Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Elso fazis: epits ki egy megfelelo alapot,konnyu,alacsonyabb pulzusu alapozassal.Erzesbol ez a "meg tudok kenyelmesen beszelni futas kozben",nagyjabol a max pulzusod 70-75%-a.
Amikor ugy le tudsz futni kb. 10km-t,hogy 5 utesnel nem mozdul el tobbet az alap futopulzusod akkor kezdheted a kovetkezo fazist.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chuck Norris
senior tag
válasz dom1n0 #79090 üzenetére
Ha nincs hó/sár és/vagy brutál szintkülönbség, járhatatlan utak szerintem felesleges a terep cipő, ha meg ritkán mennél akkor meg pláne. Persze vannak olyan aszfaltos cipők amik nem jók terepre mert pl. nagyon gyorsan megeszi a talpát a kövek de a GT1000-ben egész nyugodtan mehetsz, én pl. a Kinizsit is abban toltam végig.
-
Peterhappy
őstag
válasz dom1n0 #79090 üzenetére
Talajfüggő, kérdés a terep mennyire terep. Nálunk minimális a szintemelkedés, és nagyon járható-futható az utak 90+ százaléka, itt simán belefér a GT-1000, hozzáteszem, én azt teljesen befogtam erdei cipőnek, és aszfaltra alig használom.
A puhább talaj miatt egyébként sokkal tovább is bírja, mintha aszfalton koptatnámDe sokan csinálják, hogy pár száz kilit beletesznek az aszfaltos cipőjükbe, és utána ha aszfalton már nem is, erdőben még bőven-bőven használják sok száz kilométeren át.
Trabuco, tényleg! Rémlett, hogy van valamije az Asics-nak. Köszi Asics-nak ezt a vonalát nem ismerem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest