Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Peter.70 #24368 üzenetére

    Csak isms van engedélyezve
    Hát .. akkor jöhet a találgatás. :)

    Lehet, hogy az appban mutatott beállítás nem egyezik a szerveren levő beállítással. Pl. Az appban átállítottad, és - megint az internetes kapcsolat hibája miatt - nem ment át a szerverre, de az appban a módosított jelzés maradt.
    Megpróbálhatod átállítani az appban valami másra, pl. letiltod az üzeneteket. Vársz valamannyit (5-10 perc), mobilt indítsd újra, és utána állítsd be a csak iSMS-t.

    Kipróbálhatod, hogy GPay nélkül, a fizikai kártyával vásárolsz. Kiderül, hogy ilyenkor is megjelenik-e a hiba.
    Másrészt mindig ezt tapasztalod, vagy csak egyszer történt, vagy vegyesen a vásárlások során?

    Ha semmi sem segít, akkor telefon a Gránit ügyfélszolgálatnak. De lehet, hogy ez a leggyorsabb.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés