Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • Avicularia

    veterán

    válasz Def26 #15257 üzenetére

    Ez a balkáni hozzáállás miatt van,hogy nem akarnak kicserélni semmit.Régebben leírtam,hogy a magyar hp elhajtott,hogy az akksira csak 1 év gari van,itt kint meg a svéd hp simán bemondásra küldött egy újat ingyen és bérmentve.
    Barátnőmnek fusi laptopja van,most volt 2 éves.Teljesen széthullott szó szerint,belül és kívül is kicsavarodtak a csavarok,nem mentek a gombok a touchpadon,90 fokos volt üresjáratban ÉS ami ide kapcsolódik gyerekei kitörték a kurzor fel gombot.Most jött vissza a javításból nemrég,gyakorlatilag a fél gépet kicserélték,alaplapot is.Szó nélkül cserélték a billentyűzetet is ,pedig mondhatták volna hogy az user error,de nem mert más a hozzáállás.

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Def26 #15257 üzenetére

    Ha pontosan ilyen a kis műanyag, akkor van olyan billentyűzetem amiben olyan van. (Felelősséget nem vállalok, nehogy még a FVF-nél kössél ki ellenem is.) Kapásból 4 vagy 5 féle van itt a fiókomban, szóval pontosan olyannak kell lennie. Mivel nem te raktad fel a képet, gondolom átsiklottál a részletek felett (mint a garjegyen vásárláskor :) ).

    A törés egyértelműen a te hibád, ezt nem hiszem hogy bárki is elismeri garanciálisnak. Ha viszont nem garos, akkor mi köze a garjegyhez? Ha lett volna garjegyed, nem töröd le a pöcköt? Ugyan már. Kár ezért a HP-t vagy a T-Home-ot szidnod, csak magadat okolhatod. Inkább a megoldást keresd és lásd be a hibádat.

  • Misi1979

    őstag

    válasz Def26 #15257 üzenetére

    Most kicsit lehet durva leszek, de nagyon nem szeretem azokat, akik rögtön fogyasztóvédelemmel stb. jönnek. Persze, kiskapukat könnyű keresgélni, fenyegetni a kereskedőket, hátha meghátrálnak. Pláne ütős az, amikor azt írod, mindenkit le fogsz beszélni az adott márka vásárlásáról.

    A helyzet sajnos itt elég egyértelmű: a gépet, a billentyűzetet mechanikai hatás érte, aminek eredményeképpen kitört a pöcök. Ha ragaszkodsz az igazadhoz és a HP is, akkor elképzelhetőnek tartom, hogy elküldik bevizsgálásra az alkatrészt, hátha pl. selejtes, anyagfáradás miatt lépett fel a sérülés.

    Amennyiben a bevizsgálás a HP számára lesz kedvező, elképzelhető, hogy a költségeit Te fogod állni.

    Ne érts félre: nem azt írom, hogy te okoztad a kárt és próbálod a HP-ra kenni. Sajnos ez most egy olyan helyzet, ahol nem nagyon van számodra nyertes szituáció, hacsak jófejségből valamelyik szerviz be nem vállalja gariban a cserét.

    HP és Dell laptopjaim vannak, saját használatra, soha nem volt panaszom a szervizükre semmilyen ügyintézésnél. De hogy tanácsot is adjak: melegen ajánlom a smart service hp szervizt a 11-kerben.

Új hozzászólás Aktív témák