Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Korcsii

    őstag

    válasz Hedgehog9780 #15679 üzenetére

    Tegyem le neked -100fpm alatt a 747-est szélben egérrel? :DDD

    Nyilván sokat számít a joystick/yoke, de ha nem hibás a joystick érzékelője (ugrál), akkor ott a más a gond. Egy videó vagy valami adat azért sokat segítene.

    Gyakori hibák:
    - nem megfelelő a sebesség (kevés -> átesik, leesik, sok -> erőltetni kell, akár már a megközelítést is) [Vref+5 az általánosan elfogadott]
    - kilebegtetés szöge (sok -> emelkedni kezd vagy bukdácsol, kevés -> nem csökken eléggé a varió) [2-5 fokkal elég felhúzni az orrát a megközelítéshez képest]
    - kilebegtetés kezdete (korai -> elfogy a sebi, leesik, késői -> nem csökken eléggé a varió)
    - gázkar levétele (korai -> elfogy a sebi, leesik, késői -> nem akar leérni, erőltetni kell) [50ft körül / pályaküszöbtől kezdve / érzésre ? erről olvastam már mindent, marad az érzésre]
    - flaps állás (maxon irányíthatatlanabb az alacsony sebi miatt, de a kevésnél meg a sebi sok) [ez mondjuk sokszor airline policy, hogy pl 40 vagy 30 az alap eset, aztán nyilván rwy hossz, szél, eső, miegymás]
    - force feedback hibás működése (amúgy pl Airbuson abszolút nincs is a valóságban, ha jól tudom, szóval nagygépen simán kikapcsolható szimban)
    - robottal leszállva nem biztos, hogy le van szimulálva /ez a flare, Cypresss? :D /

Új hozzászólás Aktív témák