Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1201) zsola400 válasza spiky03 (#1200) üzenetére


zsola400
aktív tag

Koszi!

(#1202) vinpilu


vinpilu
senior tag

Fossil szakít a Wear OS-sel és talán ez is az oka, hogy akcióznak. Gen6 most egész jó áron van, bár nem tudom hogy kezdett anno.

(#1203) F.E.K.. válasza vinpilu (#1202) üzenetére


F.E.K..
senior tag

Nocsak... Mire vált vajon?

Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

(#1204) vinpilu válasza F.E.K.. (#1203) üzenetére


vinpilu
senior tag

Ezt a cikket olvastam, de még csak találgatnak. Eddig nem jött Gen7 bejelentés, meg ilyenek miatt gondolnak erre. Aztán ránéztem, hogy van-e akció errefelé is.

(#1205) blueye válasza vinpilu (#1202) üzenetére


blueye
veterán

Nem tetszik nekem ez az oldal, ez hivatalos Fossil forgalmazó?

(#1206) F.E.K.. válasza blueye (#1205) üzenetére


F.E.K..
senior tag

Mondjuk ez bennem is felmerült...

Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

(#1207) blueye válasza F.E.K.. (#1206) üzenetére


blueye
veterán

Akkor már inkább amazon.de:
[Fossil Smartwatch Gen 6, Wellness Edition]

[ Szerkesztve ]

(#1208) tomboy0013


tomboy0013
veterán

Segítséget szeretnék kérni: Van egy Ticwatch Pro 3-am, és a céges gmail fiók beállítása után folyamatosan kint van egy értesítés, hogy "fiókművelet szükséges". Nem tudok vele mit kezdeni. Tipp van hogyan tüntethetném el?

(#1209) vinpilu válasza blueye (#1205) üzenetére


vinpilu
senior tag

Nem tudom, engedjük el, ennek nem néztem utána. Egyébként "ora-" nélkül ez lehet a hivatalos: link vagy nem tudom...
Amazonon is jó az ár, de azért gondolkodtam, hogy 2024 elején már ne ebbe fektessen valaki, ha Wear OS órát keresne, tegye félre ezt a pénzt és valami friss modell alapja legyen inkább.

(#1210) tomboy0013 válasza blueye (#1207) üzenetére


tomboy0013
veterán

Megtetszett ez az óra és most az ára is igencsak baráti, de annyi rossz vélemény van róla a Fossil oldalán, hogy elbizonytalanodtam. Nagyon gyenge üzemidőt és Bluetooth kapcsolódási hibákat ír nagyon sok vásárló.

(#1211) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Fossil Gen 6 a legutóbbi rendszerfrissítés óta olyan értesítés jelzőhangot használ, hogy a frászt hozza rám.
Van valakinek ötlete, hogy hogy lehetne ezt állítani?

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#1212) vinpilu válasza -=RelakS=- (#1211) üzenetére


vinpilu
senior tag

Valószínűleg külön alkalmazással lehet csak, Wear OS-ben nem. Vagy nézd meg ezt a postot, ADB-vel felmásolhatsz más hangokat a megfelelő mappába és választhatóvá teheted őket. Link

(#1213) -=RelakS=- válasza vinpilu (#1212) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ami meglepett, hogy alkalmazásonként változhat már a hang.
Az üzenetküldők hangja kis telefon csörgés, minden egyéb egy éles pittyenés.
Inkább lehalkítottam az órát annyira, hogy még épp szóljon.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#1214) blueye


blueye
veterán

[a_fossil_hivatalosan_is_kiszall]
Tudtok hasonló elegáns Wear OS órát ajánlani?

(#1215) -=RelakS=- válasza blueye (#1214) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Az, reggel hallottam a TechLinked-ben.
Vettem Pebble Time-ot, pár évre rá kiszálltak.
Vettem Fossilt, pár évre rá kiszálltak.

A Mobvoi még tartja magát ;]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#1216) slice14 válasza -=RelakS=- (#1215) üzenetére


slice14
veterán

Pixel Watch-ot nehogy vegyél, mert akkor itt mindennek vége. :D

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1217) Ketupa


Ketupa
csendes tag

Elnézést kérek, hogy itt is felteszem a kérdést, de látom, itt /is/ vannak szkértők és hátha...
.................................

Üdvözletem!
Ticwatch Pro 3 GPS órámon frissítettem a rendszert. Úgy tűnik, felment rendesen, de a folyamat végén csatlakozni akar mobiltelefonhoz. Különféle eszközökkel próbáltam /Androidos mobil, Iphone, Androidos tablet/, de csak odáig jutok, hogy elkezdi a kommunikációt az eszközzel, egy darabig áttölt, lekérdez, de minden esetben leáll egy idő után és ezredik próbálkozásra is ugyanezt teszi. Az órán nem férek hozzá semmilyen érdemleges opcióhoz sem.
Valakinek segítő szándékú ötlete /a kukásedényen kívül/?
Köszönöm előre is.

(#1218) slice14 válasza Ketupa (#1217) üzenetére


slice14
veterán

FR-t már próbáltál a órán?

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1219) Ketupa válasza slice14 (#1218) üzenetére


Ketupa
csendes tag

FR? Mi is az?
Ha a kétgombos RESET opcióra gondolsz, akkor igen, azt is próbáltam.
Bármilyen módon indítom az órát ebben a szervizmenüben, ugyanaz a helyzet.

(#1220) slice14 válasza Ketupa (#1219) üzenetére


slice14
veterán

Én a gyári visszaállításra gondoltam.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1221) Ketupa válasza slice14 (#1220) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Hogyan kell?

(#1222) slice14 válasza Ketupa (#1221) üzenetére


slice14
veterán

Úgy értettem hogy az óra használható, csak épp csatlakozni nem tud.
Nekem Galaxy Watch-om van, de szerintem a Ticheatch esetében is hasonló.
Az órán -> Beállítások -> Álltalános -> Visszaállítás....
Ha nem, akkor recowery-ből tudod.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1223) Ketupa válasza slice14 (#1222) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Sajnos, ha Recovery módban indítom, akkor nem éled fel a rendszer, hanem megáll az elején egy csupasz "no command" kijelzéssel.

(#1224) Ketupa válasza Ketupa (#1223) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Igazság szerint az óra és a táblagépem kapcsolódik egymással a WEAR OS segítségével és kezdi is tölteni az adatokat, de mindig ugyanazon a ponton leáll a töltés és marad a"Az óra adatainak lekérése.." felirat a tableten.

(#1225) slice14 válasza Ketupa (#1224) üzenetére


slice14
veterán

Az óra bekonfigolt állapotban van, tehát az órán be tudsz menni a beállításokba?
Ha igen, akkor a beállításokból tudsz nyomni egy alaphelyzetbe állítást.
Ha nem, akkor ott a recovery. Itt a videó róla. Wipe data / factory reset

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1226) Ketupa válasza slice14 (#1225) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Ezt a videót én is megtaláltam pár napja, de bevallom, akkor leragadtam a "no command" üzenetnél. Most tovább tudtam lépni és az összes lehetséges opciót kipróbáltam, de sajnos mindig ugyanaz az eredmény: bootolás után a mindig kapcsolódni akar telefonhoz és ha sikerül összekapcsolódnom, akkor egy darabig megy "Az óra részleteinek lekérése.." , de minden alkalommal ugyanazon a ponton leáll és csak várakozik. Aztán hosszú idő után leszakad a bluetoothról.
Köszi, hogy próbáltál segíteni, de attól tartok, ez az óra kuka lesz.

(#1227) slice14 válasza Ketupa (#1226) üzenetére


slice14
veterán

Esetleg az óra alkalmazásánál adatok törlése és eltávolítása, majd újbóli telepítése.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1228) vinpilu válasza Ketupa (#1226) üzenetére


vinpilu
senior tag

Szia, az új verzió esetén, amire most frissítetted az órát, a WearOS-t el kell távolítani a telefonról és a Ticwatch saját alkalmazásával párosítsd össze (Health lett a neve, az előző Mobvoi alkalmazást is szedd le, ha fent volt). Az órán kell a factory reset.
Link

(#1229) slice14 válasza vinpilu (#1228) üzenetére


slice14
veterán

Ezt el is felejtettem.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#1230) Ketupa válasza slice14 (#1229) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Attól tartok, ez esetben egyelőre pihentetnem kell a dolgot, mert -sajnos- csak olyan Androidos eszközeim vannak, amelyekre nem lehet felrakni a frissebb Android verziókat. A tableten 6.0-ás van -és szerinte az a legfrissebb-, a jó öreg ZTE mobilomon meg pláne 5.1.1-es.
Az IPhone mobilomon ugyan 15.8.1-es rendszer van, de a Health ott meg minimum 16-os verziót kér.
Köszönöm a tippeket, majd valamit kitalálok. Még az a szerencse, hogy ez csak egy tartalék óra, leginkább a Garmint használom.
Üdv mindenkinek!

(#1231) Ketupa válasza Ketupa (#1230) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Egy magasabb verziós Androidos mobil beiktatásával secc-pecc sikerült elindítanom az órámat.

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

(#1232) Ketupa válasza Ketupa (#1231) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Viszont -már elnézést- soha többé nem veszek Google-függő órát!

(#1233) -=RelakS=- válasza Ketupa (#1230) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Az óra működtetéséhez nem a Mobvoi alkalmazás kell a telefonon? Az minimum 6.0-s androidot követel, ami a telefonodon ezek szerint nem áll rendelkezésre. Hogy a tablet 6.0-ját miért nem szerette, azt nem tudom.
Eleve fura, hogy ilyen régi rendszerkövetelménye van, a Fossil is 7.0-t kér minimum. Mondjuk ez is fura.

5.1.1-re 2016 óta nincs frissítés, szóval számíts rá, hogy egyre több dolog nem is fog a ZTE mobiloddal működni.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#1234) Ketupa válasza -=RelakS=- (#1233) üzenetére


Ketupa
csendes tag

Igen, a Mobvoi Health alkalmazással és egy Android 12-es verzióval tudtam elindítani az órámat.
Olvastam én is már régebben, hogy a ZTE frissítések megszűntek és gyakorlatilag nagyon régóta nem is használom ezt a Blade készülékemet. Most is csak kényszerűségből került elő, mert nem volt más Androidos mobilom.

(#1235) blueye


blueye
veterán

Nem akarnak az MK órák árai esni :(

(#1236) Bogdán Máté


Bogdán Máté
csendes tag

Sziasztok! Bocs, ha "vótmá", de nincs kapacitások végigolvasni visszamenőlegesen a topicot, segítséget kérnék, hátha valakinek van ötlete/megoldása a problémára.

Setup: Ticwatch Pro 3, Wear OS 3.5, a legutóbbi frissítés, ami pár hete jött ki + Xiaomi 13T még Android 13/MIUI 14-en.

A probléma a következő: a 2-esről 3-mas Wear főverzióra frissítés óta az óra értesítésfunkciói (open on phone, válasz, archiválás, stb.) nem működnek lezárt képernyőnél.
Korábban ugyanezzel az órával, de még Wear 2-n, Xiaomi Mi 10T-n hibátlanul működött ez. Talán a konkrét parancsot akkor is a legközelebbi feloldáskor végezte el a telefon, de megtörtént legalább. Most az óra azt mutatja, hogy ő köszöni szépen, megcsinálta, de amikor feloldom a telefont akkor csak simán eltűnt az értesítés, de pl. egy mailre "küldött" válasz (az óráról) nincs a kimenő levelek közt, vagy pl. Messenger üzenet sincs sehol.

Korábban a Wear OS telefonapp idejében semmi extra beállítás nem kellett ehhez, most azt olvastam valahol, hogy a Google Smart Lock szolgáltatás megoldás lehet. Viszont a Xiaomi legyalulta ezt az android funkciót, csak Xiaomi BT eszközökkel működik, azt olvastam valahol.

Bár tökmindegynek tűnik, mert teszteltem úgy is, hogy kikapcsoltam minden Screen lockot, és úgy sem élesztette fel a telefont és/vagy végezte el a műveletet, csak akkor, amikor eleve fel van oldva.

Most a Wear OS 3/3.5, a Mobvoi Health app, vagy a Xiaomi MIUI-ja lett néhány hónap alatt ekkora f.s? Vagy valami beállítás elkerüli a figyelmem óra vagy telefon oldalról?

Mondjuk valamit mókoltam az Alkalmazások/Értesítések közt, ami javított a helyzeten, mert nemrég még celoldott képernyő mellett sem voltak hajlandóak ebben együttműködni óra és telefon. Most már legalább úgy megy, de ugye ezeknek a funkcióknak épp az lenne az értelme, hogy ne kelljen a telefonhoz nyúlni, hanem óráról el lehetne intézni ezeket a taskokat.

Van erre valami megoldás? (Root, custom rom nem játszik, a telefon fél éves, nemszeretném, hogy ugorjon a gar)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.