Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
na, srácok, akkor most megint egy kis segítség kellene...
meg tudja valaki mondani nekem, hogy mi a különbség az mk1 fóka és az mk1-mk2 mondeo 14-es lemezfelni paraméterei között?
az osztókör stimmel (4x108) a szélesség is (5,5) a központi furat és az ET szám kellene, de tutira.
legjobb lenne valami gyári adat, de csak netes szedett vetett adatokat találok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz SpaceKombajn #4847 üzenetére
erre mi a forrás? azért kérdezem, mert a neten találtam ezt a méretet is meg mást is.
@radi: neked van ide kapcsolatod?
-
DeFranco
nagyúr
mennyi volt az üvegcsere és mennyivel nőtt a csaód utána, hogy buktad a kármentességi bónuszt?
nekem is van csaóm a kocsira, de pont azon gondolkodtam, hogy nem nagyon jelentenék le rá semmit, mert annyira megnöveli a díját egy kárkifizetés hogy nem éri meg (ne legyen rá szükség)
egyszer kiszámoltam, hogy egy okozott kár mennyi pluszt jelentene a kötelező, azon is leültem, kb. 100 és 150 között áll meg... az alatt egyszerűbb ha zsebből fizetek.
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #4977 üzenetére
én azért kötöttem, hogy védve legyek a nullázós esetektől, legalább valamennyire. erre jó. évi 40k, nem a világ vége, bár már kezdem soknak érezni, de amilyen ráparázós vagyok, ennyit megér a viszonylagos nyugalmam. örültem, hogy legalább valaki kötött rá, és még viszonylag értelmes áron.
ahogy írtam, ilyen kisebb összegű esetekben nem éri meg kárkifizetést kérni rá.
-
DeFranco
nagyúr
van itt valaki mk6-os (2002-től fölfele) fiestával akinek 14-es gyári lemezfelni van az autón? egy ET számra lennék kíváncsi.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #5183 üzenetére
nekem is ugyanígy tört el, ugyanott, az volt a szerencsém, hogy a városba érve és nem még az országúton...
nagy mákom volt, mert ez vidéken történt, hétvégén, így tréleres csak aranyáron vállalta volna, de jött egy fickó, konkrétan egy citromsárga ladával, aki megállt segíteni. kiszállt a kétajtós szekrény, akiről kiderült, hogy egyébként autószerelő meglazította felül a csavart, majd kézzel feltekerte a rugót annyira a tányérra , hogy ne érjen bele a gumiba és tovább tudjak menni.
a vége az lett, hogy gyökkettővel letoltunk vele 100 km-t az ötösön végig vészvillogóval, majd még ki gödre. saját lábon.
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #5193 üzenetére
kemény, de tényleg így van... költségcsökkentés, súlycsökkentés, űrtartalom növelés...
az meg a másik keménység, hogy 10+ éves autókban még az eredeti mankókerék van, legritkább esetben nyomásra fújva (kell neki valami extrém nyomás, nem emlékszem pontosan de lehet 4-5 bar is, mert extra virsli). én mondjuk nem is merném nyomásra fújni amilyen öregedett-repedezett...
aztán jön a hoppá amikor szükség van rá, hogy hát annyira nem gurul mert felniig le van eresztve, ha meg megfújod eldobja magát mert 10+ éves.
inkább csináltattam egy "rendes" pótkereket egy lehasznált pár éves gumiból, még mindig jobb mint a szükségkerék.
-
DeFranco
nagyúr
rendelt már valaki a cromaxtól innen?
rendeltem valamit 8 napos szállítási határidővel, letelt, de nem hívtak, hogy lehet menni vagy mi a szösz lesz...
ugye nem az a rendszer, hogy leszek kedves magamtól megjelenni a kiszámolt napon és csengetni az áruért? kellene hogy értesítsenek, ugye?
-
DeFranco
nagyúr
mk1 fóka nehezen nyíló motortér zárral találkozott már innen valaki? eddig patent jó volt, most valamiért csak hosszas játszás után tudtam kinyitni (elfordítani a kulcsot balra), erőltetni nem akartam.
szerintem kap egy kis wd40-et átmosásra, meg aztán kis rendes műszerolajat kenésre de ha valakinek van erre jobb workaroundja sokat segítene vele.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
cromaxról tud valaki valamit? két napja nem érem el őket telefonon.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #5359 üzenetére
Várd meg a szemlét. Sajnálom, remélem le van tudva akkor a tűzkeresztség.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #5361 üzenetére
Felfog az sokat, nekem sem az sem merevítő vas nem volt (valahogy eltűnt a vásárlás előtt és ez most derült ki) és amikor tavaly ilyen tájt ugyanígy megtoltak, nekem is ipari mákom volt, mert a feneke jobb oldali részét kapta el, ahol semmi nincs, csak egy nagy lyuk meg a vonószem lyuka. Én is úgy éreztem a lökésből, hogy elment a kocsi hátulja, de megúsztam azzal, hogy elrepedt a héj, amit aztán szépen rendbe is tudtak hozni.
A merevítőt meg pótoltam.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #5424 üzenetére
alapból nagyon gáz szerintem ha valaki nem biztosítja az ingyenes hd képeket. ha valaki nem szán arra párszáz forintot hogy ennyivel előnyben legyen (sokkal valószínűbb, hogy komolyan foglalkozol egy olyan hirdetéssel ahol ott vannak a hd képek, nem kell külön fizetni) az lehet az autójával is van ennyire sz.rrágó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #5432 üzenetére
nem láttam a prospektusban, mennyi volt? melyik aldiban voltál?
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #5483 üzenetére
gyári méretet tegyél rá szerintem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #5499 üzenetére
bazz...
részvétem.
ha kereskedő akkor szerintem simán kötelezhető, van nekik azért jótállási kötelezettségük, ez meg nem olyan körülmény, amit elvárható hogy előzetesen fel tudj mérni minden körülmény között.
kérdés: egyébként mit néztél át rajta előzetesen? gondolom beleültél, volt próbakör, de ezen kívül? átnézés volt valahol? te alánéztél legalább? bármilyen módon ránéztél vagy ránézettél?
-
DeFranco
nagyúr
válasz westcoastog #5502 üzenetére
jó hogy szóltak neki, ha fél évvel később derül ki sokkal nagyobb para. így legalább esélye van.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #5516 üzenetére
szerencséd van, örülök neki. a következőnél ne spórold el az alapos átnézetést.
az sem garancia mindenre, de az ilyenektől megvédene. nagy mákod volt, hogy a vizsgáztató szólt, simán rád melegítették volna különben.
-
DeFranco
nagyúr
válasz szuszinho #5602 üzenetére
milyen széles az a felni?
(#5604) szuszinho: nekem rá van írva a peremre a szelep mellett, alufelnin nem tudom hogy van.
értsd: nekem az 5,5J széles felnin szépen ül a gyári 185-ös, szerintem ha nem túl széles a felni, felmenne rá a 195-ös a 205-ös helyett, nyernél fogyasztásban is, árban is. de nem értek hozzá, csak próbálok valamiből kiindulni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bull84ghia #5609 üzenetére
az gyári méret 16"-on, de 7J-s felnin. végül is a gumi szélessége számít, de ahhoz hogy a szélesebb felni ne lógjon ki, (én nézegettem, az r14 et 47,5-re is cöccögtem, hogy az et 44 lehet karcos, de az az alatti tutira) magasabb ET kell, amivel bentebb kerül a belső gumiperem, tehát beleérhet talán.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bull84ghia #5612 üzenetére
akkor case closed, nem ér bele
én is csak felvetettem, hogy nem-e ér bele
-
DeFranco
nagyúr
válasz frame>24 #5627 üzenetére
ag-ca vagy ca-ca esetleg ca+-os akku kell azt hiszem, a lényeg, hogy bírja az emelt töltőáramot, amivel a focus operál, nagoyn mezítlábas akksi nem jó, mert hamar halódik.
én fordot vagy motorcraftot vennék, 20-as körül állt raklapjával az 50-60AH változat a cromaxban nem rég.
exide, yuasa jó akkumárka még, nem tudom melyik tudja a fenti kritériumot, és melyik fér be. a yuasa azt hiszem magas volt, nem fért be, de meg kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #5721 üzenetére
én is most erre kódorgok amúgy. végül vettem új felniket, jobbnak is tűnik vele a futás, de arra jutottam, hogy nem éri meg megcsináltatni a régieket (lemez a régi meg az új is) mert többe kerülne a leves mint a hús. kigörgőztetni is egy pár ezres, nincs is rá garancia hogy tökéletes lesz, és akkor még mindig rozsdás, igaz csak felületi, de nem új. ha teljesen rendbehozatom, többe van mint az új.
így lehet az lesz, hogy azt szépen lezsírozva pihentetem, vagy eladom és most az újon fogom átdobálgatni a gumikat. egyszerűen nem éri meg megcsináltatni. használt ára megvan 3k, görgőztetni még 3k, szórás szinterezést még bele sem számoltam, nem is tökéletes mert a lemezt nem lehet rendesen kigörgőzni és 10k egy új.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #5734 üzenetére
nekem a hétvégén húzták meg a hátsó lökösömet, leparkoltam az autót egy közintézmény előtti parkolóban, vidéken, szombaton, erre mire visszaértünk jó tenyérnyi plezúr a lökösön.
volt kamera a sarkon (ezért lényeges a közintézmény, előre nem gondoltam rá, de utólag úgy sakkoztam, hogy a sok fényestekintetű miatt hátha be lett kamerázva) hívtam rendőrt, elvileg vissza is nézte a felvételt.
igen ám, de ez a város egyik legelső kamerája volt, egyrészt 360-as tehát össze-vissza nézelődik, vagy pont veszi az esetet vagy nem, másrészt annyira ratyi a felbontása, hogy fényes nappal szikrázó napsütésben még az én álló autóm rendszámát se tudta leolvasni a szerv a felvételről.
így bukta. tavasszal lett újrafényezve. ha nagy mákom van megúszom egy polírral majd valamikor. szerencsére műanyag elem sérült, rohadni nem fog.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #5745 üzenetére
amellett, hogy egyetértek, kiváncsi lennék amúgy, hogy hogy kanyarodnak be egy közepes jobbos utcába.
vagy megállsz és egyes, vagy ne tedd egyesbe, mert guruláskor azt nem szereti még kuplunggal sem, vagy kettes, de akkor kb. alapjáratról küzdöd fel úgy hogy próbálsz azért spórolni a kuplungon is.
(vagy kénytelen vagy, mint én, nekem már a pedálút 20%-án kiemel, annyira el van kopva, szóval nálam lassan bináris kuplung van... )
-
DeFranco
nagyúr
válasz e-newsee #5749 üzenetére
ne a mutató alapján számolj fogyasztást, nem egyenletesen mozog, hasra mondom: 2/3 tankállásnál mutat felet, aztán lassul a mozgása.
tankolj rá, teli, és számold ki.
hideg idő is számít rá valamennyit, plusz nem tudom a kettes fókában hogy van, de az egyesben ha szélvédőre van állítva a szellőzés, akkor automatikusan és kikapcsolhatatlanul megy a klíma (a száraz levegő miatt) úgy hogy nem is jelzi a kis visszajelző led.
közepes jobbos kanyar szűk utcából vagy -ba derékszögben kanyarodás elsőbbségadás vagy más meg nem adás miatti óvatos lépésbeni tempóval az ívben ív előtt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest