Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#50251) MPowerPH válasza giigz (#50249) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem ez az elmélet túl extrém. Ámbár a beszorult DRS nagyon veszélyes is lehet, mivel az autó így jóformán irányíthatatlan. Pl. ha az Eau Rouge -ban így beragad, akkor abból elég csúnya bukás lehet. Tiltsák be a DRS-t. :D

Schuminak már volt vele idén gondja, de akkor ha jól tudom nem akart kinyílni az IM-en. Rosberget eddig elkerüli minden technikai malőr.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#50252) leslieke válasza giigz (#50249) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Komoly csapat ilyet nem csinál. és MSC-ről sem tudnám elképzelni, hogy ebbe belemenne.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#50253) #70869248 válasza giigz (#50249) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez akkora negatívum a Mercedes-nek hogy szvsz elképzelhetetlen.
...hát már most is nagyon gáz, olyan negatív reklám mint ház...a csapat megint bocsánatot kér Schumacher-től...pfff.
Mercedes akkora presztizs veszteséget szenvedett el az elmúlt években az autópiacon, hogy szvsz őrültség lenne.
Csak gondolj bele mit jelent a Mercedes név ma, és mit jelentett...mondjuk az A osztály megjelenése előtt.

(#50254) giigz


giigz
veterán

Akkor meg csináljanak már valamit. :W :( :W

(#50255) Oliverda válasza giigz (#50254) üzenetére


Oliverda
félisten

Esetleg szerződtessenek le pár McLaren szerelőt a kerékcserékhez.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#50256) lenox válasza giigz (#50249) üzenetére


lenox
veterán

Nekem inkabb az jutott eszembe, hogy szep gondolat volt, hogy a Mester nemet, es nemet kocsiban nyomja, de mint latjuk, valami nem megy, es nem Sumakkal van a gond, szoval cserelni kene a csapatot. Pl. egy Kimi vs Sumi a Lotusban poen lenne, par regi pletykanak is pontot tenne a vegere. Bar a Lotus pont inkabb becsodolni fog lassan, szoval lehet, hogy nem a legjobb lo...

(#50257) giigz válasza lenox (#50256) üzenetére


giigz
veterán

Csak az a baj, hogy szerintem ebben a Merciben Suminak is sok munkája van, és Rosberg meg learatja a babérokat...

(#50258) lenox válasza giigz (#50257) üzenetére


lenox
veterán

Hat igen, ev elejen lett volna jobb valtani, vagy meg egy evvel ezelott. De az mar elmult.

(#50259) werszomjas válasza lenox (#50256) üzenetére


werszomjas
őstag

Nem hiszem, hogy Schumi még ezek után csapatot vált, sztem ha nem marad a Mercinél, akkor sehol, inkább visszavonul (ismét) :(

Szégyen azért ez a németeknek, a nagy precizitás.... nem tudnak egy olyan autót adni neki amivel körbe ér 1 futamon :(((

Tavaly még rosszabb volt a Merci, akkor Schumi azért nem tudta megmutatni, hogy mit tud, most már azért jobb a helyzet, a sebesség talán meglenne, de....

Szeretném végre megnézni, hogy egy versenyképes nem több sebből vérző autóval mire menne Schumi az elejében, főleg így, hogy a taktika is nagyon sokat számít.

[ Szerkesztve ]

üdv

(#50260) lenox válasza werszomjas (#50259) üzenetére


lenox
veterán

Sajnos en sem hiszem, de szeretnem. Akar egy Meki, Ferka vagy RB is jo lenne. Amugy az RB talan kicsit kevesbe eselytelen.

(#50261) McCartman válasza lenox (#50260) üzenetére


McCartman
senior tag

vissza a Ferkába? szép is lenne. :))
44 évesen már nem kezdi el felépíteni magát megint egy új csapatnál , vagy marad még egy(-két) évet a Mercinél vagy szögre akasztja a kormányt szvsz.
Remélem az előbbi.

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#50262) leslieke válasza McCartman (#50261) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Ha ilyen szerencséje lesz az év hátralévő részében, mint eddig, akkor szögre akasztja a kormányt szerintem.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#50263) Motion_Blur válasza leslieke (#50262) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem a bukót szokták szögre akasztani? :D

mod: ja ok :DDD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#50264) leslieke válasza Motion_Blur (#50263) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

De azt, csak alkalmazkodtam McCartman írásához. :D

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#50265) McCartman válasza Motion_Blur (#50263) üzenetére


McCartman
senior tag

A bukóval nem tenne ilyet , mert ha F1ből vissza is vonul tuti nem bírna fél évnél többet a seggén maradni és elkezdene újra motorozgatni. :))

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#50266) lenox válasza McCartman (#50261) üzenetére


lenox
veterán

Magat nem kell, a Merganal is inkabb az autot meg a csapatot kell osszekapni. Ezekkel meg van aki jobban all. Na mind1, mint mondtam szerintem is eselytelen, csak kar, hogy ilyen meltatlanul telnek sorban a versenyek, kozben meg a MC qualy alapjan lenne meg mit keresni.

(#50267) lenox válasza lenox (#50266) üzenetére


lenox
veterán

Ja es visszaterve az osszeeskuveselmeletekhez, nekem regen is gyanus volt, amit nemelyik csavo az utolso eveben tudott. Pl. Damon Hill Hungaroring, vagy Gerhard Berger Hockenheim. Nem tudom hogy csinaltak, nekem kb. ilyen minusz 20 kilo titkosan engedelyezve volt az otletem.
Szoval MC-val kapcsolatban az jutott eszembe, hogy ez valoszinuleg Sumi utolso eve...

[ Szerkesztve ]

(#50268) Oliverda válasza lenox (#50267) üzenetére


Oliverda
félisten

A Damon Hill eset a Bridgestone gumik és a pálya karakterisztikája miatt volt. Már 97'-ben is magasan a Good Year felett állt a Bridgestone, csak éppen nem a legjobb autókra kerültek fel azok a gumik.

Berger és a (Benetton)rendszeresen jól ment Hockenheim-ben. 94'-ben még a Ferraival nyerni is tudott, 96-ban pedig az élről állt ki a motor meghibásodása miatt. Egyikben sem volt semmi irracionális.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#50269) Motion_Blur válasza lenox (#50267) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mekkora lenne ha kiderülne hogy ez a 7 futam 7 győztes sztori is csak színjáték :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#50270) Oliverda válasza Motion_Blur (#50269) üzenetére


Oliverda
félisten

Azért ahhoz legalább a fél boxutcának első rangú színésznek kellene, hogy legyen. A 97 Jerez 3 azonos quali időről még el tudom képzelni, hogy Börni marketing fogása volt, mert az időmérő cuccot még éppen meg lehet hekkelni.

Akkor legyen ez a zárszó. Ez a topik betelt. :)

ITT a folytatás

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.