Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • psg5

    veterán

    válasz Retro DJ #10240 üzenetére

    De mindig megcsináltátok, nem? Ez akkor érdekes, ha egyáltalán vagy tényleg nagyon hosszú ideig nem csinálja meg...

    (#10239) Attix82: De önként vállaltnál 1 év után nehogy már azt csinál amit akar?
    Önként vállalásnál is van bizonyítási teher az eladón.
    De valóban a jótállási jegyet jó lenne látni ehhez.
    Amit írsz az a kötelező jótállás, de itt most önként vállaltról van szó.

    [ Szerkesztve ]

    F.K.T.

  • psg5

    veterán

    válasz Retro DJ #10240 üzenetére

    Nem egy-két, hanem nagyon sok ügy van békéltető testületnél, bíróság előtt pont a "jelentős kényelmetlenség" miatt. Ezen ügyekben 90%-ban a fogyasztó javára fognak/vagy már döntöttek... S itt tényleg nem arról van szó, hogy amikor a vásárló egy pár ezer forintos ócska kínai táp miatt 5 napos várakozás után üvöltözik, hogy neki nemhogy új termék kell, hanem több tízezres kártérítés...Sajnos valóban sokan vannak ilyenek, de talán kb ugyanannyi az olyan forgalmazó is, aki nem akarja/tudja/nincs lehetősége vagy az egyáltalán javításra vagy hogy akármilyen időn belül csinálja meg/cserélje ki.
    Egyébként ha ti meg látjátok, hogy egy hét után nem tudjátok javítani, utána meg hogy 2 hét után sem, meg utána, hogy 3 hét után sem, de valszeg sikerülni fog, akkor ha minden szakaszban írtok egy levelet a fogyasztónak, hogy rajta vagyunk, akkor szerintem nem lenn ennyi ba@ogatás fogyasztóvédelem által (amennyiben így csináljátok, akkor meg gondolom úgy sem ez miatt van...)

    F.K.T.

  • Attix82

    addikt

    válasz Retro DJ #10240 üzenetére

    Vidéki cég vagytok? Mert ugye a vidéki boltoknál picit más a helyzet.

    1. behozza az ügyfél
    2. lerendeled a futárt ami elviszi a hibás termékeket a nagykerbe. Eltelik kb 2 munkanap. Ha péntek délután hozza be, akkor ugye hétvége és rá 2 munkanap. (4 nap telt el úgy, hogy csak a logisztika van meg)
    3. a nagyker bereggeli a terméked
    4. a beérkezési sorrendet figyelembe véve végignézik a termékeket
    5. javítják ha tudják, ha nem akkor csere
    6. a csereterméket /javítottat a futárnak odaadják és leérkezik a boltba 1-2 munkanap. Itt is ha pénteken adják fel , akkor márcsak hétfőn/kedden érkezik be. (eltelt 3-4 nap a szállítás miatt)

    Vagyis ha a legrosszabb pénteket nézzük a oda vissza szállítást eltelhet akár 7-8 nap is úgy, hogy semmi se történt csakis a logisztika.

    BP-s boltok:

    1. ügyfél behozza
    2. ha BPs a nagyker és nem külföldről behozott cucc, akkor akár aznap el tudod vinni a nagykerbe.
    3. szólnak, aznap el is tudod hozni vagy max másnap.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés