Hirdetés
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #33850 üzenetére
Váháhá, kicsi a világ. Jó fej srác volt, pedig tartottam tőle, hogy milyen lesz, hiszen végülis hirdetés útján "szereztük", és hát ugyebár hirdetés útján "ismerkedni" mindig kockázatos. Óóó, azért várom a 24 órás versenyt... Egyelőre még a május végi underworld kupára kellene felkészülnöm, és sehol sem vagyok még mindig.
Azért látod most már érthető, hogy miért is féltik a bringásoktól az erdőt az erdészek. Hiszen látható, hogy komoly lelki sérüléseket tudnak okozni ártatlan, úton sétáló éticsigák számára is, biztosan sokkos állapotban vitték szegényt a csigakórházba. És akkor egy erdei ösvényen milyen rengeteg más állatot tudnak könyörtelenül letaposni, bizony...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#56474624
törölt tag
Milyen katt-katt hang?
Ha nem tekersz, a racsninak van egy hangja. Nálam ez egy picit "hullámzó", hangosabb-picit halkabb-hangosabb-picit halkabb...
Agynak szerintem semmi köze ehhez, azóta van ez kb, mióta a kerekemet megcsináltam, és a racsnit el kellett távolítani, majd visszatenni.
Amúgy is a régi shimano 105-ös agy örökéletű.Másik kedvencem a montival verni a CCseket/Országultisokat akik nem "hazai terepen" csak cammognak...
Ugyan, hát ezt én is tapasztaltam. Mármint hogy montisok, ahol vacak az út outis szemmel, ott szeretnek menőzni.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz rétisün #33839 üzenetére
Boltba drágább, de most ott raktársöprés van és a készlet erejéig lehet venni, de már 20-as vázzal nem is lesz, mert elviszik és csak egy női marad. A használtat megvenném, alapnak jó, utána pár alkatrész kicserélése után már szívembe zárná magát.
Tamoo: Ennyi pénzért ez van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Manitou
veterán
válasz rétisün #33843 üzenetére
Pontosabban az a csavar a rugóerő erősségét állítja. És elvileg ki kell akasztani a féket és úgy szabad tekergetni azt a csavart, régebben valahol ezt olvastam, mert beakasztott állapotban eltörhet a rugó benne mondjuk ebből a rugó eltörésből nem tudom mi lehet az igaz Egy kis finomabb tekerést beakasztva is kibírhat szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
válasz Teasüti #33822 üzenetére
Passz , nem tudom hogyé megy most egy ilyen full generál. De én már leírtam, hogy inkább eladnám az egészet. 10-20 ezret nem érdemes rákölteni. Eladod mondjuk 10k-ért meg hozzáteszel 20k-t és abból vehetsz valami értelmesebb használt merevvázas bicajt, amit még tekerni is sokkal élvezetesebb lesz. Ezekkel az olcsó ösztelósokkal az a baj, hogy kb semmire nem valóak, ok hogy ott van a hátsó rugóstag, de alig mozog, vagy ha igen, nagyon rossz a karakterisztikája, ráadásul ez tekerés közben csak az energiádat nyeli el, ráadásul kőnehezek ezek a biciklik, ami szintén negatívan befolyásolja a tekerhetőséget. Első villa dettó , mint a hátsó, és az alkatrészek hajtás váltók szintén a legolcsóbbak rajta, így nem sokat bírnak, hamar tönkremennek. Ja és van olyan biciklisbolt , ahol ilyen biciklik javításávasl nem is foglalkoznak .
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #33844 üzenetére
Felvetelek, de egyetlen egy workout-ot látok, egy futást.
Egyébként hol van a blogod?
Beteszem a könyvjelzők közzé.KaraDani:
Éreztem, hogy ez volt az idei első nagyobb szint.
Tavaly volt hasonló a Csóványos, de azon végig szenvedtem, itt csak a meredekebb, illetve a hosszabb folyamatos emelkedőkön nem bírtam úgy, ahogy a többiek.
De azért sikerült, nem adtam fel.Engedni? Minek?
Eléggé pattogtam, de meg tudtam fogni.
Legközelebb többet engedek ki belőle, de csak egy kevéssel.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Oracle #33858 üzenetére
"vagy fully"
Erre csak ennyit:
Aha, igen, majd talán úgy 30 éves koromra. Fél milla nem kis pénz.Most őszinte leszek, a vágyam egy jó kis XC gép, full XT szett, közepesen jó telóval.
Mondjuk ez is használtan úgy kb 200k körül saccolom, vagy több.Na nem álmodozok már, jó nekem a Neuzer.
Vedd le a régi lámpád, és tedd annak a helyére.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #33860 üzenetére
Hová tűnt a megtérítős rétisün?
Hmm, Scottot neeem.
Felnit cserélek majd valamikor rajta, és kibír még legalább 10.000 km-t a kopo alkatrészeken kívül.
Akkor miért adnám el?Az más kérdés, hogy már outi biztos nem lesz belőle.
A fékváltókar rendesen megnyomja az árát.Szerk.:
Egyébként most a Scottnak az a mentőöve, hogy minden iparis rajta.
Ha neki kéne állnom agyakat, felnit cserélni, akkor tuti inkább túladnék rajta.
50k-t kiadni rá sok pénz, főleg amennyiért vettem.
Így csak felni, küllő, fűzés lesz, ennyit megérdemel.
Majd 10.000. km után visszatérünk a kérdésre, de még sokat kell agyalnom rajta, hogy outi, vagy terep.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Undoroid
őstag
válasz amargo #33753 üzenetére
Szia!
Nem is esett!Tegnap egy cimborámhoz mentem,mert kicsit tuningolni kellett a masináját(PC).Sikerült is egy kis plusz teljesítményt kicsalni...Ha már ott voltam,akkor elmentem még tekerni is egy jót!Elég erős szél volt,de a csinos kocogó lányok kárpótoltak!
* * *
szerk: Sajnos úgy néz ki,hogy láncot és racsnit kell cserélnem,mert időnként "ugrik" a lánc,ha keményebben megtekerem!A két legkisebb (hátsó) fogaskerekem nagyon el van már kopva,mert ezeket használom a legsűrűbben.Ezen kívül még mindkét gumiköpenyem is sürgős cserére szorul!
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-
-
Manitou
veterán
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz ludsimon #33866 üzenetére
Sram-ot nem kezdem védeni, mert nincs szükség rá de annyira nem kell leírni a bikepositive-ot, igaz nem vmi dizájnos, nem szép, de pl ami ezen van:
• Nyeregcső: B+ Race Light (Kalloy) ~260g
• Kormány: B+ Direct&DB 580mm/25,4mm AL2014 (Kalloy) 145g!!!
• Kormányszár: B+ Race 158g
• Kormánycsapágy: B+ (Cane Creek!!!) -
ludsimon
veterán
Oké, könnyű, de mi van a tartóssággal, strapabírhatósággal?
Én nekem csak rossz tapasztalataim vannak a bikepositive-al. A hátsó agyam kattog össze vissza, most szerencsére abba hagyta.
Az első bikepositive felni egy másik bringán szarakszik. Állandóan 8-as van benne.Az én apró súlyomat biztos elbírná, de azt már nem tudom, hogy reagálna egy 90-100 km-os termetre.
Persze én most nem azt mondom, hogy ne legyen könnyű, mivel XC kerót akarok, így a könnyű alkatrészek alap.
undefined
-
fpeter07
veterán
válasz ludsimon #33861 üzenetére
Én is úgy vagyok vele mint te, csak pont fordítva. Egyre jobban húz a szívem az országúti felé. Mondjuk ha egyet kipróbálnék lehet megváltozna a véleményem.
MTB-re is szükségem van, kavicson gondolom nem lehet menni outival, az erdő közepénOlyat nem találtak ki h profi országútra is, meg terepre is
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz ludsimon #33870 üzenetére
Másfél éve keményen adom neki terepen a 83km-al, (az elején még 90 voltam)... probléma eddig semmi nem volt vele. Hozzáteszem ezek a drágább B+ cuccok. (agyak is jóféle iparisak... XT árban). Nem akarok én rábeszélni senkit, csak ne legyen elkönyvelve sz*r-nak. (amit zárójelben mögé írtam az az eredeti márkája a cuccnak, arról van átmatricázva B+ra)
-
detroit17
tag
A mai napot vétek lenne kihagyni ilyen jó idő is régen volt
a terv mára 50km körül de ha kicsit több lesz az se baj
ez lenne a eddigi leghosszabb távom.. -
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #33870 üzenetére
A B+ olyan mint egy saját márkás brand a nagyobb hipermarketekben. Más nagyobb, ill kisebb gyártók rosszabb, és jobb minőségű termékei.
Ugyanúgy ahogy a BTS is.
Jelen esetben a Cseke rt-nek. Kaloy, Alongha, Tektro stb. az eredeti gyártó. A gyártástechnológia adott, minden csak a felhasznált anyagoktól függ. Ha a megrendelőnek megéri, akkor jobb minőséget gyártat.
Ugye nem gondolod, hogy a Shimano gyártja az összes alkatrészt amiből a kész eszközei lesznek?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#56474624
törölt tag
válasz detroit17 #33873 üzenetére
Tegnap én is 50-et mentem este. Ma is kéne minimum annyit.
Amúgy elképesztő, hogy továbbra sem kaptam defektet, pedig istenbizony tegnap is hajtottam át üvegszilánkokon. Meg késő este sötétben a lágymányosi hídon, ahol szingóval előszeretettel kaptam defektet.
Valamiért nagyon jól bírja nekem ez a schwalbe lugano. Pedig mégcsak nem is kevláros, hanem puncture protection. Talán csak hihetetlen mákom van. Mondjuk van is miért kárpótolni. -
ludsimon
veterán
-
fidig
tag
14:00-kor indulok egy hozzávetőlegesen 30 km-s útra idei első normális tekerésem lesz... majd írok adatokat...
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Spire
csendes tag
Hali, én a bikepositival csak szívtam! Drága és most szépen fogalmazok, de nem jók... így én is shimanóra váltottam és nem bántam meg
Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már majdnem gömb!
-
Vasinger!
nagyúr
Csatlakoznék.
Van egy B+ pedálom, különösebb bajom nincsen vele, még elmegy, de pl. megpörgetni álló helyzetben nem tudom, mert nem jó benne a csapágy szerintem, a golyók elhasználódtak.
De most nincs pénz cserére. -
ludsimon
veterán
Jaj, nem is nézem tovább a hirdetéseket.
Ez most rendesen megfájdította a szívemet.Csak a Sram cuccokat kéne belőle kiárusítani, és XT-re cserélni.
Áhh, mindenképp elmegyek dolgozni nyáron, bármilyen munka is jöjjön.
Biztos lesz még ilyen jó vásár, pedig még csak a bikemag-ot néztem át, a testbike-ot nem.undefined
-
giigz
veterán
Tour de Tisza-tó-ra valaki megy?
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Mekkora minimum nyomást merjek használni a 2.1 es michelin gumikba, hogy még tuti ne kapjak felütéses defektet a kb 100 kilommal? 2,5 bar még belefér?
-
Tothgera30
Ármester
válasz ludsimon #33882 üzenetére
Add el az egyik vesédet és meg is van a bringa . Mondjuk annyira ne vedd komolyan, csak összejön rá, meg előtted van még az élet hogy komoly bicajt vegyél . Én is szeretnék még egy gyári veterán motor gyűjteményt kisköbcentis gépekből összeállítani .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
amargo
addikt
scott sub 35 ez is egy szép masina!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Undoroid
őstag
-
fidig
tag
Na túl vagyok az idei első tekerésen. Egy Esztergom kört mentem tulajdonképpen. 32,46 km lett és 21,8 km/h-s átlag. Sokáig tartottam a 24-25-ös átlagot, de a Duna parti szembeforgószél belassított, valamint az utolsó 1 km-n 3x görcsölt be közvetlenül a térdem felett a combom. Ráadásul a hegyen lakunk, úgyhogy mire felértem az egész combom beállt. De ettől függetlenül nagyon jól esett a tekerés. Kulacsot elfelejtettem vinni ( sok eszed van gyerek), úgyhogy unokatesóméknál és Mamámnál is ittam egy-egy pohár nedűt csináltam pár képet, este majd feldobom vhova...
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
fpeter07
veterán
Holnap már tényleg ideje lenne a bringát elvinni szervízbe és megkérni hogy nézzenek/kenjeken meg mindent. Tegnap elhagytam a fékpofámat is
Ez a kattogás meg visszajött... -
detroit17
tag
válasz #56474624 #33875 üzenetére
na letekertem a mai adagot még ennek örülni is lehetne ha nem tudom hogy annyira meghaltam a végén hogy ezt el se képzeltem volna..
a mai táv.:56km ez eddig a leghosszabb 1h56perc majdnem 29-es átlaggg
de nem ez e legszebb kb 35 km-en keresztül . 31km/H átlagom volt.. és itt csesztem mert túl gyorsan mentem és ezt nem szabadott volna elég lett volna egy 28-29-es átlag aztán a végén még bele is erősíthettem volna na mind1 elmentem a hátáraimig az utolsó 8-9km-en még 27km/h-tól többel nem is bírtam jönni kb 3 km volt hátra de már a 27km/h se tudtam jönni onnan meg 20-25-el jöttem. NAGYON NAGY HALÁL volt amikor haza jöttem alig hittem hogy picit leüljek lefeküdjek mostmár így visszagondolva FASZAVOLT de még a végére így is nagyon szép átlag jött ki[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #33885 üzenetére
A crossba még midíg 5,5 bar van A fullyba most 3,5 (4 a max.) Nem a kényelem a érdekel, hanem a tapadás.
Most bütyköltem kicsit felszereltem hátra egy nyeregcsőre szerelhető kulacstartókonzolt, és tartót. Nem tudom eldönteni, hogy nagyon ocsmány, vagy csak egy kicsit Mind1, amíg nem lesz pénz egy jó itatós hátizsákra marad. Fékkarok pozícióját kicsit állítgattam, szigorúan használati utasítással
Ariadne: a kulacstartód nevét megtudhatnám, meg hogy hol lehet kapni?
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Meme: az új XT hátsó válón hogy kell állítani Eltűnt a bowden bemenetnél található állítócsavar. Ezeknél már csak a váltókaron lehet finoman utánahúzni?
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest