Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Safe Mode az agyban
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- bambano: Bambanő háza tája
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
skoda12
aktív tag
Az action és event listenereidet a framework triggereli, így azok az event dispatcher threaden fognak futni, tehát lehet belőlük UI elemeket módosítani. A többi osztálynál figyelni kell, hogy ha UI elemeket módosítasz, akkor a SwingUtilities valamelyik invoke...() metódusával legyenek futtatva a megfelelő kódrészek (ezek végül így az event dispatcher threaden fognak futni). Ezzel le vannak fedve a UI-os részek, de neked kell tudni, hogy használsz-e még máshol threadeket és azok helyesen osztják-e meg egymás között az adatokat. Mondjuk valószínűleg az a rész is érdekes, ahol a vonalkódolvasótól átveszed az adatot és kipakolod a UI-ra.
Igazából látni kéne az egész kódot, hogy meg lehessen állapítani hol van probléma az adat megosztással, de egy teljes projektet nincs időm átnézni és kidebuggolni. Érdemes lenne a multithreadingnek és memory consistency erroroknak utánaolvasnod.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Nintendo Switch 2
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Netfone
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Spórolós topik
- Anno 117: Pax Romana teszt
- Vicces képek
- Magisk
- Amazon Prime Video
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

