kiesikEz a Giant viszont egész takaros.
belaazallat: Grat! Micsoda dolog Tihanyt csak úgy levágni? -
Tomi_Sci
őstag
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
salieri. #48680 üzenetére
pengemetal, salieri. : Köszi a válaszokat. A mountin lemértem, és az ülés pálcája és a középcsapágy (közepe) közti távolság 74 cm. Szóval ha jól értem, az 59-es vázon 15 centire kéne kihúzni a nyeregcsövet. Ez úgy országútis szemmel mennyire oké?
Illetve az RX100 szett milyen kvalitást képvisel? (hasonlítást Shimano mounti vonalhoz, ha kérhetem)
Továbbra is kérnék véleményeket a vázcsöves váltóról, mennyire nehezebb/könnyebb vele váltani, mint egy fékváltókarral? Csak lenyúlok aztán katt, vagy macerálni kell?szerk.: Látom váltóra már jött válasz, olvasom
-
Tomi_Sci
őstag
Az utóbbi időben sokat tekerek aszfalton, elhatároztam, hogy veszek egy országútit. Még nem volt sosem, nem is igazán tudom mire kéne odafigyelni. Első gépnek talán jó lenne valami régebbi acélvázas, de egy kicsit óckodom az alsócsöves váltástól és a menetes stucnitól (nem valami kompakt) Mennyibe kerül egy tisztességes felszereltségű/minőségű acél outi? És milyen nehéz kb? (190 centi vagyok -> 58 talán?)
Köszi -
Tomi_Sci
őstag
Hát, én eléggé középkori megoldást használok a ti cérnakesztyűitekhez képest, ha szerelni kell, leveszem a bringás kesztyűt (amit mostanában nem hordok, mert kezdtem úgy kinézni mint egy zebra), puszta kézzel szerelek, majd a koszt szépen eloszlatom a lábszáramon
Az már úgyis fekete a felverődő dolgoktól, meg a százszámra lecsapott bogaraktól.
Egyébként itt Veszprém körynékén rengeteg embert látok bringás ruciban tekerni, pár éve alig volt egy kettő. Bár lehet sok közölük sima yoganaci, de nagy sebességes előzéskor nehéz megmondani
-
Tomi_Sci
őstag
Hát a mai jégső kinyírta a kilométerórámat. Miután elindultam 10 perccel kezdett esni, és miután hazaértem fél órával elállt
A slick-ek átestek a tűzkeresztségen, tényleg tapadnak ilyen időben is mint annak a rendje.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Szakbarbár #48222 üzenetére
Nálam pont fordítva, a gatya tök jó, a póló anyaga viszont gagyi. Egy 50 km-es tekerés alatt a Merida bringás hátizsákom úgy kidörzsölte, mint másik mezt egy év alatt. Most mindenhol ilyen fehér pöttyök vannak rajta.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Kashim #47756 üzenetére
Én csak annyit tudok mondani, hogy olcsó láncbontót semmiképp ne vegyél, kiváncsiságból rendeltem egyet ebike-ról, és inkább ferdíti el a láncot, minthogy kitolja a tüskét. A Dechatlonos bontó viszont tökéletesen működik, ha jársz arra, tudom ajánlani. Házi módszerek inkább motorláncoknál működnek, azok nem valami finom szerkezetek, bringánál ragaszkodj a bontóhoz.
-
Tomi_Sci
őstag
Ma délutáni a tekerésről hazafele menet centiken múlt hogy nem lapítottam ki egy kutyát. A kerékpárút a volt járdán halad, jó széles, ha három ember egymás mellett sétál, akkor biztonságosan lehet őket bringával előzni.
Van benne egy kis beláthatatlan (magas betonfal) balkanyar, jobbra húzodva venném be, amikor azt látom, hogy egy csaj balra a fal mellett pont a kanyarban áll neki cipőt kötni. Egyik kezével matatott a cipőn, a másikkal meg a cigit igazgatta a szájában, továbbá egy pórázt is tartott benne, ami természetesen "szabadonfutózásra" volt állítva. Amikor kb. 2 méterre voltam a kutya átsprintelt előttem az útón, a pórázt meg hózta magával, ami jól megfeszült. Én meg satufék, a slickek elöl-hátul csúsztak, a hátsó amolyan salakmotoros pózban rácsúszott a fűre. Balra kanyarodni nem tudtam a póráztól, jobbra meg valami tábla volt. Úgyhogy végül testsúlyt áthelyezve picit bedöntöttem a kerót jobbra -mindezt csúszó gumikkal- és centikkel elmentem a kutya orra előtt. Szerintem egyszer az életben fordul elő olyan szitu hogy ebből nem esek el
A csaj annyira el volt foglalva a multitaskinggal hogy szerintem észre sem vette mi történt, mert miután elmentem előtte a kutya egy tizedmásodperc alatt állóhelyből ugrott két métert (a falhoz). -
Tomi_Sci
őstag
válasz
_seth_ #47089 üzenetére
A scottra szépen illik a váznál a rögzítő de a tfs meridánál csak az alsó peremre "harap" rá, 3 fajta tartóm van és egyik sem jó hozzá igazán még ezzel lehet a legjobban rögzíteni.
Nem akarok kárörvendeni, de én szóltam
Az ötödik használat után elkezdett kotyogni a Selle Monte Grappa Liberty nyergem egyik pálcája.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #47009 üzenetére
Hacsak valaki nem tud egy számadatot?!
Erre gondoltam.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #47005 üzenetére
Hasraütésszerűen nem érdemes szerintem, ugye nem tudhatjuk hogy mondjuk egy 2.25 bütykös, vagy egy 1.4 slick
Én szeleptől szelepig szoktam mérni, egymás után kétszer, hogy pontos legyen.
-
Tomi_Sci
őstag
CST 1384-en 5,5 bar van megadva max nyomásként. Szóval meddig fújhatom még?
-
Tomi_Sci
őstag
Kónuszbeállításról és agykarbantartásról tudtok valami jó videót linkelni?
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #46177 üzenetére
Szerintem egy kicsit túllihegitek a dolgot, nem Alpok átkelésre mennek, csak egy félnapos túrára
-
Tomi_Sci
őstag
Jók ezek a kis térképek a sarokban
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Teasüti #45400 üzenetére
Bocsi, hogy belevau, nem tudom már melyikőtök írta a lekezelő kommentet az általános iskolai fizikáról, mindössze arra akartam utalni, hogy hiába nyomja 5x akkora erővel, ha ez száraz körülmények között nem hoz sok pluszt, hiszen egy középkategóriás V-fékkel is blokkolható mind a két kerék (igen, még az első is), mindössze a hidraulikussal ez kényelmesebben kivitelezhető.
A legegyszerűbb az lesz, hogy ha legközelebb összefutok egy tekerés alkalmával a sráccal, akkor levideózom a kolbászoló támvillákat. Elöl azt hiszem torája van, azon nem vettem észre semmi ilyet.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
vandeminek #45390 üzenetére
Hát gondolom nem mindennap mosta a felsőjét, úgy könnyen összejön.
Te is kipróbálhatod, csak ne menj emberek közé -
Tomi_Sci
őstag
válasz
D.Orion #45327 üzenetére
És nagyon sok értelme is van 5* akkora erővel nyomni a felnit, száraz körülmények között nem nyújt többet mint egy V-fék, vizesen meg az is elvérzik.
Tehát lusta voltál lelégteleníteni, és inkább hagytad?Ez miért sorolható a fék jó tulajdonságai közé?
Valóban, ott van a fékmerevítő. Kár, hogy a feszítési probléma továbbra is jelen van, képzelem mi lenne nélküle.Packersbay:Ennyi pénzért inkább egy újabb váltót vegyél. Ha Acera, akkor ez. Váltóknál az új designok folyamatosan szivárognak le az alsóbb árkategóriákba. Ennek a '12-es Aceranak olyan felépítése van, mint egy '07-es XT-nek.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
GeneraL_XTX #45267 üzenetére
Haveromnak van HS33-as Magura, igazából nem ér sokkal többet a V-féknél, annyi hogy nem kell akkora erőt kifejteni a pofák mozgatásához. Cserébe macerás és költséges a karbantartása, meg nehezebb is. Ami viszont nagyon durva az a vázra kifejtett erő. Ha satura behúzza, akkor a Cube merevfarújának a támvilláját szétnyomja, mint a gumit. Centiméteres nagyságban lehet mérni a deformáló hatását. Mivel ugye nem ilyen erőhatásokra terveznek egy bringát, szerintem nem fogja meghálálni hosszú távon. Ha nagy fékerőt akarsz, akkor hidrás tárcsa, nincs mese.
-
Tomi_Sci
őstag
Van valakinek Veszprémben egy 17-es kónuszkulcsa?
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Teasüti #45170 üzenetére
Szvsz. a Milfordba már tökmindegy mit raksz, annyi színezék van benne, hogy Domestossal jött csak le a konyhapultról
Én kerülném a filteres teákat a helyetekben. Érdemes kibontani, gyakorlatilag a nagy része szemét ami a feldolgozás közben keletkezik, és szálasként már nem lehet eladni. Van abban mindenféle tea
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
_seth_ #45093 üzenetére
Gyengébb minőségű spaniferekkel már próbáltam, de egy 200km-es autózást nem bírtak ki. Ha van valami erős cuccod (nem csúszik ki a hevederből), akkor jó lesz.
(#45101) _seth_ : Na a TFS300-as vázát tapasztalatból sz*pás befogni vele
Persze megoldható, csak türelem meg sok ügyeskedés kell hozzá. Ha nem oldalról fog rá, hanem alulról meg felülről (mint nekem a Thule) akkor nincs gond. -
Tomi_Sci
őstag
válasz
_seth_ #45074 üzenetére
Erre nem árt.
Nekem van 3 noname, meg egy Thule. A noname tökéletesen teszi a dolgát, annyi hogy profilnyomott vázakat kicsit nehezebb befogatni vele mint a Thule-val. Le kell rögzíteni a kerekeket, erre adnak gyári hevedert, ne használd, elszakad. A legvastagabb györskötöző is. Vékony kötéllel jó szorosan oda kell kötözni. Semmi extra, nyilván nem szabad kilinccsel előre kanyarodni.(#45078) hoffman_: Ha egyszer elkezdek outizni, akkor az a tárcsafék elterjedése után lesz
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
hoffman_ #45024 üzenetére
Új árak nem igazán mérvadóak Bikemag aprón. Szinte lehetetlen eladni túlárazott cuccokat. Az egy dolog, hogy külön a váz aranyárban van, de kb. ilyen árral van esélye hogy hamarabb elviszik. Persze meghirdetheti 200-ért, és állhat nála hónapokat. Én biztos nem adnék érte többet, ahogy az elmúlt hónapokban nézegettem, 180 az ár, amiért már egy komoly merevfarút lehet kapni, persze ehhez nézni kell naponta. Ennél többet fölösleges rákölteni, max. akkor ha az ember tavalyi évjáratot akar, vagy különleges igényei vannak, a felszereltség már nem változik sokat.
Ui.: Ezt a 160-as árról írtam.
Tessék.
Ha kéne merev gép, már vinném is -
Tomi_Sci
őstag
Én vettem műhelypumpát, meg minipumpát is. A műhelypumpa nagyon megéri az árát, fém henger, viszonylag masszív felépítés stb. Nem jár olyan simán a munkahengerben a nyomórúd mint egy drága pumpánál, de teszi a dolgát, és 3 év garancia van rá.
A minipumpa ugye 800 Ft volt, teljesen műanyag, de teleszkópos
A tömítések egész jók, de hozzá kapott szelepadapternek nem jósolok hosszú életet (sőt még simán ki is eshet menet közben). Sajnos a vázkonzolra nem lehet gumit tenni, ami megóvná az elhagyástól a pumpát.
Pótnak vettem, mivel a hiperszuper BBB minipumpám nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.Eddigi tapasztalataim alapján a Lidl garanciális ügyintézése példaértékű, nemkülönben az ott forgalmazott "márkák" képviseleteinek.
gmatti: Engem is csak a nyeregtáska érdekelt, egy régi Tesco-s 1000Ft-ost váltott. Abban is volt szerszámkészlet, amiből csak a gumileszedőt tartottam meg. Azért cseréltem, mert nem gyorskioldós volt, mint a Lidl-s. Ahhoz képest, hogy egy márkás nyeregtáska 4-5000Ft, ezeket a noname-ek is kielégítik minden igényemet.
-
-
Tomi_Sci
őstag
Néhányszor mostam brigéciollal, rövid áztatás, majd fogkefe, utána pedig magasnyomású vízzel öblítés, majd kenés. Pont úgy, ahogy az összes többi Shimano láncom. Van, amelyik már 7 éves, és azt sokkal gyakrabban mostam benne, mint ezt. Elég durva lenne, ha ilyet okozna.
madmike: Van pár ember akik ellenzik a brigéciol használatát, de rengetegen mosnak vele, szóval csak feltűnt volna már valakinek hogyha ripityára töri a láncot
Szerk: Itt is van, Xantomas írta.
Szerk2: De Ő 200km-enként mosta vele a láncot, ami szerintem nagyon durva -
Tomi_Sci
őstag
Toomy, Rétisün:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
stb...
Legutóbb múlt héten mentem vele, azóta szobában állt. Egyszer figyelmes lettem egy pattogó zajra, de nem gondoltam, hogy a láncból jön. Kb. 3-4 percenként pattant egyet. Ma indulok el a bringával, és reccs. Jól bevágtam a combom, mert eltört egy szem. Ahogy közelebbről megnéztem, látszott hogy kb. a szemek fele meg van repedve. -
Tomi_Sci
őstag
Ebike-ról milyen 9-es láncot választanátok 5k körül? Egy Sram PC-971 ma csúnyán cserbenhagyott, úgyhogy a Sram termékeket egy jó időre jegelem. Connex 900-assal szemezek, de netszerte sokan szidják, ismerősnek viszont pozitív tapasztalata van vele. Nektek?
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
pengemetal #44670 üzenetére
Képet dobjatok már róla!
Vasinger!: Az egy belépő xc váz, dirtre használni életveszély, simán eltörhet. Kihúzott villa miatt simán leszakadhat a fejcső. Mellesleg tetszik a profilképed
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
vizslakutya #44653 üzenetére
Volt bárszéknyereg, de nagyon hamar elkapkodták ahol én jártam. Szerintem már tuti nincs.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
belaazallat #44542 üzenetére
Veszprémben férfi felső csak az egyik lidl-ben volt, oda mentem később, ott már csak XL-es volt. Nekem az határeset, a lapockámnál eléggé feszül, ha előrenyúlok. De hát 2000-ért kibírom.
Veszprémben egyébként az Aradi v. utcai lidlben egy rakat műhelypumpa volt, amikor eljöttem.Nem tudom, hogy ez globális-e: A veszprémi Almádi u. lidl-ben blokk ellenében cserélik a cuccokat, ha nem jók (mármint méretre). Nem tudom, hogy pénzt adnak-e vissza.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
venember83 #44473 üzenetére
Vízszinteshez közelítő papucsos vázat vennék, és az ottani pozícionálással szeretném feszíteni a láncot.
Pályapapucsnál amúgy meg kell bontani láncot, hogy ki lehessen szedni a kereket? -
Tomi_Sci
őstag
Szeretnék egy olcsó SS városi bringát. Kavarognak a fejemben a különböző dolgok, szóval jó lenne ha valaki kijavítana/megerősítene. A tervem az, hogy veszek egy olcsó kazettás agyas országútit a piacon, és a kazetta helyére felteszek bontott hézagolókat meg egy fogaskereket. Beállítom a láncvonalat aztán lezárom a lockringgel. Vagy fogsorból bontott hézagolót, vagy valamilyen csövet használnék a hézagolásra. Találtam ilyet is, de ez túl drága. Ez így működni fog?
-
Tomi_Sci
őstag
Marhára melegszik, ha nem kell ne tedd max. módba nyáron. Lehet csökkenteni "alufóliamoddal" (lásd lámpás topic) meg új hővezető pasztával. Elvileg nem olvadhat szét, de egy félórás működés után nem kellemes benne akkut cserélni puszta kézzel. Ha mégis szétolvad, akkor ált. homemade meg lehet csinalni. (visszaolvasztani
) De ez csak azokkal szokott előfordulni akik még tuningolják is.
-
Tomi_Sci
őstag
-
Tomi_Sci
őstag
Jobban járnál egy kínai powerledes lámpával, 18650-es lítium akkukkal, és töltővel + bringás tartóval. Itt találsz bővebb infót.
Legjobb az Ultrafire 501B, 502B stb. Az erőssége attól függ milyen led van benne, meg milyen driver. Ledből a jobbak csökkenő sorrendben: XM-L2 U2, XM-L2 T6, XML U2, XML T6. Driverből 3A körülit érdemes nézni. Egy ilyen lámpa közepes fényereje keresztbe lenyeli azt a Sigmát. -
Tomi_Sci
őstag
válasz
HwAdokVeszek #44244 üzenetére
Korábbi hsz-em.
A 2. lett belőle, 501B-hez tökéletes. -
Tomi_Sci
őstag
-
-
Tomi_Sci
őstag
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Teasüti #43920 üzenetére
ludsimon mondja a tutit
Nekem nem olyan töltőim vannak, hanem OEM, de azok is tökéletesek, sőt olcsóbbak. Bár most hirtelen nem találtam annál az eladónál akinél szoktam rendelni.
Lámpát NE ebay-ről vegyél. A legtöbb eladó szar driverrel adja, amivel alig tud 1 - 1.5 A-t. A lightmalls-os garantált 3A, nagyon durva fényereje van. OP reflektoros 501B-t vegyél, az a legjobb brinágra. A többi linkelt inkább a gagyi kategória, az ilyen tekergetős dolgokat kerüld.
A videóban nem ilyen van, hanem egy C8. Az is jó lámpa, csak nem bringázáshozNem szór eléggé, meg orrnehéz. Az 501b-nek teljesen más a képe.
Egyébként ha igazi fotonágyút akarsz akkor lightmallson van direkt bringás lámpa.Szerk.: Nekem bontott márkás laptopcelláim vannak, a nyeregtáskában tartok +3 db-ot, úgyhogy nem gond ha lemerülök. A laptopakku ráadásul sokkal olcsóbb is.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Mr.Csizmás #43902 üzenetére
Hát ha egész álló nap DH-zol vagy 4X-ozol, akkor persze
-
Tomi_Sci
őstag
Ha már zsírégetés, akkor milyen pulzusszámot érdemes megcélozni? Ahány helyen néztem, annyi vélemény. Egyesek szerint az 75-85%, máshol 65-75% stb. Milyen infoval rendelkezdtek erről?
És hogy a legjobb megállapítani a maximális pulzust? -
Tomi_Sci
őstag
válasz
madmike #43700 üzenetére
Irány a munkavédelmi bolt, és választasz valami szépet
Millió féle szemüvegük van, mindegyik tanusítvánnyal rendelkezik az UV védelemről, és hogy milyen mechanikai behatások elleni szabványt teljesítenek. Bringázáshoz jó egy alapabb is, az megvan párszáz forintból. Nekem van egy szürke napközbenre, meg egy átlátszó erdőbe. Teljesen kultúráltan néznek ki, meg nem mondaná az ember, hogy munkavédelmi. Airsofthoz is ilyet használok, de az már drágább mulatság. -
Tomi_Sci
őstag
Tolómérővel hogy lehet megállapítani egy láncról hogy hány sebességes? Mit kell mérni, és milyen széles mondjuk egy kilences lánc?
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #43514 üzenetére
Én is ezzel szemezek. Mennyire van strapabíró (nak tűnő) anyagból?
Van ennek a Max verziója, az minimálisan szélesebb meg rövidebb, de más az "ülőpárnák" formája. Azzal nem hasonlítottad össze véletlen? -
Tomi_Sci
őstag
Ha már láthatóságról és lámpákról van szó, akkor úgy érzem meg kell osztanom haverom pilácsát
kép -
Tomi_Sci
őstag
Na akkor menettelen(ített
) hajtókar lehúzásra, és négyszögtengelyes monoblokk kibányászásra várom a jól bevált technikákat
A hajtókarból a lehúzó kihúzta a menetet, és egy kis flexelt résbe akaszott csapágylehúzó sem járt sikerrel. Egyéb ötletek? A monoblokk csak be van szorulva mint az állat. Az cserés, a hajtókart még meg kéne menteni.
-
Tomi_Sci
őstag
Vettem egy Energetics F3 pulzusmérőt az Intersportban. Neten az égvilágon semmi info nincs róla, ha valakit érdekel akkor szívesen válaszolok. Legalapabb kütyü, 10k-ért. Csak azért ezt vettem, mert volt Intersportos utalványom, egyébként a Deca-ban Kalenji óra van már 6k-ért is. (azt nem ismerem)
Itt a veszprémi Intersportban nem valami következetes a dolgok árazása, úgyhogy egy kis válogatással találtam néhányat 7k-ért is. Természetesen azt vettem
A pánt is, és az óra is CR2032-es elmekkel mennek, számomra ez pozitívum, mert van itthon egy csomó.
A pánt kényelmes, jó a jelátvitel (analóg), eddig még nem zavarta semmi. (más órával azért nem engedném össze). A rögzítése kicsit érdekes, meglátjuk, hogy a gumi öregedésével milyen lesz. (egy pöcköt 90 fokkal elforgatva át kell dugni egy téglalap alakú lyukon, aztán visszafordítani).
Az óra háttérvilágítása nem valami erős, de látható. Funkciói szerintem egyértelműek. A szíj nem tűnik csereszabatosnak. Jár hozzá egy bringás tartó is, ami kormányra pattintós. Az óra"üveg" domború és kiáll az óra síkjából, ami zafírüvegnél kellemes, a legolcsóbb bevonatmentes műanyagnál már kevésbé. Szóval ne üssük oda semminek.
Szerk.: Beszélgettem az eladó sráccal, és azt mondta hogy a majdnem 50k-s gps-el Energetics-el vannak garanciális gondok, ilyet még nem vittek vissza.
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Asus VivoBook x1403ZA /i5-12500H/16/512ssd/14/3K/OLED/HU
- Logitech g29
- Asus VivoBook s14 Flip /i3-1315u/16/512ssd/14/FHD/IPS/Touch/HUv
- PowerColor AMD RX5700XT 8GB / Újszerű állapotban / 6 hónap jótállással / számlával
- 27% Számla! HP Transcend 2,8K OLED laptop! Ultra 155H / RTX 4060 8GB / 16GB DDR5 / 1TB! BeszámítOK
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest