Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Nunder

    őstag

    válasz Peat;) #44636 üzenetére

    Nem értem igazából ezt a herce-hurcát ezzel a 100 millás határral. Miért is kéne csökkenteni? Eddig a Toyota vitte a prímet az elmúlt években a 400 millával. Most jönnek rá hogy drága a F1? Értem én, hogy akkor kisebb lenne a szakadék a csapatok között, ha meghúznák a nadrágszíjat, de akinek eddig nem volt pénze normális autót gyártani, annak most lesz? A nagyoktól, akik viszik a F1-et, elveszik a lehetőséget a teszteléstől, a fejlesztéstől, most meg a keretet is csökkentik. Lehet hogy én vagyok hülye, de ezt nem igazán értem :F

  • stvnppp

    senior tag

    válasz Peat;) #44636 üzenetére

    Hát azért ez a FOTA egység tényleg röhejes, ha volt is egyáltalán valamikor... A két csapatnak csak jó ürügy lehet, hogy nem tudtak megegyezni, hogy dobbantsanak, mert azért nekik mostanában nem úgy megy a szekér. (Renault csak halvány árnyéka a 2005-2006os önmagának, és ebből már Briatore-Alonso csomag sem húzza ki, pedig jól nyomták együtt, csak így nem megy... A Toyota meg mindig csak középmezőnyig tudott eljutni, pedig mennyi pénzt beleöltek). Így nem azt kell nyilatkozni, hogy bocsi fiúk, ezt bebuktuk, hanem hogy a jelenlegi feltélelek szerint nekik nem pálya az F1, ők nem erre jelentkeztek anno, és ez már egyből jobban hangzik, nem olyan márkaimázsromboló. (És még lehet, hogy maradnak motorbeszállítóként, mint oly' sok évig csinálta a rönyó')
    Az év eleji Honda kilépés sem a 'válság' miatt volt, csak a vezetőség úgy látta, hogy nincs értelme, nem hozott annyit a réven, mint amennyit buktak a vámon (azért már évek óta ők is mindig a következő évadra készültek), az pedig lényegtelen, hogy az utódcsapat most hol áll...
    Sajnálom, hogy elmennek, jó, hogy itt voltak/vannak, de megmarad azért egy kemény mag, és egyelőre ennek kell örülni...

    Legalábbis remélem!!!

Aktív témák