Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Egy 2019/12-ben vásárolt ~400k-s TV esetén, amire tippre 2 év volt a garancia (*) amiben valamikor 2021/10 körül cseréltek kijelzőpanelt halott pixelek miatt, abban a cserekijelzőre meddig érvényes a garancia ismételt hallott pixelek esetén?
    * A számlán nem látom az eredeti időtartamot, csak tippelek, hogy 2 év volt, mert 1 és 2 éves kora közt volt javítva. De már fogalmam sincs, hogy pontosan mikor, mert nem találtam meg, ha kaptam róla jegyzőkönyvet (azon gondolom rajta lenne ez, is).

    #25464 -> A garanciális klímatisztítás egy "garancia adó". Nálam annyit csinált, hogy egy ablaktisztítós flakonból belespriccelt kettőt a beltéribe. Mikor hüledeztem, akkor azt mondta "ez professzionális, erős szer, amit egy nagyobb flakonból töltögetek át" és "nem, nem kell szétszedni, csak ha már nagyon öreg". Onnantól hagytam is érvénytelenedni a kiterjesztett garanciát. Végül pont 5 év és pár hónap múlva romlott el. :))

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Josi #20562 üzenetére

    Nagyon rendes volt a Philips. Küldtem nekik fotót email-ben, elkérték a számlát, aztán válaszoltak, hogy jövő hét közepére várhatok az új késtartót (ingyen, a hibásat szerintem vissza sem kérik).

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Tavaly novemberben vettem egy ilyen "limitált kiadású" borotvát (alaposan le volt árazva), és most kitört az egyik műanyag csukló, amire a penge kerete pattin fal.
    Ez vajon garanciás probléma, vagy az ilyen fizikai sérülés az én bajom? :U
    Ha eMAG azt írja "gyártói garancia", akkor Philips márkaszervizet kell keresni?
    Ha ez nem garanciás, akkor vajon tudok tudok hozzá új fejet szerezni? Meg kell venni az egész felső, vázra pattintható modult, vagy árulják külön a kis műanyag alkatrészeket (ez esetben az alsó műanyag keretet)?

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz bullseye #6977 üzenetére

    Visszaírt a webshop.

    [...] A Razer sem már a régi már. [...] Az egérpadjaikra semmilyenfajta garanciát nem is vállalnak! Így mi sem tudunk erre vállalni garanciát ezért is van feltüntetve a számlán, hogy 0 hónap a garancia. [...]

    Na, ilyenkor mit van...?
    A Razer központi EU oldala szerint 6 hónap gari van az egérpadjaikra (amiből egyébként kifutottam, mire végre rászántam magam, hogy reklamáljak). De úgy tudom Magyarországon a jogszabályok miatt mindenre kell adni 12 hónapot.

    Szerintetek mit reagáljak erre?

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    2011.04.12-én vásároltam "x" webshopból egy Razer Vespula egérpadot ("potom" 8663 Ft +szállítás).

    Fél évbe sem telt, és már teljesen szétkopik a felülete ott, ahol az egér talpai a leggyakrabban mászkálnak rajta (Razer Lachesis egér a gyári teflontalpaival). Szemmel láthatóan is foltos, és szabad kézzel is jól tapinthatóan megváltoztak a felületsúrlódási tulajdonságai.

    A vicc az, hogy korábban még egyetlen olcsó egérpadot sem sikerült még hasonló mértékben sem elkoptatnom. Erre most egy viszonylag drága, elvileg "pro gamer" egérpad fél évet sem bír rendesen. (Jó, szigorúan véve még használható, de a "professzionális" minőséggel már köszönőviszonyban sincs egy egyenetlenül megkopott felület, amin másképp csúszkál az egér ahogy átlép az erősen és kevésbé kopott felületek közt...).

    Na most, előkapartam a számlát, és látom, hogy:
    Garancia ideje: 0 hónap
    De lentebb van egy apró betűs rész, hogy amennyiben nincs külön feltüntetve, a kormányrendeletnek megfelelően 12 hónapot vállalnak.

    Akkor ez most mit jelent? Van rá 12 hó garancia, vagy egy nap sem volt?

    Szerintetek ez a "vártnál gyorsabb egyenlőtlen felületkopás" garanciás probléma?

    (Azért vettem Razert, mert egy ismerősömnek hasonló Razer egérpadja van, amit imádtam, mikor egyszer használtam a gépét. Azon a mai napig nincs semmi kopás. Igaz hogy mikor ezt vettem, konkrétan azt a típust már nem forgalmazták, így egy árban hasonló Razer padot kerestem. És szerintem ő többet is nyúzza mint én...)

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Szeretném ha felvilágosítana egy "szakember". :)

    Egy 2011 áprilisában vásárolt TV-ről lenne szó. A probléma, hogy a legutolsó software frissítés óta gyengébb a képminőség, mint korábban: 2011 D Series Samsung Firmware issues and Poor PQ.

    Beletelt némi időbe, mire egyrészt bizonyossá vált számomra a probléma (azt hittem én állítok be valamit rosszul, talán a szememmel van a baj, vagy a legutoljára nézett filmekkel, stb).
    Mikor rátaláltam a fent linkelt fórum topicra, akkor nyilvánvalóvá vált, hogy a hiba nem bennem, hanem a készülékben van, és nem egyedi probléma, hanem minden 2011-es modellt érint szerte Európában.

    Ezután írtam két E-mail-t is a Samsungnak, amiben összefoglaltam a problémákat és mellékeltem nekik mérési adatokat (van egy saját spectrophotometer-em, amivel objektíven is lehet mérni bizonyos paramétereket a TV vizuális teljesítményét illetően) grafikonokkal, magyarázattal, stb.

    Ennek már legalább egy hete, de még semmi választ nem kaptam (csak visszajelzést, hogy megkapták a levelem és majd egyszer válaszolnak).

    Nos, ezzel kapcsolatban a kérdésem az lenne, hogy mik a kilátások, ha a Samsung úgy dönt, hogy szerinte minden úgy jó, ahogy van, és el sem ismeri a hiba fennállását (nem tisztázott, hogy ez véletlen hiba, vagy szándékosan akarták hogy ilyen legyen a TV az új software-el)? És mennyi idejük van arra, hogy legalább is válaszoljanak nekem, illetve hogy ha elismerik hibának, akkor javítsák azt?

    Szóval ha teszem azt egy hónapon belül már elegem lesz abból, hogy nincs kedvem filmet nézni a TV-n, mert tudom hogy szar a képe (még akkor is ha igazából nem olyan szar az, csak tudom hogy jobb is lehetne, mert régen úgy volt, ezért piszkál a tudat...), de a Samsung még mindig nem ígért semmit (kussol), vagy nem akar tenni semmit (szerinte ez így jó), akkor mi van? (És mennyi ez az idő...?)

Új hozzászólás Aktív témák