Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz spiritex #42453 üzenetére

    Nem lehet tesztelni. Vagyis lehet ha kinyitják de akkor meg kuka. :D

    Amúgy van szavatossági ideje (ha jól emlékszem ez 10 év). A lejárat után cserélni kellene elvileg. Na most ez elég horror ár, főleg egy 6-8 légzsákos gépnél könnyen lehet már gazdasági totálkár...

    Közkedvelt biztosítási csalás, hogy a kisebb koccanásos balesetes autóból utólag kiszedik a nem kinyílt jó légzsákot és egy már kinyíltat szerelnek be a helyére, hogy azt is fizesse ki a biztosító.

    mod:

    BigBlackDog: Külön egység maga a légzsák ami egy hintőporral (hogy ne ragadjon össze és könnyen/gyorsan felfújódjon) kezelt műanyag zsák. Ezt egy egyfokozatú pirotechnikai patron (SRS légzsák esetében 2 vagy több fokozatú) felrobbanásával töltik meg levegővel. Zárt utastérben elég hangos, sokszor okoz kisebb fokú halláskárosodást.

    A Takata-nál az volt a baj, hogy a levegő nedvesség tartalma miatt a pirotechnikai cucc - ha robbant mert nyitni kellett a légzsákot - túl nagyot robbant és a kormányból fém alkatrészeket lőhetett ki (ebbe haltak bele többen, ezért volt a visszahívás). A visszahívás keretében csak a patront cserélik/cserélték, magát a (szintén szavatossági idővel rendelkező) zsákot nem.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés