Akad jópár ilyen cég, ne aggódj.
A MAN-t azért veszik, mert nagyon testreszabható.
Kérheted retarder, meg gyári hűtőláda nélkül.
A sofőr vegyen magának hűtőt (akár a cégen keresztül
), 100-120 ezer, futja a fizetésből.
Aztán meg csesztetik a sofőrt, mert sűrűn kell fékbetétet cserélni.
Milyen meglepő.
A kipufogófék szelep is 1500€, de inkább gyakrabban cserélik a betétet, retarder meg ugye nincs, mert minek is.
Ugyanezt az Iveco-nál nem tudod megjátszani, mert ott gyárilag van retarder, anélkül nem tudod megvenni. Az Iveco valamelyik modelljében az oldalsó doboz a hűtő. A hűtő nélkül venném a kamiont kérdésre az volt a válasz, hogy lehetséges; de a kiszerelés díja 800 vagy 1000 euró ha jól emlékszem. A gyári hűtő maradt, milyen meglepő.
A lényeg, hogy be kellene vezetni egy szabvány felszereltségi szintet, amiben le vannak írva a minimum szükséges dolgok amit egy gyártó sem hagyhat ki még az ügyfél kérésére sem. Akkor nem lennének ilyen problémák.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "