Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
tvamos
nagyúr
válasz
Gabesz84
üzenetére
Az en Synology-m mar 4 eves, es akkor is azert volt engedmenyes, mert nem volt uj design. Ha hazamegyek, majd megnezem, mi a pontos tipusa. Azert tudom ajanlani ezt a megoldast, mert bedugtam, es megy. Na jo, beleraktam a diszkeket. Most 2x4 TB WG Red van benne, meg 1x 500GB + 1x 2TB USB HDD szokott hozza csatlakozni. Nem okoz neki gondot a 7/24, es csak akkor lassul, ha tobbszaz torrent megy, SAMBA-t hasznalok, de DLNA-t, meg Plexet nem. A Synology forumban jobban tudnak segiteni, szerintem ott kerdezz ra, hogy mit ajanlanak a mostani kinalatbol, azok sokkal gyorsabbak, de nekem nincs ra szuksegem.
A media lejatszo joval razosabb ugy... ott kellett kicsit allitgatni.(#2451) interstate76 válasza tvamos (#2450) üzenetére
Persze. Minden megmarad. Olvasom a topicot, az elejeben a hutes modos reszeket, meg a mostani hsz-okat is... Azert nem allitanam, hogy naprakeszen fel tudom ondani a forumot.
-
tlala
addikt
válasz
Gabesz84
üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy ha most kéne vennem valamit, akkor pont egy ilyesmit vennék, Cherry Trail/4GB, stb.