Hirdetés
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
A terjedelemért előre elnézést kérek attól, akit nem érdekelnek a biciklilámpák!
Magicshine MJ-816 1400 (alias DX1400)XP-E+P7 vs P7
Megér vajon 42 USD (~10.000Ft) különbséget szerintetek?
Erre mondjatok valamit.undefined
-
tzimash
őstag
hi!
Szerintetek melyik outi éri meg jobban az alábbi kettő közül, ill. van-e a két bringa között 20k különbség? (ha van akkor mi az?) Tudom, nem valami részletes az infó róluk.
Ez a simplon számomra nem ismerős, ami persze nem jelent semmit
1. Simplon
2. Merida 901Ill. az üzletet ismeri valaki? Maxibike, Érden.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
-
tzimash
őstag
Én se nagyon értek hozzájuk, pár hete nézegetem a hirdetéseket, aztán ezek most értelmesebbnek tűntek. Úgy vettem észre van egy kb 30-60 ezres kategória régi olasz, francia, osztrák gépekkel, aztán az előbb linkelt hasonszőrűek, amik viszonylag újak, nem múlt évezrediek, nagyobb százalékban fékváltókarosak, oval, carbon villásak, a vázuk is modernebb, és talán olyanok, amikhez még lehet alkatrészt kapni, vagy legalábbis kompatibilisek a mai cuccokkal.
-
ludsimon
veterán
Igen, valószínű azzal a szettel nagyon-nagyon jól jártál.
Mivel DX-es, így az a '700 lumen' úgy 300-400 lehet a valóságban, ami már nem olyan rossz.
500 lumen + 300 lumen az pont 800 lumen.
De ha most abba bele gondolsz, hogy 36 USD volt az a MC-E-s lámpa plusz akku, töltő, bőven túlszárnyaltad a 42 USD-t.Így a végére még egy kis összehasonlítás!
Mérések:
900:
MS900 on high - 1720
lux1400:
MS1400 with just the
main P7 on high - 1350
XPEs along on high - 320 lux
Both P7 and XPEs on high - 1640 luxNem elírás!
Tényleg erősebb a 900-as.
Érdekes, nem?undefined
-
ludsimon
veterán
válasz fpeter07 #43459 üzenetére
Ez nem így van.
Hoz valamennyi pluszt a mikiegér fényszórásban.A leglátványosabb az utolsó teszt, a kis szűk út és nagy bokornál látszik igazán a plusz effektus.
Annyit hozzáteszek, ahány tesztet láttam képen, annyira egész mást kaptam valójában mint amire a képről számítottam.
Még egy több százezres/milliós kamera/fényképező se képes olyan képet készíteni amit valójában a szem lát.Azon volt itt a hangsúly, hogy hoz e annyi pluszt, hogy árban megérje.
Még mindig kétség kívül a legjobb választás fényerő(fényszórás)/teljesítményben az 1400-as, ezt nem firtattam. Csak legyen valaki aki az ár difit megfizeti.undefined
-
#56474624
törölt tag
Pedig ez most kivételesen szerintem nem drága (általában nem vagyok elragadtatva a maxi bike áraitól, meg attól az igénytelenségtől, hogy a kormány meg ami rajta van pl. fékkaron a bőr, nagyon gyakran tiszta retek, francért nem tudják már azt rendbehozni, ha még túl is árazzák ). Fékváltókaros gépek ennyiért mennek el kb., az alu váz még dob az áron, bár én használt alu vázat, ami ki tudja, minek volt már kitéve, nem túl szívesen vennék.
Új gépet meg 200-tól felfelé érdemes venni. Jobban jár, ha összerak egyet, nem túlzottan elhasznált szetteket lehet kapni jó áron. Pl. shimano 600 tricolor. Örök élet+1.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
elázott a szép biciklim (meg én is rajta )
szóval az úgy volt, hogy sétálok hazafelé az új fogsorommal. látom ám a köztéri órán (ami fél percenként hőmérő), hogy 18 fok van ennek úgy megörültem, hogy el is mentem gyorsan(?) bicajozni. mondjuk csak az utolsó ~4 km-en áztam, már itt a városban, de akkor is. nem bírt volna ki még 15 percet?
persze, ha azt nézem, hogy elkaphatot volna már zalalövőn is (ami olyan 22 km) akkor ahhoz képest még így is jól jártam.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
#56474624
törölt tag
válasz rétisün #43462 üzenetére
Itt meg egész nap nem esett, de csak délutánra csinálta meg a bringámat.
A 107 mm-es monoblokk azért nem jó, mert egyébként sem tud már beljebb menni a hajtómű (ez meg felfoghatatlan számomra, hogy akkor miért ajánlják ezt hozzá). Szóval megfordította a monoblokkot, így nyertem kb. 3 mm-t, hogy a fix oldala balra került. Így már egész jó, de még mindig van kis hangja, talán mert be kell kopnia.
Jah és egyébként nagyon-nagyon igaz, amit biopace-szel kapcsolatban olvastam nemrég a váltásról. Biopace-es tányérnál nem mindegy, milyen pedálállásnál szánod el magad, hogy az első váltóval akciózz, ezért időnként kissé akadt is. Meg az is igaznak tűnik, hogy gyors pörgetésnél szinte rángatja az ember lábát. Instabilnak is éreztem.
A kerek lánctányérnál nem érzékelek ilyen problémát. Azt hiszem, soha többé biopace.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Hmm, érdekes, kezd egyre több ember 29er bringával menni az XC világbajnokságon is. De hogy milyen lefeléken mennek merevfarúval, az ész megáll...
ludsimon: Mont-Saint-Anne-i XCO világbajnokság, ami most volt hétvégén. Linket nem tudok adni, gondolkozz, rájössz te, mi a forrás.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #43464 üzenetére
Ha a freecaster a link, akkor a video premium, azaz fizetős
Védd a fákat, egyél hódot!
-
KaraDani
addikt
Lenyomtuk ma nagyjából ezt a kört Dirtyzzel (köszönöm a türelmet ), úgy hogy én kifelé is tekertem, csak hazafelé héveztem, az össztáv 161,45km/1561m lett nekem. Nettó idő 7 óra, bruttó kicsit kevesebb, kb 8. Átlagpulzus 150, max 179, egész jól sikerült erőt beosztani, csak a nekem szokatlanul kevés pihenő idő készített ki a végére, már nagyon le akartam szállni Sokat segített, hogy síkon végig volt előttem egy mozdony , bár relatív kevés sík volt, sok alattomos hullámvasút. Abban meg egyre biztosabb vagyok, hogy a cross váza tényleg kicsi picit, akárhogy setupolok 100km felett mindíg fáj valami, míg a montit mintha rám szabták volna, és minden pöcc kényelmes.
szerk.: nagyon szép a Cserhát, csak szivatós
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #43462 üzenetére
szóval az úgy volt, hogy sétálok hazafelé az új fogsorommal
Ez azért így első olvasásra elgondolkodtatott, nem gondoltam, hogy olyan idős sün vagy, akinek full új fogsor kell időnként."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz KaraDani #43467 üzenetére
Mindkettőtöknek , én legutoljára ott autóban ülve jártam.
nagyon szép a Cserhát, csak szivatós
Örüljél neki, hogy a hideg miatt eltűnt az iszonyatos mennyiségű mutáns bögöly a környékről. Bárhol megálltunk autóval a környéken, csak úgy kopogtak az ablakon a 3-4 centis óriások, tiszta horrorfilm fíling volt[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
ludsimon
veterán
Szép teljesítmény Dirtyz, KaraDani!
Privát túra volt?undefined
-
KaraDani
addikt
Böglyök helyett, mi a csigákkat kerülgettük, és láttunk egy gyönyörű fekete sárga pöttyös szalamndrát. Valami ilyesmit, nagyon szép volt.
ludsimon: Nem TT volt, ha úgy érted. Ha nem: tegnap meg kidobtam az útvonalat, meg, hogy melyik nap azt is, de nem érdeklődött senki.
Ariadne: kergettük az esőt, láttuk csomószor, hogy amerre megyünk esik, meg sokszor frissen vizes volt az aszfalt, de egy csepp nem esett ránk hála istennek. Nekem így is eléggé rosszul esett, hogy kora délutánig kb 14 fok volt csak, ha esett volna tuti szétfagyok vizes cipőben Szalamandra meg kint volt az úton, outizásnál is van látvány
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Tisztességes kör volt, nem mondom. Nem áztatok meg? Vagy ott nem is esett? A szalamandrát hol láttátok (aszfalton mentetek, gondolom)?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Dirtyz
őstag
-
rétisün
veterán
válasz KaraDani #43467 üzenetére
162 km nekem még outival is sok lenne, az itteni kevéske szintet figyelembevéve is....mentségemre szolgáljon, hogy én még egyszer sem mentem reggel/délelőtt bicajozni (az persze más, mikor délutános vagyok) szóval esélyem sem lenne 7-8 órás tekerésekre....
az is igaz, hogy 145 km már volt ~5 óra alatt, ahhoz képest a 162 se tűnik lehetetlennek, főleg hogy nekem outin azért kétség kívűl könnyebb dolgom van, mint nektek terepen (csak hogy magamat bíztassam )Ariadne: bizony, olyan idős sün vagyok, akinek full új fogsor kell időnként. a biciklijére (12-27 ultegra, bár egyelőre csak lánccsere lesz valamikor, aztán ha nem ugrik a lánc, akkor marad a régi fogaskoszorú)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
KaraDani
addikt
válasz rétisün #43475 üzenetére
Én azon vagyok elképedve, hogy te hogy bírsz egyedül folyton 100km feletti köröket menni. Nekem az egyedül már sok, kb felétől elunnám magam aszfalton. Valahogy gyerekkoromba (10-12 éves, amikor faluban laktunk) a régi outimmal többet mentem egyedül, de ott jellemzően érdekessé tettem mindíg a programot, lesprinteltem a környező tavak valamelyikéhez, strandoltam pár órát, aztán haza. Így jól estek az 50-80km es körök a dombocskákkal nyáron.
Most nézem: "nekem outin azért kétség kívűl könnyebb dolgom van, mint nektek terepen" aszfaltos kör ez, Dirtyz az outisított cyclocrossával volt, én meg a crossal aszfaltgumikkal. Terepen ennyitől jelenleg meghalnék
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz #56474624 #43478 üzenetére
Én igyekszem kevésbé forgalmas szép, így unalmas helyeken tartani a hosszabb outizásokat : pilis-dobogókő erdészeti aszfalt, gödöllői dombság, börzsöny, és ez a cserhát is nagyon tetszett, bár ezek közül még itt voltak a legforgalmasabb részek talán.
venember83: ezért szeretek a gödöllői barátommal menni, kb egy erősek vagyunk neki is crossa van, szépen toljuk váltásban, a végén meg leülünk valahol egy jó sörre és beszélgetünk pár órát. Volt rá példa, hogy menet közben megláttunk egy halastavat ami nagyon tetszett, fordulás vissza 3km az előző faluba, 4 hideg sör megvásárlása, és a tópartján leheveredés és 2 óra fetrengés, természet élvezése...
[ Szerkesztve ]
-
-
KaraDani
addikt
válasz Dirtyz #43481 üzenetére
Nem gond, és természetesen van! Nem tudom mi volt a probléma a végén, miért dobtam le a vasmacskát hirtelen, pulzus rendben volt, eléhezve nem éreztem magam Fél óra cukrázdában csücsülés után úgy éreztem se a combom, se vádlim nem készült ki (most is úgy érzem). Szerintem csak tényleg több pihenéshez vagyok szokva hosszú távokon, és fejben volt már inkább a gond, ami nem jó, ezt amúgy is fejleszteni akarom.
-
#56474624
törölt tag
Nézem az időkép előrejelzését, hát szép kilátások csütörtökre, péntekre. Finoman szólva elegem van ebből az időjárásból.
-
venember83
nagyúr
Tegnap defekt, ma hajtókar-leesés. Pedig emlékszem, hogy alaposan meg lett szorítva az anya... Majd ha nem esik, megnézem, milyen nyomokat hagyott az eset. Holnap vajon milyen meglepire számíthatok?
-
Dirtyz
őstag
Hölgyek-Urak!
Ebike-on történő vásárláskor a fizetés és az áru átvétele hogyan és hol történik?
ludsimon:lehet, persze! Csak eléggé ad hoc jelleggel megy a tervezés, de szólunk.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
venember83
nagyúr
válasz Dirtyz #43487 üzenetére
Két mód lehetséges, egyik, hogy a futárnak fizeted. A másik meg, hogy amikor megjött minden alkatrész, és kész a csomag, akkor átutalod a számlájukra a pénzt. Az átutalás a K&H alkalmazásán keresztül történik. Az átvétel idejéről a futárral érdemes egyeztetni, a szállítási címet pedig ki kell választanod a rendelés leadásakor.
[ Szerkesztve ]
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #43488 üzenetére
Ez gyors volt, köszi
Jó dolog az átutalás, valószínű az lesz..Védd a fákat, egyél hódot!
-
#56474624
törölt tag
válasz venember83 #43486 üzenetére
Mintha átvetted volna a balszerencsémet.
Nekem tegnap a lánc esett le felfelé váltásnál, a szerelő túllőtt a célon picit. Helyben pár perc alatt belőttem, hogy semelyik fokozatban ne érjen hozzá, majd pár száz méter után újra belőttem a menetközbeni tapasztalatokat felhasználva. A profizmus.
Ó egyébként hétfőn egy srác a szerelőnél egy törött deore hajtóművel ment oda. Egyszerre mindkét oldalon a pedálmenettől pár centire eltört. Üreges hajtókar.
-
-
venember83
nagyúr
Valószínűleg landoláskor, ha mindkettő és a pedálmenetnél. Illene Saint-tel próbálkozni ehhez, persze az már nem Deore árban van.
43494: Azért, hogy mindkettő egyszerre törjön el anyagfáradás következtében, méghozzá kb. ugyanott... Lehetséges, de nem valószínű.
[ Szerkesztve ]
-
#56474624
törölt tag
Hát pedig a srác azt mondta, hogy ő nem annyira nagy túrázó, meg inkább aszfalton megy, és vált is aszfalt gumira nemsoká. Úton tök normálisan hajtva érte az eset.
Szerintem a válasz egyszerű: alumínium, és idő.Ezért örülök, hogy egy nem használt 105 sc hajtókarhoz jutottam, ennél egy darabig nem kell félnem ilyentől.
A szerelő megnézte, szerinte már meg volt repedve egy ideje.
(#43491) venember83:
Nekem is volt már ilyen, szerelővel felszereltettem egy hajtóművet, pár km után kilazult. És a poén: utána nagynénémig elevickélve én húztam meg nem szabályos hozzávaló szerszámmal, hanem villáskulccsal szerencsétlenkedve, és az meg tartósnak bizonyult.
[ Szerkesztve ]
-
hakos1987
őstag
helo!
valaki segítsen légyszi az alábbi dilemmámba:
megrendeltem a cuccaim bringabutikban, de arra nem gondoltam, hogy fogom leszedni
Szóval: gyári alkatrészek (gepida alboin crs 300 2008-as), a fogaskoszorút, hajtóművet cserélem. négyszögtengelyeshez van leszedőm, de az újat nem tudom milyen szerszámmal lehet felszerelni.
az új hajtómű: [link]
ilyen szerszámra gondoltam hozzá (ránézésre ): [link]
szóval az volna a kérdésem, hogy ez a szerszám való hozzá? Ha nem, esetleg tudnátok segíteni, milyen kell?Másik ami csere lesz, az a fogaskoszorú... szóval a gyárit szedném le és ez lenne az új: [link]
a gyári leszedéséhez és ennek a felhelyezéséhez nem tudom milyen szerszám kell. Erre gondoltam, de nem vagyok benne biztos: [link]
Azon gondolkoztam, hogy esetleg ez is kell-e hozzá, azaz mindkét cucc: [link]Vagy egyszerűbb lenne, ha szervizbe odavinném a cuccokat, és úgy cseréltetném le?! Gondolom olcsóbban jönnék ki, de később kellhet még szerszám, ki tudja, no meg ha szervibe beviszem 1-2 napig nem lesz bringám
bringabutik meg 19-ig zárva, addig még hozzá tudok dobni a rendelésemhez.. csak kéne akkor már láncbontó is nem lesz olcsóBolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
#56474624
törölt tag
válasz venember83 #43493 üzenetére
Biztosra veheted, hogy nem hegyen tört el, csepelen nincs semmi ilyesmi. És a srác már fél 11-re ott volt a csepeli szerelőnél, miért hazudná azt, hogy úton érte az eset?
Meg tegyük hozzá, deoré-ból is kijött pár fajta az idők folyamán...
(#43495) venember83:
Akkor marad a szakember. Mondjuk nekem régi négyszögtengelyes volt, ahhoz talán kevésbé speciális szerszám kell.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- 4K Core I5 12400F GamerRPC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 3200MHZ 512 SSD RTX 3060 12GB DDR6 2 Év Gari
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
- OLED55A16LA Törött alkatrésznek eladó
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest