Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- POCO X6 PRO 5G VS Samsung Galaxy A54 - AnTuTu v10
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Öregszem
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #945 üzenetére
Nem semmi az egész ügy, de már megint olyasmi alakul ki, mint a Schumacher-Monaco esetben:
Piquet állításait alátámasztani látszanak a telemetriai adatok is. Ezek a jelek szerint azt mutatják, hogy a kicsúszása előtti pillanatban a brazil versenyző egyáltalán nem emelte el a lábát a gázpedálról, amikor kigyorsítás közben elkezdtek kipörögni a Renault kerekei, holott ezt a korábbi körökben megtette, mivel ott a pályaviszonyok miatt a gumik rövid időre mindig vesztettek a tapadásukból.
Az, hogy valaki kicsúszik, és utána elkezdik nézni a telemetria adatait, amiben rátalálnak a kicsúszás közvetlen okára, nem jelent szándékosságot. Lehet, hogy az, de az is lehet, hogy egyszerűen elbénázta, éppen kihagyott egy pillanatig, mert egy olyan fajta versenyző, aki hajlamos erre, és nem vette vissza a gázt. Nyilvánvaló, hogy minden olyan kicsúszás után, amiben a versenyző a hibás, meg lehet találni a telemetria adatok közt a hibát, ha összehasonlítják az előző körök adataival.
De ez alapján szándékosnak találni a kicsúszást elég igazságtalan...
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest