Hirdetés
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz george11 #29908 üzenetére
Ezek szerint nem.
Ez az a pillanat amikor Massa fordulna, de aztán visszarántja....mert ki van a képen neki jobbra? Kovalainen.
Megint mondom, semmi köze nem volt a tumultushoz, ezt elég lenne egyébként logikusan végiggondolni...ha valki fej-fej mellett elsőnek ér a kanyarhoz, és blokkoló kerékkel túlcsúszik rajta, akkor nincs mint aggódni túl van csúszva és kész. Amit nem látsz...vagy nem akarsz látni én már nem tudom, az a kis kép jobb oldalán lévő autó aki szintén elfékezi magát, és aki miatt nem fordul el Massa, és Kimi sem..mást is mondok Kimi-nek neki is megy.
Ehez Hamilkton-nak max annyi köze volt, hogy 'ment vele' Kovalainen is...azaz ha Kovalainen a fékpontját mérte Hamilton-hoz akkor bezony neki is sok volt.
De ennyi, se a fékpedált, se a kormányt nem nyomta/forgatta senki helyette.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #29950 üzenetére
Ezt a videót nem láttam, valóban nem elengedés volt hanem bukótér a következő kanyarban...mondjuk magamban még így sem tartom kizártnak az elengedést, mivel nem láttam akkora tempókülömbséget ami miatt ki kellett volna csússzon, de ezt más nem támasztja alá így én sem érvelek mellette.
Szal Hamilton elrontotta a következő kanyart és azért jöttek vissza akik visszajöttek. -
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #29950 üzenetére
De az nagy sebességű kanyar, ott jutott eszébe és minél előbb vissza akarta adni a pozíciót.
Mivel Kimi volt előrébb, Massa hátrébb az 1. kanyar előtt, ezért Hamilton az 1. Ferrarit várta be. Nem tudhatta, hogy azóta felcserélődött a 2 Ferrari. Akkor csodálkozott, mikor Kimi megpörgette. Az ugyanis nem Kimi volt, hanem Massa!!! Ekkor esett le neki, hogy most már mindegy, nem annak adtam vissza a helyem, akinek kellett volna. pff.mod: de megmagyarázom én Massa vs Bourdais esetet is!
Massa nem hibás, ugyanis a következő történt: ugyebár Massa, mikor kifordította Hamiltont, azt a jobb első kerekével tette (vagy szárnyával érintette, a lényeg, hogy a kerék is benne volt a buliban), és megsérült a fék hűtése a jobb keréknél. Ehhez jön az is, hogy rosszul konfigolták be a Ferrari fékhűtését, túlságosan nagy hűtést állítottak be a fékeknek. Viszont így, hogy sérült a jobb hűtés, az már nem hűtött az eredeti mértékben, és a jobb oldali fék optimális hűtésen volt innentől kezdve. A bal viszont továbbra is nem. Magyarul a fékhatás erősebb volt a jobb oldalon, mint a bal oldalon. Tudvalevő, hogy a célegyenesben 300 feletti tempóról lassítanak a versenyzők, s mikor Massa el akart Bourdais mellett menni, több féket használt, mintha nem lett volna ott senki, nem számolt azzal, hogy a gyengébb bal fékerősség miatt fékezésnél kicsit jobbra húz az autó! Na ezért ment neki Massa Bourdais-nak, mert Hamilton felsértette Massa fékhűtőjét![ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #29953 üzenetére
És mindezért jól megbüntették Bourdaist, mer' hát milyen dolog az, hogy annak jól működik egy féke a másik meg visszaér elé a boxkiállás után és "hagyja", hogy nekimenjenek a szemétládája . Na ezért jobban teszi Massa ha a maradék versenyekről szépen kipotyog, Lajos meg azt csinál amit akar, Kimi pedig berámol még 20 pontot és mindenki happy
Heidfeld: Hamilton nem tanult a 2007-ben elkövetett hibáiból, szerintem meg szőrösnek jó lenne 4 hajszárító hogy melegítsék a gumijait, ha már egy szezon alatt nem sikerült megtanulnia felmelegíteni őket
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
"B"
tag
sztem massa és hamilton olyan idegbeteg lehet most hogy hejj..győzni akarnak..mindenáron..szándékosságról beszélni?ők ültek ott ők tudják mit miért csináltak..sztetek ki fogja tudni bebizonyítani hogy az volt vagy nem volt aaz..?annak látszott vagy az is volt..a büntetésnek oka volt..tillárom találomra nem büntetnek meg senkit..vagy sztetek igen?én nemtudom..kérdezem
"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan
-
LOTR
addikt
válasz Motion_Blur #29901 üzenetére
akkor nem Hamiltonnak, hanem a McLarennek írták ki a fekete zászlót egy pillanatra
One Ring to rule them all
-
soulcube
aktív tag
A csapatok javaslatai az F1 megújítására.
-
AMD Power
titán
Massa jó viszonyban van Hamiltonnal, akit tisztel
El is hiszem neki. Jó gyerek ez Massa függetlenül attól ,hogy Vasárnap nagyon pipa voltam rá. De hiszek abban .hogy a Vasárnap elmaradt pont szerzést LH vissza kapja.
Ugyan úgy mint a Belgiumi 6 pontot is.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #29924 üzenetére
Sokadszor írom le, hogy Bourdais büntetését nem tartom igazságosnak.
Igen, az agresszív vezetést szeretem, de csak akkor, ha ezt nem csak egy ember teszi meg, hanem mondjuk 4-5-6 pilóta így vezet, akkor van verseny, látványosság. Így nagyon kiegyenlítetlen az egész, valamit tenni kellene a FIA-nak, hogy támogassa ezt a vezetési stílust s minél többen így előzzenek. Az, hogy ezt csak egy ember vállalja fel, azt bizonyítja, hogy valami nincsen rendben, reméljük, hogy az előzés megkönnyítésével jövőre jobb lesz a helyzet.
-
lenox
veterán
válasz hunnylander #29924 üzenetére
Nem azert, de en nagyon sok olyan Ferrari szurkolo velemenyevel talalkoztam aki meltanytalannak minositette Lewis es Bourdais bunteteset.
Mondjuk en mar csak halovany Ferrari szurkolo vagyok, de ja, ha nem is meltanytalan, de en biztos nem buntettem volna oket. Persze en Massan is gondolkodtam volna, de ketsegtelenul az volt a 3 kozul a legnagyobb hiba (mar amennyire pl. Burda esete hiba, szerintem az egyaltalan nem az).
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz soulcube #29957 üzenetére
Érdekes javaslatok, de nekem bejönne.
11 órai kezdés europában. Ebédre egy kis izgalom. A bosszankodás is elmúlna estig.(talán)
Új pontrendszer, handykepp-el. Kinában meglátjuk mózli mit lép.
r1E3S3E7T: Heidfeld jobb lenne, ha csendben maradna. Én a BMW helyében nem adnék alá autót.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
Javaslom valtsunk temat!
Mit szoltok a csapatok javaslataihoz?
A kisebb istállók is támogatják azt az elképzelést, miszerint 60 millió eurónál kell meghúzni a határt.
[...]Új időpontok
Felmerült annak lehetősége is, hogy az európai futamokat délelőtt indítják útjára, hogy a rajongók a délutánokat a családdal tölthessék. "A délelőtt tizenegy óra ideális lenne."
Új pontrendszer
A javaslatok között szerepelt, hogy a győztest tizenkettő ponttal jutalmaznák, és hasonló pontrendszerben értékelnék az időmérő teljesítményt is. Ennek fejében az első tíz fordított sorrendben sorakozna fel a rajtrácsra.
www.HunnyF1.com
-
gyiku
nagyúr
válasz Motion_Blur #29901 üzenetére
nincs meg, csak emlexem, az volt kiirva, hogy mclaren mercedes es egy feher teglalapban volt a flag felirat.
hüllő
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #29963 üzenetére
Magam részéről:
Ötven százalékkal csökkentsék a csapatok költségvetését:
-Semmiképpen sem értek egyett azzal, hogy csökkentsék a csapatok költségvetését, sztem igen is vissza kellene hozni a GP2-t és a kisebb pénzű csapatok ott fussanak egy pályán a nagyokkal.
Természetesen kategória és összetettbeli díjjazással. Ez még a szivarautók korában müködött.Szabadedzés helyett tesztnap:
-Semmiképpen nem értek egyet azzal, hogy csökkentsék a tesztelést, sztem bőven kell tesztelés, és a tesztelés önköltségét (pálya, gumi, üzanyag) at F1 állja többségi arányban. A tesztelés időtartamra és km-re is kötött legyen, de mindenképpen elegendő.Egyenlőség, anyagi biztonság:
-Mindenképpen egyenlőbb leosztás kell legyen a befolyó pénzeknek, full támogatom.időpont:
-Ez lényegtelen számomra.Új pontrendszer:
-nagyon kell már egy új pontrendszer, azt nem tudom mennyire megvalósítható a fordított rajtrács...bizonyos pályákon túlságosan nagy szerepe lenne, máshol meg lesz×rnák sztem . De a pontrendszeren mindeképpen változtatni kell....és számomra legfontosabb, kirugni az összes alkalmatlan bírát, aki euroszázezreket vehet el egy megkérdőjelezhető döntésével, mint most Bourdais-től. Oké hogy a Red Bull megbírja, meg Ferrari motor, de Bourdais vissza megy az amcsikhoz és igaza lesz.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #29963 üzenetére
Költségcsökkentés: egyértelmű nem, ez a királykategória, ha valakinek nem tetszik, vagy nincs pénze hozzá, az így járt. Szerintem van elég őrült milliomos, aki finanszírozni tud és akar egy csapatot, ha pedig nem, akkor az FIA támogassa valahogy a kisebb csapatokat, de ne korlátozzák a nagy csapatokat.
Tesztelés: szvsz a tesztkilométerek megszabása is hülyeség, hát még a tesztelés teljes eltörlése. Jó ötlet, hogy a tesztkilométerek önköltségét az FIA vagy az FOM állja, de mondjuk csak a kisebb csapatok esetében, gyári csapatoknál ne. Ez ellensúlyozná a tesztelés kötetlenségét, mindenki teszteljen amennyit csak akar.
Fordított rajtrács: ha valóban könnyebb lesz előzni, akkor oké.
Új pontrendszer: oké, de kapjon jóval több pontot az első helyezett a második és harmadik helyezetthez viszonyítva.
Időmérőért pontok: oké, de max a versenyen elérhető pontok fele (ha versenyelsőség tíz pont, akkor pole öt), de inkább ennél kevesebb, s ne az időmérő első tíz helyezettje kapjon pontot, hanem csak az első öt.
Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
Sziasztok!
Bocs a kérdésért, de meg tudná valaki mondani honnan tudom letölteni a Japán futamot?
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #29965 üzenetére
Koltsegcsokkentes, koltsegvetesi limittel
A cel az lenne, hogy felhoznank a kiscsapatokat technikailag. Na ez ezzel a megoldassal sem fog sikerulni. Ez torvenyszeruseg egy technikai sportban, hogy vannak gyorsabbak es lassabbak, vannak ugyesebbek es ugyetlenebbek. Ha mar ugyanakkora fizeteseket kevesbe tehetseges mernokoknek adnak, mar attol meglesz a technikai kulonbesg az autoban. A koltsegvetesi limit baromsag. Ellenorizhetetlen, mert konnyu papiron csalni, kettoskonyveles stb... A kiscsapatok felhozasara az olyan megoldasok az idealisak amit az RBR-Toro-nal vagy a most bimbozo McLaren-Force India egyuttmukodesnel lathatunk (talan, remelem). Megpedig mar jelentek meg olyan elozetes hirek, hogy a Force vesz motort, valtot, KERS-t es nem is akarmilyen csomagolasban, hanem az egesz hatso traktust megveszik. Csucstechnikat fejleszteni koltsegesebb, mint megvenni azt. Igy a kiscsapatoknak is eros technikajuk lehet es a nagyok meg tudjak finanszirozni a fejlesztesi kiadasokat, ami jol jon a gazdasagi valsagok kozepette meginkabb. Eros mezony kevesebb osszkoltsegbol. Minden nagy csapat tamogatna egy-ket kicsit, hogy egymast erositsek.
Tesztnapok
Szeretem oket, valamennyit muszaj hagyni. Ha bizonyos tesztnapokat versenyhetvege pentekjere teszik (de nem az osszes lesz ez), akkor meg az elmegy.
Idopontok
A reggeli (keleti versenyeket) nagyon szeretem, de az idopont nem problema, de nagyon csaladcentrikus ember leven ez egy egesz jo otlet.
Uj pontrendszer
Tokeletes mindenkinek megfelelo pontrendszer nincs, de nem is kell ha a feltetelek mindenkinek azonosak. A gyozelmet viszont jobban kellene ertekelni. Forditott rajtracs? Nem tudom. Jo lehet, de akkor ne buntessek a sikertelen elozesi kiserleteket, amibol a forditott rajtracs miatt megtobb lenne, ami jo, de az FIA meg ...
Mosley-t kirugni! Kellene, de nem lehet mert o a gore. Nem kivanom a halalat, pedig mar nem mai gyerek, de legalabb visszavonulna, hogy tobb idot tolthessen a dominaival, ott elje ki a szadista hajlamait ne az F1-ben (vagy ott se, szegeny noi nem) ... :hanyosszmajli:
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #29963 üzenetére
Börni bácsit neveljék meg a csapatok, hogy több pénzt osszon ki a csapatok között az f1 bevételeiből. Sosem értettem hogy miért azok a csapatok kapják a legnagyobb pénzt akik erős marketing értéket raknak le az eredményesség által és a legnagyobb szponzorokat kapják így meg, tehát az egyenlő mértéket preferálnám. Nem a maximalizálást.
A fordított rajtrács egy orbitális hülyeség szerintem, főleg hogy hozzák be az utcai pályákat. Iődőmérőt csak pár ponttal jutalmazzák inkább és a futamon is lehetne pontozásos rendszer. Legtöbbet előző, leggyorsabb kör, legtöbbet vezető pl...
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #29965 üzenetére
Pontrendszerben én simán behoznám a MotoGP-ben is alkalmazott 25/20/16 stb. pontrendszert, ahol az első 15 kap pontot. A hátsóbb régiókban is esélyt kell adni a pontszerzésre, különben minek hajtsanak/előzzenek ha teljesen mindegy hogy 10. vagy 16. pozicióban fejeznek be egy versenyt.
-
plömplöm
őstag
válasz hunnylander #29889 üzenetére
figyelj srác. ha a rajtkor a többiek nem javítják ki luiz hibáját, akkor lett volna elég szép kis törésteszt. kijavították, mert látszott hogy előbújt emberünkből valami japán ős kamikaze vére és inkább ledarálja akik lerajtolták, mint hogy hagyná elmenni őket. mert ez történt, csúnyán le lett rajtolva, és ez nem tetszett neki. szóval amivel luiz takarózik, hogy ott nem lett ütközés, az sokmindenkinek érdeme, de neki semmiképpen. ezen az alapon amikor filip bszta el, akkor luiz volt a hüle, mert miért nem hagyott teret a lelkes brazilnak. érted?
"locked up a bit", aha, bit. volt az byte is, esélye nem volt normálisan bevenni azon a módon (azzal a féktávval) a kanyart. én is szoktam ilyet, hogy régi nfs-ben a másik autó oldaláról veszem az ívet, dudálnak is rám rendesen ilyenkor
rettenetes méretű a szemellenződ. de talán mondták is ezt már neked.
szerk: offolom, mert lényegtelen és reménytelen, csak pont ráértem bepöntyögni
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #29973 üzenetére
Pedig a tieddel ellentetben (amire valaszolok) nem egy egysoros szemelyeskedo kritika ervek nelkul.
Igy konnyu ellavirozni homokbadugott fejjel, ha mas erveit el se merjuk olvasni, mert felunk, hogy talan lesz is benne valami mondanivalo, amire nem lesz ellenervunk vagy nem tudjuk megcafolni.
En megadom mindenkinek azt a tiszteletet, hogy elolvasom a hsz-eit. Figyeltelek, lepten-nyomon teszel valami megjegyzest ram ('na hunny ezt majd, hogy magyarazza ki', 'merre van a szakerton' 'csoda, hogy meg valaki belekezd olvasi').
Amit a futam utan is felvetette egy ilyen szemelyeskedo szurkalssal, arra is megvolt a logikus valasz; 'miert vette vissza a koret Alonsotol. A valasz a befuto szabalyaiban keresendo. Ha Alo utan fut be lekorozottkent az akkori poziciojat kapja meg Alo utso koreben, game over, mig ha visszaveszi es versenyben maradhat plusz egy kort akkor meg elobbre kerulhet pl. ha az elott lehok (az Alo elott levo lekorozetlenek kicsusznak, osszetornek es utolerhetove es leelozhetove valnak pl egy lassitast okzo baleset vagy egyeb esemeny miatt. Es utolag is buntethetnek lasd Bourdais, ezert minden kis elorelepes, idotavcsokkentes fontos lehet. a cim mulhat azon. Raadasul mar Alo korok ota visszafogta a sporolos tempojaval.)
www.HunnyF1.com
-
soulcube
aktív tag
Az időmérő győztese és a leggyorsabb kört elérő pilóta kaphatna egy-egy pontot, ahogy az a Nascar-ban, Indycar-ban már bevett szokás.
[ Módosította: 7 ]
-
hunnylander
őstag
válasz plömplöm #29975 üzenetére
Ez nem az elso eset a vilagtortenelemben, hogy valaki kijavitja es kikeruli masok hibait. Egy elszabott fektavert meg nem szoktak belemenni szandekosan egy autoba, es buntetni se szokta'k.
Massa hibajat ki javitotta ki? Az FIA!
Szemellenzod neked is van, eppezert megfontolando, hogy miert lehet, hogy az elfogulatlan kozvelemeny leginkabb mogottem all. Ugye Bourdaist is Lewis hibajabol kellett megbuntetni? Es Lewis erdekeiert?
Pont te beszelsz szemellenzorol, amikor nem esik le, hogy az FIA most is olyan szepen sakkozik, mint a multban is tette sokszor. Bagoly mondja verebnek...
Es a hsz-em nagyon is ON, mert a futamrol es az F1-rol szol.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Szabadedzés helyett tesztnap
Szerintem semmi értelme, teljesen jó így a péntek, ahogy van. Elég sok kört megtesznek a pilóták, és talán ez a nap a hétvége legfontosabb része beállítások szempontjából.
Egyenlőség, anyagi biztonság
Ezt nem igazán értem, szerintem ezt nem kell szabályozni, mindenki oldja meg maga.
Új időpontok
Nekem tökéletes a kora délután, családosok meg ne nézzenek F1-et
Új pontrendszer:
12 pont a győztesnek oké, 1-1 pont a leggyorsabb körért és a pole-ért oké. Fordított rajtrács.. ezt meg se hallottam..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #29978 üzenetére
"Javaslom valtsunk temat! " idézet tőled
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
prmcsk
addikt
válasz hunnylander #29968 üzenetére
Minden nagy csapat tamogatna egy-ket kicsit, hogy egymast erositsek.
Ja, melyik egy-két csapat ? Már megint a ferka a téma nálam, de nem tehetek róla, hiszen ha jól emlékszem arra, amit kérdezni akarok. akkor ez evidens.
Pár éve volt arról szó, hogy minden csapat fizet már nagyon rég óta valami nem kicsi összeget a ferkának valamiért, valami "jogdíj" címen. Tudsz te ilyenről, vagy az emlékezetem csal meg ?
Ha így van akkor legyen szíves a ferka mindezt elengedni és máris segített a kicsiken..."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
LOTR
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz prmcsk #29982 üzenetére
"Pár éve volt arról szó, hogy minden csapat fizet már nagyon rég óta valami nem kicsi összeget a ferkának valamiért, valami "jogdíj" címen."
Én úgy tudom, hogy az FIA fizet azért a Ferrarinak, mert több évre elkötelezte magát a sorozat mellett. Meg persze elcsalja neki a VB-ket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #29980 üzenetére
Elnezest, de nem en hoztam fel. PazsitZ szemelyeskedo megjegyzeset nem tudtam lenyelni, mert egyszeruen nagyon rosszul esett, mert mar nagyon nem az elso es valaszoltam is a technikai jellegu kerdesere, hogy miert lett visszaveve a kor.
A szemellenzossegrol meg el kellene ismernunk, hogy minden nem elfogulatlan szurkolotaborra all, ezert nem csak engem kell annak minositeni.
De terjunk valoban a nyugisabb temakra. Lattatok a fotot, mit szeretne a Force India? Fejlodne vele? (motor+valto+KERS+felfiggesztes)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #29981 üzenetére
Ez nem ujdonsag.
Az nem lehet, hogy az a Toyota nem is volt olyan gyors, hogy olyan konnyen lekorozzon egy McLarent?
Lewis igy is bosszankodhatott eleget, Alonso mogott is sokaig kenytelen volt dekkolni, mert az mar sporolt, de o meg fogcsikorgatva ment volna hatha leesik meg valami. Es ilyenert megszolni, hogy visszavette a koret egy Renaulttol. Az nem szablytalan. Trullinak is lehet, hogy azert nem akarta olyan gyorsan odaadni, mert egyszeruen az nem volt annyival gyorsabb es felt, hogy utana meg az fogja ot visszafogni.
Egyebkent ennek mi ertelme Glock reszerol? Plusz pontot akar Trullinak?
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #29986 üzenetére
Nah, egy hondát is nehéz lekörözni ha az nem törődik azzal hogy éppen le akarják körözni valószínű pár körig Trulli gyorsabb lett volna (első etapja utolsó köreit teljesítette) akkor mint Hamilton és ha megnézzük akkor ezzel lehet hogy Piquet befogását bukta el. Sokat ebből sem láttunk sajna.
"Lewis igy is bosszankodhatott eleget, Alonso mogott is sokaig kenytelen volt dekkolni, mert az mar sporolt, de o meg fogcsikorgatva ment volna hatha leesik meg valami."
Ne haragúdj, de ez már átmegy minden határon. Trulli nem bosszankodhat és Glock nem reklamálhat még szabályokba is ütköző dolgok alapján, de Hamilton igen? Trulli szerinted nem fogcsikorgatva nyomja idén a Toyotának?! Most bukták valószínű a vb 4. helyet, nem csoda ha ki van akadva. Trulli pozícióért harcolt, Hamilton meg azért hogy ne körhátrányban legyen.
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #29985 üzenetére
Ehh kimaradt előzőből, majd leszedi egy modia fejem...
Én nem láttam semmi fotót Forca Indiával kapcsolatban, de szívesen megnézném. -
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #29986 üzenetére
"Trullinak is lehet, hogy azert nem akarta olyan gyorsan odaadni, mert egyszeruen az nem volt annyival gyorsabb es felt, hogy utana meg az fogja ot visszafogni."
Oké, hogy Lewis Hamilton az atyaúristen, de körhátrányban volt!!!! Visszajött az éppen vezető Trulli elé, aki Hamilton miatt körönként 5 tizedett veszített. És 2 körön keresztül nem engedte el. Na, ez mennyire volt sportszerű??
Az, hogy 1,5km-rel a verseny vége előtt visszavette a körét Alonso-tól..pff nem tudta elviselni, hogy kört kap, mit remélt szerinted, mi esik le neki?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #29988 üzenetére
(#29989) Motion_Blur: Az mar le lett irva, hogy miert lett visszaveve a pozicio. Minde vb-eselyes pilota megcsinalta volna es nem is volt szabalytalan. Biztos rohognel, ha nem csinaltak volna meg es pont az utolso korben tortent volna olyan elorelepesi lehetoseg, amibol kizarta volna magat ha Alo mogot befutva kapja meg a vegso poziciojat, ahelyett, hogy az utolso korbeni kalamajka haszonelvezoje lehetne. Ertsd mar meg, hogy nem ertelmetlen dacbol, hanem a versenybefejezesi szabalyok miatt vette vissza a poziciot, az akkor mar csigakent diadalra keszulo Alonsotol.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
MrKentsfield
tag
válasz hunnylander #29976 üzenetére
Abszolút igazad van az opera is addíg tart míg a kövér hölgy énekel ,és a versenynek sincs vége míg le nem intik, és voltak az elmúlt években az utolsó körökben is nagy csodák. Egy profi teljesen jogosan addíg nyomja míg be nem lengetik a kockás zászlót.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #29989 üzenetére
Már megint egy hülyeség.
A körét akkor veszi vissza amikor akarja....ki gondolja úgy, hogy ha valaki körhátrányba került akkor már kötelessége ott is megöregedni?
Visszavette mert megtehette, mi történt? semmi...Alonso el is engedte.Trulli esete már neccesesbb volt, a futamnak azon szakaszában gondoltam azt hogy a legjobb lenne Hamilton-nak kiállni a francba, mert még a következő futamra is megbüntetik...
Az egy dillemmás helyzet volt, Trulli akkor már egész tisztességes köröket bírt menni, Hamilton meg akkor jött vissza a pályára a verseny végéig megtankolva (kb. 27kör asszem).
Abban a pillanatban Trulli-t még nem tudta egyértelműen leszakítani Hamilton, és ziher rászóltak a csapatnál hogy el kell engedni mert büntetés lesz a vége.
De Trulli 10 kör múlva jön ki, tehát vissza kellene előzni vagy beszorulsz mögé 10 körig.Egy elég röhejes helyzet alakult ki...én kijöttem volna a rákba, és befejezem a futamot az ziher, Hamilton meg elengedte Trulli-t.
szerk: ezt azért már hozzálinkelem, mert full egyetértek, Berger-é is itt lehetne de ez is elég.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #29992 üzenetére
Még annyit hozzátennék, hogy szvsz ez az egész ott lett elrontva amikor MS-t megbüntették Monaco-ban....az elhíresült leparkolásra gondolok.
Akkor sm értettem, és sok hozzszóláson bosszankodtam, hogy hogyan büntethették meg...mitha a versenyző egy robot lenne....telemetriai adatok alapján itt ez történt, ott az történt szerintünk szándékos volt, és úgy elbántak MS-l.
Az nagyon bántó volt/lehetett.....azok akik meg vannak róüla győződve hogy szándékosan parkolt le ügyesen azoknak nem igazán, de ha egy esély is van rá hogy valós hiba volt....és belegondol. Micsoda gecóság volt....
zzal az életúttal amit ő befutott, a sok versennyel amit megélt, a sok jótékonysági ezzel-azzal.....gyakorlatilag tök mindegy hogy szándékos volt vagy sem.....nem lett volna szabad engedni a bíráknak hogy eldöntsék, mert a versenyző ül az autóban. -
prmcsk
addikt
válasz #70869248 #29992 üzenetére
Nevezzük át az F1.et sínautó versennyé ! Mindenkit feltesznek egy sínpárra, így előzés közben még csak nem is zavarhatja senki a ferkákat és aki egy sínpárra kerül az maximum átugorja, de nem előzi meg a másikat... És még biztonságos is...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
AMD Power
titán
A sportfelügyelők bepörögtek, véli Blundell
A végén tényleg csak üres autók fognak menni a pályán.
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #29992 üzenetére
"Az egy dillemmás helyzet volt, Trulli akkor már egész tisztességes köröket bírt menni, Hamilton meg akkor jött vissza a pályára a verseny végéig megtankolva (kb. 27kör asszem)."
Ez az eset 49 körrel a verseny vége előtt történt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
A lényeg az, hogy szerintem eléggé mélyponton van most az F1.
Nézzük meg: hülye és/vagy ködös szabályrendszer, beleértve a szerintem idióta pontrendszert is, ami végeredményben a mezőny többségét (9-20.) 0-ra értékeli, sokszor nem jól reagáló emberek, akik a pályán dolgoznak, meg utasítást adnak, nem értem én ezt az egészet ...
Egyébként ránéztem Kínára, huhh, nagyon jó pálya szerintem, kb Japán, csak keskenyebb, emiatt gond lehet az előzésekkel, de szerintem akkor is nagyon jó, meg azok a döntött kanyarok, meg az egésznek a fílingje! Már várom! -
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #29989 üzenetére
amikor már nem tudsz másba belekötni,jönnek a hülyeségek,én is vissza vettem volna a köröm hidd el,sztem más is!Trullinak volt nitroja h körönként 5 tizedel volt gyorsabb LH-nál?(esetleg egy ezzel kapcsolatos képet létszi)
a pole-ért meg a leggyorsabb körért lehetne pontot adni,szvsz jö ötlet,meg esetleg annak aki a legtöbb helyet lépett elöre.
Ha esetleg ugyen ez az idömérö edzés marad(3 részve osztva) lehetne azt csinálni,h az első tízbe aki bejut kap 1-1 pontot.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen