Hát kábé, nekem is volt ilyen első benyomásom.
Alaposabb szemrevételezés és az előddel való összevetés után viszont már egyfajta kifinomult evolúciónak tűnik, néhány érdekesebb megoldással megfűszerezve.
Esztétikailag számomra szebb, mint az előd. Azt meg nyugtázni lehet, hogy két fő szabálymódosítás helyre is rakta a cápauszony és az első tengelynél túl magas orr témáját. Az utóbbi dolog pedig az orrdudorvonulatokat is 'visszakalapálta' a Ferrari esetében, tavaly prominensebbek voltak.
A motorborítás esztétikus. A hátsó felfüggesztés mégis csak maradt nyomórudas, bár a lengőkarok bekötési pontjai eléggé alacsonyan pozícióba kerültek. Pedig tegnap még az Autosport magazinban is vonórudas hátsórudas felfüggesztést jósoltak. Érdekes lenne, ha ez csak demó elrendezés lenne, nem kicsit meglepő. Ennek esélyére nem is adok többet 1%-nál.
www.HunnyF1.com