Hirdetés
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
spiritex #42453 üzenetére
Nem lehet tesztelni. Vagyis lehet ha kinyitják de akkor meg kuka.
Amúgy van szavatossági ideje (ha jól emlékszem ez 10 év). A lejárat után cserélni kellene elvileg. Na most ez elég horror ár, főleg egy 6-8 légzsákos gépnél könnyen lehet már gazdasági totálkár...
Közkedvelt biztosítási csalás, hogy a kisebb koccanásos balesetes autóból utólag kiszedik a nem kinyílt jó légzsákot és egy már kinyíltat szerelnek be a helyére, hogy azt is fizesse ki a biztosító.
mod:
BigBlackDog: Külön egység maga a légzsák ami egy hintőporral (hogy ne ragadjon össze és könnyen/gyorsan felfújódjon) kezelt műanyag zsák. Ezt egy egyfokozatú pirotechnikai patron (SRS légzsák esetében 2 vagy több fokozatú) felrobbanásával töltik meg levegővel. Zárt utastérben elég hangos, sokszor okoz kisebb fokú halláskárosodást.
A Takata-nál az volt a baj, hogy a levegő nedvesség tartalma miatt a pirotechnikai cucc - ha robbant mert nyitni kellett a légzsákot - túl nagyot robbant és a kormányból fém alkatrészeket lőhetett ki (ebbe haltak bele többen, ezért volt a visszahívás). A visszahívás keretében csak a patront cserélik/cserélték, magát a (szintén szavatossági idővel rendelkező) zsákot nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest