Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/crying.gif)
virkir
veterán
Aki meg szeret levelezgetni a customer service-nek nevezett időhúzó rollerral, az tegye továbbra is.
Azért annyira nem ördögtől való a support-al levelezés.
Első körben én nem várok 50-60 napot, mert minek.
Gond esetén azonnal ticket és meglátjuk mit lépnek rá, jó esetben a két hónap töredéke alatt megoldható.
Példa1.
Küldtek egy gyári hibás órát. Cirka egy hét, tíz nap alatt megoldódott úgy, hogy wallet+pont lett a visszatérítés. Ezzel meg annyiban jártam jól, hogy újra rendelve megkaptam ugyan azt az órát hibátlanul meg mellé 2 db lítium akkut az óra eredeti áráért.
Példa2.
Akkumizéria kezelése hibátlan volt. A visszafordított pakkot noszogatás nélkül simán újraküldték, és meg is jött.
Csak ugye kéne némi tolerancia és normális kommunikáció feléjük is.
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda