- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kix88
csendes tag
válasz
Angelland13 #1038 üzenetére
Én is pont az előbb kaptam egy hasonló választ. Röviden tömören "a vételár visszafizetésére továbbra is a KazyComputers Kft felé áll fenn, annak érvényesítésére polgári jogi úton van lehetőség."
-
Kix88
csendes tag
válasz
Menyus01 #193 üzenetére
Én írtam neki visszatérítés ügyben és egyelőre ott tart az ügy, hogy nekik sem válaszolt a kereskedő (milyen meglepő). Szóval ha nem érkezik érdemi válasz felőle akkor visa esetében 30, mastercard esetében 45. nap után a mi javunkra dől el az ügy és kapunk visszatérítést.
-
Kix88
csendes tag
Már nevet is meg bejelentett címet is tudunk, csak lehet az már felérne egy zaklatással is ha ott helyben megrohamozza őt az ember. Bár ha én is abban a helyzetben lennék hogy több százezer forintos rendelésem lenne bent, akkor lehet nem haboznék egy látogatásra. Mondjuk lehet most ez lenne a legkisebb problémája a kedves cégvezetőnek.
-
Kix88
csendes tag
Talán még annak van egy kis remény aki esetleg Revoluttal fizetett, mert ők viszonylag elég gyorsan és jól szokták kezelni ezeket a helyzeteket. Nekem volt rá példa, hogy visszakaptam egy hasonló vásárlás árát és most is ebbe reménykedem. Gondoltam szólok, hátha valaki szintén így vásárolt mint én.
-
Kix88
csendes tag
Mondanám, hogy jó hír, frissült az oldal, de sajnos rossz hírem van srácok.
-
Kix88
csendes tag
Valakinek sikerült elérnie őket vagy érkezett bármi visszajelzés a hétvége folyamán?
-
Kix88
csendes tag
Hát akárhogy nézzük a mostani helyzetet, a cég az már most rosszabb helyzetből indul a jövőbeli esetleges vásárlóknál a rossz kommunikáció és a tájékoztatás hiánya miatt. Szerintem vagyunk egy páran akik már bizalmat vesztettek most a cégnél. Ebből felállnia nehéz lesz az tuti.
-
Kix88
csendes tag
Lehet lassan már megérné az ügyvezetőt kérdezgetni a helyzetről. Elvégre fent van a neve cégjegyzékben és még facebookon is ha minden igaz megtaláltam az embert (profiljába hirdette a céget), bár kétlem, hogy ott mondana bármi infót.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nintendo Switch 2
- OLED TV topic
- EAFC 25
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR