Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
johniee
senior tag
Sziasztok!
Nyitottam egy ticket-et Gearbesten, mert elromlott a tabletem, be sem kapcsol már, a töltést jelző led sem villog, ahogy régen tette.
Bekérték a tablet sorozatszámát, küldtem képet, videót nekik arról, hogy nem csinál semmit...
megkérdeztem, hogy ez a 45 napos pénzvisszafizetési garancia érvényes-e még nekem,
de csak ezt a választ kaptam:
Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.
We would take further action for you when we have the result.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Eléggé sablon üzenetnek tűnik, mivel még a kérdésemre se válaszoltak...
Most akkor csak várnom kéne? Mi van, ha paypalon indítok egy igényt?
"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)